سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گاف‏های جدید حسنی!

ترویج خرافات در رسانه ملی

گاف‏های جدید فرزاد حسنی!!

یکشنبه شب گذشته اولین برنامه از سری جدید"کوله پشتی" با اجرای فرزاد حسنی از شبکه سیما پخش شد.
اولین مهمان سری جدید این برنامه شخصی با عنوان دکتر فرهنگ بود که تخصص خود را فیزیک عنوان کرد.وی در این برنامه زنده تلویزیونی به بهانه بیان واقعیت های علمی و فیزیکی به ترویج علنی خرافات و مسائل بی پایه و اساس پرداخت که با تشویق مجری برنامه نیز مواجه شد.
مهمان این برنامه در بخشی از برنامه ادعا کرد: اگر بر روی برگ گیاهی کلمه ای با بار منفی مانند "نفرت" را بنویسید،این برگ بعد از مدتی خشک خواهد شد در صورتی که اگر بر روی برگ دیگری کلمه ای با بار مثبت مانند "محبت" نوشته شود ،این برگ سبز و شاداب باقی خواد ماند !
همچنین در اواخر این برنامه فرزاد حسنی با اصرار از فرهنگ خواست تا آدرس کلاس به اصطلاح آموزشی خود را اعلام نماید که مهمان برنامه این دعوت را پاسخ گفت.

همچنین در برنامه شب گذشته کوله پشتی نیز، فرزاد حسنی از یک کاریکاتوریست ضد انقلاب که هم اکنون در خارج از کشور به سر می‏برد به عنوان پیشرو نسل جدید کاریکاتوریست‏های ایرانی نام برد.
سال قبل نیز در یکی از برنامه‏های زنده شبکه سوم سیما فرزاد حسنی در پایان برنامه از یک خانم دامدار نمونه یاد کرد که چند گوسفند تحویل گرفته و صدها گوسفند تحویل داده است.
وی در ادامه گفت: مثلا اگر من فرزاد حسنی را تحویل این خانم دهید، 30 تا فرزاد حسنی از او تحویل خواهید گرفت!
حسنی همچنین چندی پیش در یک برنامه رادیویی به انتقاد از نوع مواجهه مردم با پدیده فیلم های خصوصی بازیگران و ورزشکاران پرداخت و در پایان گفت: CD خود ما هم در دست تهیه است!

منبع نافذ



کلمات کلیدی :

انیمیشن سرداران شهید

انیمیشن زندگی سرداران شهید

«زندگی سرداران شهید» به کارگردانی محمدرضا امانی در موسسه فرهنگی هنری شاهد انیمیشن می‌شود.
امانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب که در مقاطع مختلف زندگی شهدای دوران دفاع مقدس نقاط شاخصی وجود دارد گفت: در مجموعه انیمیشن سرداران شهید، مدرسه‌ای به صورت نمادین با عنوان «مدرسه ایران» در نظر گرفته شده و هر قسمت از آن درباره مقطعی از زندگی یک سردار شهید است.
وی تاکید کرد: محور داستان در مجموعه‌ی انیمیشن «سرداران شهید»، اتفاقاتی حقیقی است که دوران نوجوانی برخی شهدا اتفاق افتاده است.
امانی با بیان این مطلب که پیش تولید نخستین قسمت از این مجموعه به پایان رسیده است اظهار کرد: نخستین قسمت از این مجموعه درباره‌ی «شهید بابایی» و مقطعی در نوجوانی اوست که به مدرسه می‌رود و فراش آن جا به خاطر کمردرد نمی‌تواند مدرسه را تمیز کند و در نتیجه مدیر مدرسه تصمیم به اخراج فراش می‌گیرد و شیوه‌یی که شهید بابایی برای کمک به فراش می‌گیرد همگان را حیرت زده می‌کند و همین موضوع دستمایه این داستان 15 دقیقه‌یی قرار گرفته است.
کارگردان انیمیشن «سرداران شهید» با بیان این مطلب که میمیک‌ها و لیپ سینک‌های مورد نیاز این انیمیشن زیاد بوده است اظهار کرد: برای نخستین بار نرم‌افزاری را تولید کردیم که در لیپ سینلک‌ها و میمیک صورت کمک‌مان کند.
این کارگردان انیمیشن در پایان درباره اهمیت فاخر بودن آثاری که درباره شهدا هستند توضیح داد :کارهایی که درباره ی زندگی ائمه و شهدا و بزرگانی که برای ما دارای قداستی هستند بدون شک دارای حساسیت بسیاری است و باید توجه داشت چنین آثاری از لحاظ تکنیکی و موضوعی در شان این بزرگان باشند.



کلمات کلیدی :

رسانه‏های زنجیره‏ای

چه کسانی رسانه‌ها‌ی زنجیره ای را اجاره کرده اند ؟

در گرما گرم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نهم، گروهها و احزاب موسوم به اصلاح طلب در فعالیت‌ها‌ی تخریبی خود علیه دکتر احمدی نژاد علاوه بر نسبت دادن تهمت‌ها‌یی ناروا که ریشه در بد اخلاقی سیاسی این جریان داشت، استراتژی مشخصی را در جهت سرکوب کردن اندیشه‌ها‌ و تفکرات رسانه ای رئیس جمهور در پیش گرفتند و در یک سناریوی کاملا از پیش تعیین شده دکتر احمدی نژاد را فردی معرفی کردند که به هیچ عنوان قائل به پاسخگویی، آزادی بیان، فضای باز سیاسی و آزادی رسانه ای نیست و در صورت کسب کرسی ریاست جمهوری، توسط وی فضای رعب و تحدید و منکوب اندیشه‌ها‌، آسمان رسانه ای کشور را در بر خواهد گرفت.
دو سال و اندی و پیشتر، قبل از آنکه محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری منتخب مردم، رسما کارش را آغاز کند، اگر چه تهدید به بازگشت به پس رفت سیاسی، در شعارهای جریانات موسوم به اصلاح طلب نمود پیدا می‏کرد، اما درهمان اوان شروع کار دولت خدمتگزار در همان زمان معرفی کابینه دولت، ارگان‌ها‌ی رسمی دوم خرداد، شروع به هجمه ی سیاسی علیه دولت کردند.


 

 اگر چه در آن مقطع زمانی صحبت از تهدید مطبوعات و رسانه‌ها‌ در صورت روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد بود، و این یکی از حربه‌ها‌ی انتخاباتی این جریان به شمار می‏رفت، اما عملا همگان مشاهده کردند که فضای رسانه ای کشور در دولت نهم نه تنها دچار هیچ محدودیتی نشد، بلکه دامنه ی خطوط قرمز، آن قدر محدود گردید که جریانات دوم خردادی در ظل توجهات دولت خدمتگزار، با آزادی بیان به سوء استفاده از این فضا پرداخته و تا حدی پیش رفتند که جسارت تخریب دولت نقدهایی را پیدا کرد ه و به فارغ از استدلال رئیس جمهور وعملکرد دولت وی پرداختند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

بدون حاشیه!!!

کاملا بدون حاشیه!!!!



کلمات کلیدی :

معضل مردان چینی!!

کمبود همسر، معضل‌ مردان‌ چینی‌

رسانه‌ های‌ چین‌ این‌ روزها از مشکل‌ کمبود همسر به‌ عنوان‌ معضل‌بزرگی‌ برای‌ مردان‌ چینی‌ خبر داده‌ اند‌.
بنا به‌ این‌ گزارش‌ ها ‌ این‌ معضل‌ ممکن‌ است‌ برای‌ چند نسل‌ درچین‌ ادامه‌ داشته‌ باشد و مردان‌ چینی‌ در آینده‌ به‌ سختی‌ موفق‌خواهند شد برای‌ خود همسر بیابند‌.‌
برخی‌ از جامعه‌ شناسان‌ چینی‌ با انتقاد تلویحی‌ از سیاست‌ تک‌فرزندی‌ در این‌ کشور ‌ اتخاذ تدابیری‌ برای‌ ایجاد توازن‌ در نرخ ‌تولید پسران‌ و دختران‌ را خواستارند‌.
‌روزنامه‌ رنمین‌ ژیبائو در تازه‌ ترین‌ گزارش‌ خود اورده‌ آست‌ اکنون ‌در چین‌ شمار مردان‌ ‌37‌ میلیون‌ نفر بیشتر از زنان‌ است‌‌.‌ در گروه‌سنی‌ ‌15‌ ساله‌ ها ‌ شمار نوجوانان‌ پسر ‌18‌ میلیون‌ نفر بیشتر ازدختران‌ است.



کلمات کلیدی :

تعطیلی دفاتر مجاهدین در عراق

تعطیلی دفتر مجاهدین خلق در بغداد و کرکوک

وزیرمشاور در امور امنیتی‌ عراق‌ اعلام کرد: دولت‌ این کشور‌ دفاتر گروهک‌ منافقین‌ را در بغداد و کرکوک‌ بسته است.
شیروان‌ وائلی‌‌ با بیان اینکه این‌ اقدام‌ در نخستین‌ ماههای‌ روی‌ کار آمدن‌ دولت‌ نوری‌ مالکی‌ و بر اساس‌ ماده‌ 7‌ قانون‌ اساسی‌ عراق‌ صورت‌ گرفته است‌ ، افزود : قانون‌ اساسی‌ این کشور‌ اجازه‌ فعالیت‌ سازمانهای‌ تروریستی‌ را در این‌ کشور نمی‌ دهد.
وی گفت‌: پس‌ از بستن‌ دفاتر این‌ سازمان‌ به اعضای‌ آن‌ اعلام کردیم تا عراق‌ را به‌ هر کشوری‌ که‌ می‌ خواهند ترک‌ کنند.
یک‌ ماه‌ پیش‌ نیز مجلس‌ نمایندگان‌ عراق‌ تصویب‌ کرد ، دولت‌ این‌ کشور هرچه‌ سریعتر برای‌ اخراج‌ اعضای‌ گروهک‌ تروریستی‌ منافقین‌ از عراق‌ اقدام‌ کند به همین منظور نیز کمیته‌ ویژه‌ ای را برای‌ پیگیری‌ این‌ مصوبه‌ تشکیل‌ داد.
مسئولان‌ عراقی‌ بارها بر اخراج‌ اعضای‌ این‌ گروهک‌ تروریستی‌ از کشورشان‌ به‌ سبب دست‌ داشتن‌ آنها در سرکوب‌ مردم‌ عراق‌ در زمان‌ صدام‌‌ دیکتاتور سابق‌ عراق‌ و همکاری‌ آنها در چهار سال‌ گذشته‌ با گروههای‌ تروریستی‌ تاکید کردند ، مساله ای‌ که‌ همواره‌ نظامیان‌ امریکایی‌ مستقر در عراق‌ از آن‌ جلوگیری‌ می کردند.
اکنون‌ 3700 عضو‌ گروهک‌ تروریستی‌ منافقین‌ در پادگان‌ اشرف‌ در 90 کیلومتری‌ شمال‌ بغداد در استان‌ دیاله‌‌ تحت‌ حفاظت‌ نظامیان‌ امریکایی‌ بسر می‌ برند.



کلمات کلیدی :

رابرت مرداک

غول رسانه ای صهیونیستی کیست؟

رابرت مرداک را بیشتر بشناسیم

رابرت مرداک غول رسانه ای صهیونیستی، برای نفوذ و سیطره خود بر جهان تلاش می کند. لوس آنجلس تایمز در گزارشی به بررسی وضعیت گذشته و حال مرداک، غول رسانه ای استرالیایی الاصل آمریکایی پرداخته است؛ که بشرح زیر تقدیم خوانندگان گرامی می شود.
در پاییز سال 2003 قانونی در کنگره به تصویب رسید که بر اساس آن مالکیت شرکتها بر تلویزیونهای محلی که در 35 درصد خانه های آمریکا قابل دریافت است، محدود می شد. ایستگاه فاکس متعلق به مرداک تقریباً در 39 درصد خانه ها قابل دریافت بود و این می توانست برای آن مشکل ساز شود. اما مرداک با استفاده از لابی های قوی که داشت، رایزنیهایش را آغاز کرد تا اینکه در پایان با حمایت کاخ سفید در جلسه ای که در یک نیمه شب برگزار شد رهبران کنگره را راضی کرد درصد فوق به 39 تغییر پیدا کند. او در این راه از اهرمهای ارتباطهای کاری - تجاری که با پیشنهادکنندگان اصلی طرح داشت، استفاده کرد. دامنه گسترده داراییهای رسانه ای مرداک، ابزار مختلفی را در اختیارش قرار می دهد؛ از کمک مالی برای تبلیغات انتخاباتی گرفته تا دادن شغل به مقامهای سابق و استفاده از آنها در جهت تأیید یک طرف و تخریب مخالفان.


وی به عنوان کسی در آمریکا شناخته شده است که با راه اندازی فاکس نیوز کفه ترازو را به نفع رسانه های محافظه کار سنگین تر کرد. اما اکنون دیده می شود در راستای منافع تجاری اش حاضر است از ایدئولوژی محافظه کارانه اش هم دست بکشد، به طوری که در سال گذشته مرداک با تبدیل «نیویورک پست» به یک روزنامه مهیج دارای افکار راست گرایانه، وارد صحنه مطبوعات آمریکا شد.

او سپس 5 میلیارد دلار بابت خرید یکی از ارکان اخبار اقتصادی، «داوجونز» که مالک وال استریت جورنال است، پرداخت؛ اقدامی که او را به یکی از قدرتهای بزرگ و تأثیرگذار بر روند اقتصادی - تجاری جهان تبدیل کرد. او که با مالکیت یک روزنامه اسراییلی کارش را آغاز کرده بود، اکنون به غولی تبدیل شده که مالک شبکه بزرگی از رسانه های خبری است. او در هنگامی که در سال 1987 با ادوارد کندی به مشکل برخورد، دچار زیانهایی شد. او فهمیده بود که نمی تواند به چهره مهمی چون کندی بی احترامی بکند و منتظر تبعات سنگین آن نباشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

خاتمی هم خواب دید!

مهدی کروبی در جریان تبلیغات انتخاباتی سال76 برای خاتمی:

استعفای پس از خواب

مهدی کروبی در جریان تبلیغات انتخاباتی برای سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری هفتم، در پاسخ به سؤالی درباره علت استعفای خاتمی از وزارت ارشاد، تأکید کرده بود: به هر جهت ایشان گفت که من مى‌خواهم مدتى بروم. خوابى هم دیده بود و مى‌گفت که مى‌خواهد دنبال کارهاى علمى و حوزوى برود. چه بسا مشکلات دیگرى هم داشتند.

سردبیر روزنامه رسالت در یادداشتی با طرح این سؤال که "چه کسانى مملکت را با خواب اداره مى‌کردند؟!" به مقایسه اظهارات اخیر کروبی در مقابل نقل خاطره ای از آیت الله جنتی، پرداخت.

 

وی با اشاره به جنجال های ایجاد شده به دنبال ذکر خواب مادر یک راننده تاکسى در نماز جمعه تهران توسط آیت‌‌الله جنتى، می نویسد: روزنامه‌هاى دوم خردادى با فرمان حمله‌اى که از سوى آقاى کروبى صادر شد یک دور جدید از حملات علیه آیت‌‌الله جنتى را سامان دهند.

آیت‌‌الله جنتى به مناسبت سوم تیر سالروز اقبال راى مردم به دولت نهم در نماز جمعه هفته گذشته گفت: «یکى از دوستان مى‌گفت در زمان انتخابات در تاکسى از راننده پرسیدم به چه کسى راى مى‌دهی؟ او گفت نمى‌دانم، اما مادرم که چند سال پیش فوت کرده دیشب به خوابم آمد و گفت به احمدى نژاد راى بده.»

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

این بار اسپانیا!

سیاه نمایی تلویزیون اسپانیا از جامعه ایران

کانال 2 تلویزیون دولتی اسپانیا هفته گذشته با پخش یک فیلم از پیوند کلیه در ایران، تصویری شدیدا تیره از اوضاع اجتماعی و اقتصادی ایران ارائه کرد.
به گزارش الف، این فیلم 70 دقیقه ای که توسط شبکه RTVE2 در تاریخ 27 ژوئن پخش شده است، سرگذشت جوانی ایرانی به نام مهرداد را به تصویر می کشد که برای سیرکردن شکم خود ناچار شده کلیه هایش را به قیمت 3 هزار یورو بفروشد.
این فیلم، مهرداد را نمونه ای از شهروندان ایرانی معرفی می کند که در فقر و فلاکت و سوء تغذیه زندگی می کنند، در حالی که حاکمان جامعه ایران طرح های اتمی بلند پروازانه را در سر می پرورانند.
این فیلم که با کمک انجمن حمایت از بیماران کلیوی تهیه شده، مراحل بازاریابی، یافتن مشتری و چانه زنی برای فروش کلیه را با سیاه نمایی هر تمام تر به تصویر کشیده و مردم ایران را انسان هایی بی عاطفه معرفی می کند که بویی از نوع دوستی و از خودگذشتگی نبرده اند.
در حالی که گروه های تصویربرداری صداوسیما برای ضبط برنامه در سطح شهر و یا بیمارستان های کشورمان به انواع مجوزهای ناجا یا هماهنگی های سخت اداری - انتظامی نیاز دارند، گروه تصویربرداری تلویزیون اسپانیا به راحتی موفق شده است در انجمن حمایت از بیماران کلیوی و بیمارستان محل پیوند کلیه، تصویرهای لازم را تهیه کرده و پیام های غیرمنصفانه و یکطرفه خود را به بیننده منتقل کند.

منبع نافذ


کلمات کلیدی :

گزارش مشکوک اقتصادی

گزارش مشکوک یکی از دانشکده های اقتصاد 

با کم توجهی برخی مسئولان وزارت خارجه به عملکرد سفارت خانه های خارجی در کشور، این مراکز اقدامات مشکوک و سوال برانگیزی را مرتکب می شوند.
در حالی که در چند سال گذشته تعدادی از سفارت خانه ها و خصوصا کنسولگری های مستقر در مناطق جنوبی کشور اقدام به جمع آوری نظران شهروندان این مناطق درباره ولایت فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای ، میزان اطاعات از فرمان رهبری و ... کرده بودند، این فعالیت ها این بار رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.
بنا براین گزارش؛ یک مقام ارشد امنیتی کشور که اخیرا جلسه ای با اصحاب رسانه ها و مطبوعات داشته است از فعالیت شدید برخی سفارت خانه های مشتقر در تهران برای جمع آوری اطلاعات  اقتصادی خبر داده و گفته است: سفارت خانه های ترکیه، کانادا و انگلیس فعال تر از سایرین ، در بازارهای تهران و سایر شهارهای کشور تحقیق کرده و گزارش از نحوه معاملات، نوسان قیمت ها و وضعیت اقتصادی ایران تهیه کرده اند.
این در حالی است که با توجه به ارتباطی که این سفارت خانه ها با مراکز علمی هم برقرار می کردند، چندی پیش، گزارشی در دانشکده اقتصاد یکی از دانشگاه های طراز اول تهران تهیه شده که با هدایت سرویس های جاسوسی بدان پرداخته شده و در نهایت منتشر شده است.

منبع نافذ



کلمات کلیدی :
<      1   2   3   4   5   >>   >