سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزپدر مبارک باد

روز پدر بر تمامی پدران دنیا به خصوص پدران ایرانی مبارک باد

 


1-   سفر سه روزه  ام  ،  شش روزه شد. جایتان خالی.  حریم امن حرم رضوی همیشه برایم جالب  بوده و هست. دعا کنید این قبیل سفرها تکرار شود.همین و بس!

2-   برای میلاد بزرگ مردی چون  علی (ع) چه باید گفت.  او نمادی توانمند از توانایی های انسان است.  فردا روز اوست. رجب ماه اوست.در مقابل  عظمت این والامرد باید تمام قد به احترام ایستاد و سر تعظیم فرود آورد.

3-   عظمت علی (ع) در واژه پدر عینیت می  یابد.ساعتی پیش از مشهد که برگشتم  تلفنی با منزل پدر تماس گرفتم ، رفته بود نماز.دقایقی قبل به او تبریک گفتم روز پدر را. به گذشته می اندیشم. به زجر ها و تلاش های پدر در وادی کار و معاش و رسیدگی به خانواده می اندیشم. 18 ساله بود که امنیه ها (ژاندارم ها ) به روستا آمدند و او را به اجباری (سربازی ) بردند. او که استاد کار قالی بافی بود  و کم سواد در دوران اجباری ادامه تحصیل داد و بعد از دوران سربازی برابر لیاقت هایش دعوت به کار شد و ماندگار شد.مرحوم مادر از آن روزها حکایت ها داشت.پدر  از روستا جدا شد و به ژاندارمری آن روزگاران پیوست  و هر از چند گاهی از این شهر به آن شهر و از این دیار به آن دیار عزیمت کرد.هر یک از فرزندانش متولد دیاری هستند. اینک او دوران بازنشستگی را طی می نماید  و به امور باغ  و چند تکه زمین زراعی اش می رسد . خدایش به سلامت بداردش.فردا به دستبوسی اش خواهم رفت.

4-    روز خبرنگار  هم آمد. سکوت بهترین کلام است در  بزرگداشت این روز.

5- تو رابا تمام وجود

 پدرم دوست دارم

و این شاخه های گل را به تو تقدیم میکنم

 

روزت مبارک

روزت مبارک پدرم صد سال به این سالها



کلمات کلیدی :