سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشتی فیلیپینی نجات یافت

کشتی فیلیپینی نجات یافت
تکاوران ایرانی علیه دزدان دریایی
جام جم آنلاین: دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه مقابله با دزدان دریایی در آبهای آزاد و بین المللی در یک عملیات موفقیت آمیز کشتی تجاری فیلیپینی را از چنگ دزدان دریایی نجات دادند.

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، به دنبال هجوم قایق های شناور تندرو دزدان دریایی به کشتی تجاری فیلیپینی ROSITA در دریای عمان، یگان مجری گشت نیروی دریایی ارتش بنابر درخواست این کشتی وارد عمل شد و با ورود دریادلان نیروی دریایی ارتش دزدادن دریایی مجبور به فرار شدند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : کشتی فیلیپینی نجات یافت

اولین جشنواره بازیهای بومی و محلی منطقه 3 کشور

 

اولین جشنواره بازیهای بومی و محلی منطقه 3 کشور
جام جم آنلاین : اولین جشنواره بازی های بومی و محلی منطقه 3 کشور در شهر ابیانه برگزار شد .

 

برای دیدن آلبوم روی لینک نمایش آلبوم کلیک کنید.

نمایش آلبوم



کلمات کلیدی : اولین جشنواره بازیهای بومی و محلی منطقه 3 کشور

دروگبا-چک،عامل قهرمانی چلسی

 

دروگبا-چک،عامل قهرمانی چلسی
جام جم آنلاین: تیم چلسی انگلستان شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ضربات پنالتی تیم بایرن مونیخ آلمان را شکست داده و برای نخستین بار در تاریخش قهرمان جام باشگاه های اروپا شود.

به گزارش بامداد یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب در آلیانس آره‌نا  شهر مونیخ استادیوم خانگی بایرن مونیخ برگزار شد. از ابتدا همه چیز حکایت از پیروزی بایرن در این دیدار حساس داشت.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، دروگبا-چک،عامل قهرمانی چلسی

دو دانشآموز سمنانی در استخر غرق شدند

دو دانش‌آموز سمنانی در استخر غرق شدند
جام جم آنلاین: دو دانش‌آموز 10 و 11 ساله سمنانی در اردوی آموزشی ـ تفریحی در استخر غرق شدند.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در پی تماس  با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پاسگاه انتظامی افتر، شهرستان سمنان مبنی بر وقوع حادثه‌ای در روستای افتر ماموران پاسگاه انتظامی در محل حاضر و با جسد دو دانش‌آموز پسر که در استخر حوالی روستا غرق شده بودند، روبه‌رو شدند.

در بررسی‌های ماموران پلیس معلوم شد، دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی روستای افتر به همراه معلمان خود به اردویی آموزشی ـ تفریحی حوالی این روستا رفته بودند که حسن (11 ساله) و علی (12 ساله) به داخل استخر سقوط می‌کنند و متاسفانه این دو دانش‌آموز  جان خود را از دست می‌دهند.

تحقیقات پلیس در ارتباط با این سانحه ناگوار ادامه دارد.

پ.ن: حوادث جام جم

 



کلمات کلیدی : حوادث، دو دانش‌آموز سمنانی در استخر غرق شدند

انهدام باند اخاذی در مشهد

انهدام باند اخاذی در مشهد
جام جم آنلاین: سه مرد و یک زن که تحت عنوان مامور اقدام به اخاذی و تهیه و توزیع شیشه می کردند در مشهد به دام افتادند.

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، پلیس مشهد در پی کسب اخباری مبنی بر این که دو مرد جوان با به همراه داشتن بی سیم دستی در محدوده خیابان نواب مشهد اقدام به اخاذی از شهروندان می کنند بلافاصله وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ های موجود این دو متهم در داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و دستگیر شدند.

در بازرسی بدنی از این دو متهم یک دستگاه بی سیم دستی، یک گرم شیشه و تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

متهمان در بازجویی های پلیسی دو تن دیگر از همدستان خود که در امر تهیه و توزیع شیشه فعالیت داشتند را نیز به پلیس معرفی کردند.

ماموران انتظامی مشهد برای دستگیری متهمان دیگر پرونده وارد عمل شدند. مخفیگاه این متهمان که یک زن و مرد جوان بودند شناسایی وبه دام افتادند.

از این افراد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 و مقادیری شیشه کشف و متهمان اعتراف کرده اند در اطراف پایانه مسافربری مشهد تحت عنوان مامور مبادرت به اخاذی و توزیع مواد مخدر می کردند.

تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

پ.ن: حوادث جام جم



کلمات کلیدی : انهدام باند اخاذی در مشهد، حوادث

پایان فرار 33 ساله قاتل

پایان فرار 33 ساله قاتل
جام جم آنلاین: با پیگیری های مأموران پلیس امنیت عمومی یکی از شهرهای استان گلستان، مردی که33 سال قبل همسر خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این مرد 33 سال قبل همسر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی ودر یک درگیری خانوادگی با چاقو به قتل رسانده بود.

متهم که در زمان قتل 36 سال بیشتر نداشت هم اکنون مردی پیر و نزدیک به 70 سال سن دارد.

وی  که طی این مدت در استان های دیگر متواری بوده است ، پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد.

پ.ن: حوادث جام جم



کلمات کلیدی : پایان فرار 33 ساله قاتل

رئیس دانشگاه تهران: 161 بار تحریم اقتصاد ایران را واکسینه کرده ا

رئیس دانشگاه تهران: 161 بار تحریم اقتصاد ایران را واکسینه کرده است

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه اقتصاد ایران با گذشت 30 سال از تحریم های آمریکا مقاوم و واکسینه شده است گفت: اقتصاد ایران به یک اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.
دکتر فرهاد رهبر اقتصاددان و رئیس دانشگاه تهران در گفتگو با فارس با اشاره به تاریخچه تحریم های آمریکا علیه ایران از کارتر تا اوباما گفت: در حالی که قبل از انقلاب 16 تا 17 درصد حجم تجارت ایران با آمریکا بود.اما با اعمال این تحریم ها علیه ایران و تغییر روابط تجاری این حجم تجارت به صفر رسید.
این اقتصاددان تصریح کرد: گرچه تحریم های اقتصادی هزینه معاملات و تجارت خارجی را افزایش می دهد، اما هرگز مانع جدی برای حرکت های اقتصادی نبوده است و یک اثر جدی که این تحریم ها داشت، ایران در مقابل چنین حرکت های تحریمی اقتصاد خود را واکسینه کرد. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : 161 بار تحریم اقتصاد ایران را واکسینه کرده است

گربه ای در ژاپن پلیس شد

گربه ای در ژاپن پلیس شد
جام جم آنلاین: مامور تازه استخدام شده در اداره پلیس کیوتو چهار دست و پا راه می رود و نامش " ایئمون" است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، چهاردست و پا راه رفتن مامور جدید پلیس شهر کیوتو ژاپن امری غیرعادی نیست چرا که این مامور ویژه یک گربه است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : گربه ای در ژاپن پلیس شد

توانایی عجیب یک دختر ویتنامی

توانایی عجیب یک دختر ویتنامی
جام جم آنلاین: دختر 11 ساله ویتنامی با قدرت غیرقابل کنترلی می‌تواند اشیای اطرافش را به آتش بکشد.

به گزارش رسانه‌های محلی ویتنام، توانایی غیرقابل کنترل این دختر باعث شده است تا روز 12 ماه جاری میلادی قسمتی از طبقه سوم خانه آنان آتش‌ بگیرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : توانایی عجیب یک دختر ویتنامی

قهوه بخورید سکته نکنید

قهوه بخورید سکته نکنید
جام جم آنلاین: براساس تحقیقات یک نهاد بهداشتی آمریکایی نوشیدن سه فنجان قهوه در روز می تواند تا 10 درصد خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی و سکته مغزی را کاهش دهد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از لکسپرس، انستیتوی ملی سرطان آمریکا اعلام کرد: در سال 1995 میلادی پرسشنامه هایی حاوی  سوالات گوناگون از جمله میزان مصرف قهوه بین 400 هزار نفر در رده سنی 50 تا 71 سال  توزیع شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : قهوه بخورید سکته نکنید

   1   2   3      >