سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج – تهران

رحمتی بیان کرد: مصدومین از ناحیه پا و دست دچار شکستی شده اند و چند تن از حادثه دیدگان نیز از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده اند.
صراط -معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی البرز اعلام کرد: بر اثر ترکیدن لاستیک و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محدوده لاین جنوبی اتوبان کرج – تهران 34 نفر مصدوم شدند.

آرش رحمتی  با بیان این مطلب اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس درون شهری که از منطقه باغستان کرج به سمت تهران در حرکت بود در لاین جنوبی اتوبان کرج – تهران محدوده گرمدره بر اثر ترکیدن لاستیک به گاردریل برخورد کرد و واژگون شد.

رحمتی در ادامه تاکید کرد: 34 مسافر این اتوبوس مصدوم شدند 2 نفر در محل حادثه توسط نیروهای امدادی درمان شدند و 32 نفر دیگر به بیمارستان های شهید مدنی، باهنر، البرز و برخی دیگر از مراکز درمانی استان البرز منتقل شدند.

وی تصریح کرد: 8 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و همچنین امداد هوایی هلال احمر البرز برای کمک رسانی به افراد حادثه دیده به محل تصادف اعزام شدند تا مصدومین را در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل کنند.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی البرز یادآور شد: به علت تعداد زیاد مصدومین از اورژانس تهران نیز نیرو و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رحمتی بیان کرد: مصدومین از ناحیه پا و دست دچار شکستی شده اند و چند تن از حادثه دیدگان نیز از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده اند.

وی در پایان گفت: حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.
منبع: مهر


کلمات کلیدی : علت واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج – تهران