سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گاف‏های جدید حسنی!

ترویج خرافات در رسانه ملی

گاف‏های جدید فرزاد حسنی!!

یکشنبه شب گذشته اولین برنامه از سری جدید"کوله پشتی" با اجرای فرزاد حسنی از شبکه سیما پخش شد.
اولین مهمان سری جدید این برنامه شخصی با عنوان دکتر فرهنگ بود که تخصص خود را فیزیک عنوان کرد.وی در این برنامه زنده تلویزیونی به بهانه بیان واقعیت های علمی و فیزیکی به ترویج علنی خرافات و مسائل بی پایه و اساس پرداخت که با تشویق مجری برنامه نیز مواجه شد.
مهمان این برنامه در بخشی از برنامه ادعا کرد: اگر بر روی برگ گیاهی کلمه ای با بار منفی مانند "نفرت" را بنویسید،این برگ بعد از مدتی خشک خواهد شد در صورتی که اگر بر روی برگ دیگری کلمه ای با بار مثبت مانند "محبت" نوشته شود ،این برگ سبز و شاداب باقی خواد ماند !
همچنین در اواخر این برنامه فرزاد حسنی با اصرار از فرهنگ خواست تا آدرس کلاس به اصطلاح آموزشی خود را اعلام نماید که مهمان برنامه این دعوت را پاسخ گفت.

همچنین در برنامه شب گذشته کوله پشتی نیز، فرزاد حسنی از یک کاریکاتوریست ضد انقلاب که هم اکنون در خارج از کشور به سر می‏برد به عنوان پیشرو نسل جدید کاریکاتوریست‏های ایرانی نام برد.
سال قبل نیز در یکی از برنامه‏های زنده شبکه سوم سیما فرزاد حسنی در پایان برنامه از یک خانم دامدار نمونه یاد کرد که چند گوسفند تحویل گرفته و صدها گوسفند تحویل داده است.
وی در ادامه گفت: مثلا اگر من فرزاد حسنی را تحویل این خانم دهید، 30 تا فرزاد حسنی از او تحویل خواهید گرفت!
حسنی همچنین چندی پیش در یک برنامه رادیویی به انتقاد از نوع مواجهه مردم با پدیده فیلم های خصوصی بازیگران و ورزشکاران پرداخت و در پایان گفت: CD خود ما هم در دست تهیه است!

منبع نافذ



کلمات کلیدی :