سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

آیات عظام و مراجع تقلید مکارم شیرازی ، نوری همدانی ،جوادی آملی و علوی گرگانی در پیامها ، جلسات دروس و دیدارهای خود ، از عموم مردم انقلابی دعوت کردند تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن علاوه بر ادای تکلیف ، اتحاد ، همدلی و نیز علاقه خود به اسلام و انقلاب را بار دیگر به تمامی جهانیان به ویژه استکبار و دشمنان نشان دهند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مکارم شیرازی درآغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را وظیفه ای همگانی دانست و گفت : شرکت در راهپیمایی یک تلکیف است که همه باید در روز پیروزی  انقلاب اسلامی در آن  شرکت کرده ، مشت محکمی بردهان یاوه  گویان و استکبار بزنند .

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه  فردا راهپیمایی باشکوهی در سراسرکشور برگزار خواهد شد افزود: همه باید بدانند اگردر مسیر باشیم و عقب نشینی  نکنیم دشمنان و  مزدوران آنان  عقب نشینی خواهند  کرد.

آیت الله نوری همدانی هم در درس خارج فقه خود در جمع طلاب حوزه علمیه گفت: همه مردم و هر کس به  انقلاب و امام و رهبری عقیده دارد ، باید در راهپیمایی22 بهمن با مشت های محکم و گام های استوار شرکت کند.

آیت الله نوری همدانی ، انقلاب اسلامی ایران را  زمینه ساز ظهور امام عصر(عج)  دانست و افزود : برای حفظ این نظام همه باید در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

آیت الله جوادی آملی هم در جلسه درس اخلاق خود حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  را از راههای تقوین نظام اسلامی برشمرد.

آیت الله جوادی آملی با تاکید براینکه  ایران اسلامی مملکت ولی عصر (عج ) است  افزود : آنچه از ما برمی آید این است که این نظام را تاجاییکه مقدورمان است و می فهمیمم  یاری کنیم  و اگر خود و خانواده هایمان در  راهپیمایی 22بهمن شرکت کردیم ثواب  مضاعف دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی هم در دیدار جمعی از بسیجیان گفت: یکی ازفلسفه های راهپیمایی22 بهمن یادآوری و تبیین فداکاری‌های امام و امت اسلامی در سال 57  است.

آیت‌الله علوی گرگانی  با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن گفت: راهپیمایی امسال نیز با شکوه هر چه تمام توسط مردم ایران برگزار می‌شود تا یاد و خاطره جان‌فشانی‌های سال 57 بار دیگر برای ایرانیان و همه مردم جهان زنده شود؛ یکی از فلسفه‌های این راهپیمایی به یاد آوردن همین مسئله است.

جام جم



کلمات کلیدی : دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

مجیدی استقلال را در صدر نگه داشت

مجیدی استقلال را در صدر نگه داشت

تیم استقلال با گل سه امتیازی فرهاد مجیدی برابر راه آهن به برتری رسید.

 


تیم استقلال با گل سه امتیازی فرهاد مجیدی برابر راه آهن به برتری رسید.

در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال موفق شد با تک گل فرهاد مجیدی از سد راه آهن عبور کند و با 49 امتیاز صدر جدول را حفظ کند.

گزارش بازی:

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی هردو تیم به نمایش گذاشته شد و بیشتر توپ در میانه‌ی میدان در جریان بود.

اولین موقعیت این دیدار با سانتر فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی 18 برای اکبرپور ایجاد شد که ضربه ی سر محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

جدی‌تری خطر نیمه نخست در دقیقه‌ی 21 رخ داد که ارسال توپ برای عمران زاده فرصت خوبی را برای گلزنی او ایجاد کرد که ضربه‌ی سر او را مدافع تیم راه آهن از روی خط با ضربه ی سر دفع کرد که بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه از منطقه خطر دور شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : مجیدی استقلال را در صدر نگه داشت

تمهیدات رسانه ملی در 22 بهمن

تمهیدات رسانه ملی در 22 بهمن

گروه های مختلف سازمان صدا و سیما در راهپیمایی 22 بهمن به شکل های مختلفی مردم را در این جشن سالانه همراهی می کنند .

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی هماهنگی های لازم برای استقرار گروه های فنی سازمان صدا و سیما در محل های مختلف و مسیر های راهپیمایی فردا 22 بهمن صورت گرفته و واحد های سیار و اکیپ های تصویر برداری آماده انعکاس این حماسه پر شور هستند .

شبکه های مختلف صدا و سیما هم برنامه هایی متفاوتی برای انعکاس این رویداد مهم تدارک دیدیه اند . برنامه های زنده برخی شبکه ها با حضور کارشناسان و میهمانان در استدیو های پخش از جمله این تمهیدات برای پوشش راهپیمیایی فرداست .

این برنامه ها بطور دائم تصاویری را در ارتباط مستقیم با واحد های مستقر در راهپیمایی 22 بهمن برای مخاطبان خود پخش می کنند . گزارشگران مستقر در نقاط مختلف تجمع میلیونی مردم نیز از حال و هوای این راهپیمایی مخاطبان را آگاه می کنند . در این حرکت رسانه ای ، گروه های خبری هم  با اعزام اکیپ های سیار خود گزارش هایی را از حضور مردم در این راهپیمایی عظیم تهیه می کنند که در بخش های مختلف خبر پخش خواهد شد .

مجریان کودک و نوجوان از جمله عمو پورنگ ، خاله شادونه ، عمو های برنامه فیتیله ها ، عمو قناد، خاله ترگس و دیگر مجریان برنامه های کودک به همراه شخصیت های عروسکی مشهور در نقاط مختلف راهپیمایی مستقرند تا فضای شاد و جذابی را برای کودکان شرکت کننده در راهپیمایی فراهم آورند.

علاوه بر این گرو ه ها ، دست اندرکاران تولید و خبر در مراکز استان های صدا و سیما هم آماده اند تا از راه پیمایی عظیم مردم در شهر های مختلف گزارش هایی را بصورت زنده و تولیدی تهیه و برای شبکه های مختلف ارسال کنند.

حاصل تلاش دست اندرکاران رسانه ملی را از نخستین ساعات  آغاز راهپیمایی فردا می توان در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون مشاهده کرد.

جام جم



کلمات کلیدی : تمهیدات رسانه ملی در 22 بهمن