سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انیمیشن سرداران شهید

انیمیشن زندگی سرداران شهید

«زندگی سرداران شهید» به کارگردانی محمدرضا امانی در موسسه فرهنگی هنری شاهد انیمیشن می‌شود.
امانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب که در مقاطع مختلف زندگی شهدای دوران دفاع مقدس نقاط شاخصی وجود دارد گفت: در مجموعه انیمیشن سرداران شهید، مدرسه‌ای به صورت نمادین با عنوان «مدرسه ایران» در نظر گرفته شده و هر قسمت از آن درباره مقطعی از زندگی یک سردار شهید است.
وی تاکید کرد: محور داستان در مجموعه‌ی انیمیشن «سرداران شهید»، اتفاقاتی حقیقی است که دوران نوجوانی برخی شهدا اتفاق افتاده است.
امانی با بیان این مطلب که پیش تولید نخستین قسمت از این مجموعه به پایان رسیده است اظهار کرد: نخستین قسمت از این مجموعه درباره‌ی «شهید بابایی» و مقطعی در نوجوانی اوست که به مدرسه می‌رود و فراش آن جا به خاطر کمردرد نمی‌تواند مدرسه را تمیز کند و در نتیجه مدیر مدرسه تصمیم به اخراج فراش می‌گیرد و شیوه‌یی که شهید بابایی برای کمک به فراش می‌گیرد همگان را حیرت زده می‌کند و همین موضوع دستمایه این داستان 15 دقیقه‌یی قرار گرفته است.
کارگردان انیمیشن «سرداران شهید» با بیان این مطلب که میمیک‌ها و لیپ سینک‌های مورد نیاز این انیمیشن زیاد بوده است اظهار کرد: برای نخستین بار نرم‌افزاری را تولید کردیم که در لیپ سینلک‌ها و میمیک صورت کمک‌مان کند.
این کارگردان انیمیشن در پایان درباره اهمیت فاخر بودن آثاری که درباره شهدا هستند توضیح داد :کارهایی که درباره ی زندگی ائمه و شهدا و بزرگانی که برای ما دارای قداستی هستند بدون شک دارای حساسیت بسیاری است و باید توجه داشت چنین آثاری از لحاظ تکنیکی و موضوعی در شان این بزرگان باشند.



کلمات کلیدی :