سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نه ولایتی به هاشمی

نه ولایتی به هاشمی
رئیس ستاد‌ انتخاباتی ولایتی با بیان اینکه ولایتی به نفع هاشمی کنار نمی‌رود،‌ گفت: علی‌اکبر ولایتی از ابتدای فعالیت انتخاباتی اعلام کرده که به نفع هیچ کس کنار نخواهد رفت و در چارچوب ائتلاف پیشرفت راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
شاهین محمدصادقی رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی با اشاره به ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی و امکان کنار کشیدن ولایتی به نفع وی، اظهار داشت: علی‌اکبر ولایتی از ابتدای فعالیت انتخاباتی اعلام کرده که به نفع هیچ کس کنار نخواهد رفت و در چارچوب ائتلاف پیشرفت راه خود را با قدرت ادامه خواهد داد. لذا به هیچ وجه ولایتی به نفع هاشمی رفسنجانی کنار نخواهد رفت.

 

به گزارش فارس؛ وی افزود: هر زمان که اعضای ائتلاف پیشرفت به نتیجه برسند و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند، ما نیز از آن تبعیت می‌کنیم.

 

رئیس ستاد‌ انتخاباتی ولایتی درخصوص تاثیر جامعتین در ‌انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت گفت: از ابتدا 3 موضوع مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی برای انتخاب گزینه نهایی ائتلاف مطرح شد‌ که مقبولیت به نظرسنجی‌ها برمی‌گردد و مشروعیت به اعتبار دینی بالاتر که د‌رجامعه ما جامعتین به عنوان مراکز مشروعیت به شمار می‌روند و در خصوص کارآمدی نیز هر 3 نفر دارای این اصل مهم هستند.

 

محمدصادقی در پاسخ به این سوال که آیا امکان انتخاب سعید جلیلی به عنوان گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت وجود دارد، گفت: اگر 3 عامل مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی در خارج از چارچوب این ائتلاف وجود داشته باشد، امکان انتخاب وجود دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا از قول علی‌اکبر ولایتی مطرح شد که احتمال‌کنار‌کشیدن به نفع سعید جلیلی وجود دارد،‌ گفت: ولایتی نگفت‌ که به نفع جلیلی کنار می‌روم، بلکه تاکید کرد هماهنگ با تصمیم جامعتین عمل خواهیم کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات ولایتی در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: باید مقداری صبر کنیم تا نظر نهایی شورای نگهبان در خصوص صلاحیت‌ها مشخص شود و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان می‌توان درباره آرایش انتخاباتی کشور صحبت کرد.

 

115

http://jamnews.ir/detail/News/182364



کلمات کلیدی : نه ولایتی به هاشمی