سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارش مشکوک اقتصادی

گزارش مشکوک یکی از دانشکده های اقتصاد 

با کم توجهی برخی مسئولان وزارت خارجه به عملکرد سفارت خانه های خارجی در کشور، این مراکز اقدامات مشکوک و سوال برانگیزی را مرتکب می شوند.
در حالی که در چند سال گذشته تعدادی از سفارت خانه ها و خصوصا کنسولگری های مستقر در مناطق جنوبی کشور اقدام به جمع آوری نظران شهروندان این مناطق درباره ولایت فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای ، میزان اطاعات از فرمان رهبری و ... کرده بودند، این فعالیت ها این بار رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.
بنا براین گزارش؛ یک مقام ارشد امنیتی کشور که اخیرا جلسه ای با اصحاب رسانه ها و مطبوعات داشته است از فعالیت شدید برخی سفارت خانه های مشتقر در تهران برای جمع آوری اطلاعات  اقتصادی خبر داده و گفته است: سفارت خانه های ترکیه، کانادا و انگلیس فعال تر از سایرین ، در بازارهای تهران و سایر شهارهای کشور تحقیق کرده و گزارش از نحوه معاملات، نوسان قیمت ها و وضعیت اقتصادی ایران تهیه کرده اند.
این در حالی است که با توجه به ارتباطی که این سفارت خانه ها با مراکز علمی هم برقرار می کردند، چندی پیش، گزارشی در دانشکده اقتصاد یکی از دانشگاه های طراز اول تهران تهیه شده که با هدایت سرویس های جاسوسی بدان پرداخته شده و در نهایت منتشر شده است.

منبع نافذ



کلمات کلیدی :