سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است

فرمانده معظم کل قوا در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی:

تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان منتخب و اعضاء پایگاههای بسیج شهرکهای سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده های ارتشیان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده شده خواندند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،ایشان با اشاره به غیر منطقی بودن جبهه استکبار به سرکردگی امریکا، تأکید کردند: امروز، تمدن غرب بواسطه تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی به اصول انسانی در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است

شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی

 

شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان درباره برنامه دولت که در ورزشگاه آزادی و با حضور صد هزار نفر برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه این شبهه را ایجاد کرده که دولت با استفاده از امکانات دولتی به دنبال انتخابات است و این بحث‌ها مطرح می‌شود،‌لذا آنها باید از مواضع تهمت پرهیز کنند و دولت کاری نکند که در دو ماهه باقیمانده به انتخابات متهم شود.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با فارس، ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی با موقعیت دولتی جرم است و هم با توجه به اینکه برنامه پنجشنبه جزء تبلیغات زودرس تلقی می‌شود جرم خواهد بود و دولت را دچار مشکلات می‌کند بنابراین امیدواریم از چنین کارهایی پرهیز کنند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی

سوریه به زودی از تروریستها پاکسازی میشود

بشار اسد:

سوریه به ‌زودی از تروریست‌ها پاکسازی می‌شود

بشار اسد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گفت: سوریه به زودی کاملا از لوث وجود افراد مسلح پاکسازی خواهد شد و کسانی که دچار این توهم شده اند که جهان را اداره می کنند، آخر قافله خواهند بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم،رییس جمهور سوریه از نقش دولت اردن در زمیه انتقال سلاح و افراد مسلح به سوریه انتقاد کرد و انجام چنین اقداماتی بدون آگاهی دولت امان را بعید دانست.

وی افزود: نمی توان پذیرفت که هزاران نفر با تجهیزات مخفیانه به اردن وارد یا از آن خارج شوند، در حالی که اردن قادر به بازداشت افرادی است که سلاحی ساده برای مقاومت فلسطین حمل می کنند.

رییس جمهور سوریه در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: منتظر موافقت یا عدم موافقت هیچ طرفی با گفت وگو نیستیم چون مسیر گفت وگو باز است و هر یک از طرف ها قادر به پیوستن به آن هستند. از سوی دیگر مراحل دشوار به پایان رسیده و هیچ قدرتی وجود ندارد که قادر به شکستن پایداری ارتش سوریه باشد.

جام جم



کلمات کلیدی : سوریه به ‌زودی از تروریست‌ها پاکسازی می‌شود

با چکش پسرش را کتک زد

 

با چکش پسرش را کتک زد

مردی به دلیل اینکه پسر 12 ساله اش پول خرید از سوپرمارکت را گم کرده بود او را با ضربات چکش کتک زد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لوپاریزین، یک مرد فرانسوی به پسر 12 ساله اش حدود 30 یورو پول داد تا به سوپرمارکت نزدیک خانه رفته و خرید کند.

پسربچه در راه سوپرمارکت به دلیلی نامشخص پول را گم کرد و به خانه بازگشت و ماجرا را برای پدرش تعریف کرد. مرد از این مساله خشمگین شد و با چکش به جان پسر بی گناه افتاد.

کودک بر اثر ضربات چکش به شدت مجروح شد و به بیمارستان شهر ویتری-سور-سن در منطقه وال - دو - مارن انتقال یافته و بستری شده است. پسربچه از جراحات شدیدی  در پشت و پاهایش رنج می برد.

پس از این حادثه ماموران فرانسه پدر را دستگیر کردند. یک قاضی کودکان که به پرونده رسیدگی می کند درخواست کرده تا کودک به خانواده جدیدی سپرده شود. 

جام جم



کلمات کلیدی : با چکش پسرش را کتک زد

40 میلیون دلار برای یک الماس صورتی

 

40 میلیون دلار برای یک الماس صورتی

یک قطعه الماس صورتی به وزن 34.64 قیراط در حراجی موسسه کریستیز به قیمت باورنکردنی 40 میلیون دلار به فروش رفت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، این الماس موسوم به «الماس پرنسیه»  یکی از بزرگ ترین و زیباترین الماس های صورتی جهان محسوب می شود.

یک خریدار ناشناس در تماس تلفنی الماس صورتی را به قیمت 40 میلیون دلار معادل 37 میلیون فرانک سوئیس خرید.

الماس موسوم به «الماس پرنسیه» در گذشته متعلق به خاندان مهاراجه حیدرآباد هند بود. در سال 1960 شعبه  وان کلیف  اند آرپلز این الماس را خرید.

مبلغ 40 میلیون برای خرید «الماس پرنسیه» یک رکورد محسوب می شود. رکورد قبلی  متعلق به یک الماس 31 قیراطی بود که در سال 2008 در حراج کریستیز به مبلغ 24.3 میلیون دلار به فروش رفته بود.

جام جم



کلمات کلیدی : 40 میلیون دلار برای یک الماس صورتی

بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد

 

بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد

کریستیان مرد 60 ساله خیلی زود متوجه شد که راننده آمبولانسی که او را به بیمارستان می برد در حال سکته قلبی است. به رغم سرطان پیشرفته اش و درد فراوان خود پشت فرمان آمبولانس نشسته و جان راننده را نجات می دهد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لا ووا دو نور، ماجرا بیشتر شبیه سناریوهای فیلم های آمریکایی است.  کریستیان نایه مرد 60 ساله فرانسوی باید برای بررسی پیشرفت بیماری سرطان معده اش به بیمارستان رفته و سونوگرافی می شد.

آمبولانسی او را باید از خانه اش در شهر برک به بیمارستان اوریه در شهر لیل در شمال فرانسه می برد.


ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد