سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عناوین خبری روزنامههای صبح امروز : عقبگرد به نقطه صفر هدفمندی؟

عناوین خبری روزنامه‌های صبح امروز
عقبگرد به نقطه صفر هدفمندی؟
جام جم آنلاین: روزنامه‌های صبح امروز ایران مهمترین عناوین خبری صفحه اول خود را به مسائلی همچون جهان در تور خبرنگاران تلویزیون،گران شدن نان صدای مجلس را هم درآورد،داستان غم انگیز باغ جانبازان،ماراتن پشت پرده سیاسیون برای نشستن در صدر دولت یازدهم،اخطار چهارم به غرب،عقبگرد به نقطه صفر هدفمندی؟ و... که برخی از آنها در زیر می‌آید.

جام جم

دستگیری دانشجویان معترض کانادایی
کمیسیون‌های غریب در خانه ملت
خاوری تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت
جهان در تور خبرنگاران تلویزیون

کیهان

بررسی مشکلات وزارت بهداشت در دستور کار مجلس قرار رفت
رئیس دادگاه فساد بانکی نحوه فرار خاوری را تشریح کرد
تسهیلات تازه دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده
معلمان عربستانی‌ هم به جمع مخالفان آل سعود پیوستند

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، عناوین خبری روزنامه‌های صبح امروز، سیاسی، عقبگرد به نقطه صفر هدفمندی؟

میمون، انگشت کودک را جوید

میمون، انگشت کودک را جوید
جام جم آنلاین: میمون انگشت دست کودک دو ساله‌ای را در باغ‌وحش شهربازی سیرجان قطع کرد.

به گزارش فارس، امیر‌مهدی تقی‌زاده، دو ساله همراه پدر و مادرش در شهربازی سیرجان مشغول بازی بود که میمون نگهداری شده در قفس به وی حمله کرد و انگشت این کودک را جوید.

امیرمهدی بلافاصله به بیمارستان سیرجان منتقل و با توجه به نبود شرایط پیوند، انگشت وی قطع شد.

داوود تقی‌زاده، پدر این کودک که اهل اصفهان است، گفت: شهربازی محل نگهداری حیوانات نیست و چون حفاظ مناسبی هم برای جلوگیری از ورود کودکان به قفس این حیوان ایجاد نشده، ‌با این حادثه روبه‌رو شدیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، میمون، انگشت کودک را جوید

دزد امامزاده، حاتمبخشی میکرد

دزد امامزاده، حاتم‌بخشی می‌کرد
جام جم آنلاین: دزد حرفه‌ای که پس از پایان محکومیت هفت ساله‌اش، پول‌های امامزاده عابد روستای مشهد میقان اراک در استان مرکزی را دزدیده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر روز شنبه با توقف یک دستگاه خودروی پژو مقابل امامزاده عابد روستای مشهد میقان در اراک، مرد میانسالی گریه‌کنان از خودرو پیاده و وارد امامزاده شد.

او با ادعای این‌که برای اجابت دعایش باید تا پاسی از شب در صحن امامزاده بماند، با التماس از خادمان اجازه اقامت خواست.

خادمان که ابتدا با خواسته این مرد مخالفت می‌کردند، سرانجام با التماس‌های او، اجازه دادند وی ساعاتی بیشتر در صحن امامزاده راز و نیاز کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، دزد امامزاده، حاتم‌بخشی می‌کرد

دزدها، طلاها را با گاوصندوقش بردند

دزدها، طلا‌ها را با گاوصندوقش بردند
جام جم آنلاین: دو مرد و یک زن به اتهام سرقت طلاهای 60 میلیون تومانی یک خانواده از سوی پلیس پایگاه نهم آگاهی تهران دستگیر شدند و در تحقیقات معلوم شد یکی از متهمان علاوه بر این طلاها، یک گاوصندوق را نیز با طلاهایش دزدیده است.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از سرقت 60 میلیون طلای موجود در گاوصندوق خانه‌ا‌ش خبرداد و گفت: روز حادثه من و خانواده‌ام پس از بازگشت از مهمانی متوجه شدیم طلای موجود در گاوصندوق خانه‌مان به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: یک هفته پیش از سرقت طلاها، برادر همسرم همراه زنش مهمان ما بودند و در اتاقی که گاوصندوق طلا‌ها در آن بود، استراحت می‌کردند به همین خاطر، به آنها مشکوکم.

در پی اظهارات مرد شاکی، زوج مهمان بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، دزدها، طلا‌ها را با گاوصندوقش بردند

تصویر برگزیده



کلمات کلیدی : جام جم، تصویر برگزیده

نون خشکه به تاریخ پیوست

‌نون خشکه به تاریخ پیوست
جام جم آنلاین: قدر نان تازه را کسی داند که به نان خشکه دچار شود. قدر نان خشکه را هم کسی داند که به گران شدن نان تازه گرفتار شود. و حالا حکایت ماست که برماست!... (به به، صحبت از نان شد، ماست هم خودش آمد!)‌

خبر هدفمند: «با گذشت 18 ماه از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، قیمت نان برای سومین بار در تهران و شهرستان‌ها رسما 20 تا 30 درصد گران شد.» ـ به نقل هرچه جراید

بسته پیشنهادی: از آنجا که گران شدن مجدد نان احتیاج به هیچ آب و تاب و توضیح اضافه‌ای ندارد و مثل روز روشن است که هر که نان از عمل خویش خورد، بعد از این، نان گران از قبل خویش خورد؛ خیلی صاف و پوست‌کنده می‌رویم سراغ چند پیشنهاد تازه از تنور درآمده و خشخاشی:

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سرگرمی، ‌نون خشکه به تاریخ پیوست

گندم هایی که نان نمیشود

گندم‌هایی که نان نمی‌شود
جام جم آنلاین: در حالی که قیمت نان طی چند روز گذشته حدود 20 درصد در کشور افزایش یافته است، ولی گندم استان گلستان که یکی از باکیفیت‌ترین گندم‌های کشور است، این روزها خوراک دام کشاورزان می‌شود.

کشاورزان علت این مساله را پایین بودن نرخ خرید تضمینی عنوان می‌کنند؛ امری که باعث شده آنها به جای فروش گندمشان به مراکز خرید، آن را به دام‌های خود بدهند تا کمتر ضرر کنند.

شورای اقتصاد ابتدا قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم را 395 تومان اعلام کرده بود که با پیگیری نمایندگان استان‌ها از جمله گلستان، این نرخ به کیلویی 420 تومان افزایش یافت.

در حال حاضر قیمت خرید گندم خوراک دام نیز 415 تومان است که با احتساب هزینه حمل و نقل به بیش از 470 تومان می‌رسد و این وضعیت سبب می‌شود تا برخی افراد از گندم خوراک انسانی، برای خوراک دام استفاده کنند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، شهرستانها، گندم‌هایی که نان نمی‌شود

تب کنگو بالا گرفت

تب کنگو بالا گرفت
جام جم آنلاین: آخرین آمار مبتلایان و قربانیان تب کریمه کنگو به ترتیب 13 و 2 نفر بود که 20 روز پیش اعلام شد، اما خبر جدید رئیس آزمایشگاه انیستیتو پاستور ایران مبنی بر افزایش این موارد به 24مبتلا و شش قربانی، از یک سو نگرانی در مردم را افزایش داد و از سوی دیگر وزرات بهداشت را به پنهان‌کاری متهم کرد.

 

این در حالی است که گفت‌وگوی یکی از رسانه‌های خارجی با دامپزشکی مقیم در تهران و ارائه اطلاعات غلط در خصوص ابتلا به تب کریمه کنگو از طریق مصرف گوشت و لبنیات و گسترش این شایعه سبب شد نگرانی مردم و بی‌اعتمادی به اخبار منتشر شده داخلی دوچندان شود.

بر همین اساس پیامک‌ها و ایمیل‌هایی در بین شهروندان دست به دست می‌شد که نسبت به مصرف گوشت و لبنیات و ابتلا شهروندان از این طریق به تب کریمه کنگو هشدار می‌داد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، تب کنگو بالا گرفت

انگلستان ـ فرانسه؛ تکرار تاریخ

یورو 2012
انگلستان ـ فرانسه؛ تکرار تاریخ
جام جم آنلاین: ساعت 20:30 امشب و پس از هشت سال، تاریخ برای فرانسه و انگلستان تکرار می‌شود. آنها در نخستین دور مرحله گروهی یورو 2004 هم به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی را فرانسوی‌ها 2 بر یک بردند. آخرین رویارویـی دو تیم انگلیس و فرانسه هم به همان بازی برمی‌گردد.

این دو تیم یک بار دیگر هم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند، دیداری که در سال 1992 با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در مجموع کفه ترازو در آمار بازی‌های مستقیم دو تیم به نفع فرانسه سنگینی می‌کند. خروس‌ها در هر سه بازی آخرشان مقابل انگلیس پیروز بوده‌اند و در پنج بازی آخر هم چهار برد و یک تساوی در کارنامه‌شان دیده می‌شود. در مقابل از آخرین برد انگلیس در برابر فرانسه که با تک گل آلن شیرر به دست آمد 15 سال می‌گذرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، انگلستان ـ فرانسه؛ تکرار تاریخ

رژیم غذایی برای تقویت حافظه

رژیم غذایی برای تقویت حافظه
جام جم آنلاین: وقتی فصل امتحانات و کنکور نزدیک می‌شود، معمولا مادرها نکات خاصی را درباره تغذیه به یکدیگر توصیه می‌کنند؛ راهکارهایی که به عقیده آنها برای افزایش تمرکز و حافظه فرزندانشان موثر و مفید است.برای همین همه ما شنیده‌ایم که در روزهای امتحان حتما باید صبحانه خورد، گردو به تقویت حافظه کمک می‌کند، کنجد برای تمرکز بیشتر مفید است و... .

 اما آیا واقعا مواد غذایی بر تقویت تمرکز و حافظه تاثیر می‌گذارد؟ در چه سنی و از چه نوع موادی باید استفاده کنیم تا حافظه‌ای قوی داشته باشیم؟ آیا می‌توانیم به کمک مواد غذایی از بروز اختلالات حافظه پیشگیری کنیم؟

تقویت حافظه، از دوران جنینی

میترا زراتی، کارشناس ارشد تغذیه درباره این موضوع به جام‌جم می‌گوید: «اگر بخواهیم درباره اهمیت تغذیه صحیح در افزایش قدرت حافظه صحبت کنیم، به طور حتم نباید نقش تغذیه در دوران جنینی و تاثیر غذاهایی که مادر در دوران بارداری مصرف می‌کند را نادیده بگیریم.»

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، رژیم غذایی برای تقویت حافظه

<      1   2   3   4   5   >>   >