سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکست آلمان از پرتغال

یک گاو پیش بینی کرد:
شکست آلمان از پرتغال
جام جم آنلاین: یک گاو باواریایی پیش بینی کرد آلمان نایب قهرمان یورو 2008 در دیدار نخست خود در رقابتهای یورو 2012 مقابل پرتغال مغلوب خواهد شد.

بعد از اینکه «پل» (اختاپوس پیشگو) تمامی دیدارهای تیم ملی آلمان در رقابت‌های جام جهانی 2010 را درست پیش بینی کرد بسیاری از رسانه‌های آلمانی خبرهای مختلفی از حیوانات پیشگو برای یورو 2012 منتشر کردند.

مهمترین و مشهورترین پیش بینی کننده رقابت‌های یورو 2012 «ایوون» گاو باواریایی است که شکست آلمان در دیدار نخست مقابل پرتغال را پیش بینی کرده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، شکست آلمان از پرتغال

قاضی: استاندار نامه رسمی بدهد

هفتمین جلسه دادگاه اختلاس بیمه
قاضی: استاندار نامه رسمی بدهد
جام جم آنلاین: قاضی مدیر خراسانی در جریان هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده بیمه ایران با بیان اینکه استاندار تهران اگر می‌خواست توضیح دهد باید به جای مصاحبه نامه رسمی بدهد، گفت: ملاک برای ما اظهارات رسمی در جلسه بازجویی است که ایشان در تحقیقات قبلی دریافت این پول را تکذیب کرده است.

 در ادامه رسیدگی به این پرونده « ی - د» متهم پرونده در پاسخ به اظهارات مطرح شده از سوی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: درباره مجوز برداشت از معادن این کار در حیطه قانونی و وظایف استانداری بود و ما نمی‌توانستیم بگوییم که مجوز نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: عنوان شد که سپردن 500 میلیون تومان به شماره حساب «ج -الف» نقد شده است، نماینده دادستان باید اسناد این ادعا را ارائه کند. درباره عوارض عبور اتباع افغانی هم سندی ارائه نشده است. برای این کار سیکل قانونی طی و مجوز شورای شهر اخذ شده است. توسط معاون شهردار تهران و امور اتباع استانداری هزینه پیش‌بینی شده که به استانداری بدهند. آیا کمک شهرداری به استانداری خلاف است. مگر پول دولتی است که ذی حسابی دخالت کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، قاضی: استاندار نامه رسمی بدهد

ماجرای افشای اطلاعات بانکی

نقش خبرگزاری‌ها در:
ماجرای افشای اطلاعات بانکی
جام جم آنلاین: بر اساس تحلیل منتشر شده در جریان افشای اطلاعات بانکی، خبرگزاری‌های مهر و فارس، با اشاعه سریع اخبار سعی در اقناع مخاطبان خود داشتند و در مقابل خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا، مسؤولیت اجتماعی خود را در آن دیدند که به حمایت از اداره‌کنندگان این بحران بپردازند.

  محمد جواد هنرمند ساری بیست و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به تحلیل اخبار خبرگزاری های مهر و فارس در مقابل ایرنا و ایسنا در ماجرای افشای اطلاعات بانکی پرداخته و در بخشی از آن با ذکر قدرت بسیار بالا و سرعت بسیار زیاد خبرگزاری‌ها برای پوشش خبری بحران‌ها نوشته است: بدیهی است هر خبرگزاری بر اساس ارزیابی‌های حرفه‌ای خود از میزان و عمق مسؤولیت‌هایش نسبت به یک موضوع یا اهمیت آن برای مردم سوژه‌ای را در دستور کار خود قرار می‌دهد و با برنامه‌ای مشخص به پیگیری موضوع مبادرت می‌ورزد. طبیعی است که بحران در هر شرایطی به عنوان سوژه‌ای بااهمیت از سوی خبرگزاری تلقی می‌شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، ماجرای افشای اطلاعات بانکی

اجرای طرح برخورد با مالخران

اجرای طرح برخورد با مالخران
جام جم آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح گسترده برخورد با مالخران و فروشندگان متخلف لوازم دست دوم خودرو و منزل و افراد مرتبط با سارقان در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی‌ نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح گسترده برخورد با مالخران و افراد مرتبط با سارقان در شهر تهران خبر داد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، اجرای طرح برخورد با مالخران

مرگ بر اثر برق گرفتگی

کبوتری که بلای جان صاحبش شد
مرگ بر اثر برق گرفتگی
جام جم آنلاین: عصر روز گذشته جوانی که برای گرفتن کبوترش از تیر چراغ برق بالا رفته بود دچار برق گرفتگی شد و در دم جان سپرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: عصر روز گذشته ماموران کلانتری 14 شهرستان زنجان در جریان یک مورد برق گرفتگی در روستای «چرناب» این شهرستان قرار گرفتند که ماموران با اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، مرگ بر اثر برق گرفتگی

کشف 500 کیلو کوکائین در اسپانیا

کشف 500 کیلو کوکائین در اسپانیا
جام جم آنلاین: پلیس اسپانیا یک باند بین المللی قاچاق کوکائین را متلاشی و 500 کیلو کوکائین کشف کرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، پلیس اسپانیا روز پنجشنبه طی‌ عملیاتی 500 کیلوگرم کوکائین را کشف و ضبط و هشت نفر را در این رابطه در استان «پونته ودرا» در شمال غربی این کشور دستگیر کرد.

منابع پلیس تصریح کردند که هشت قاچاقچی‌ دستگیر شده در این عملیات اسپانیایی و کلمبیایی می‌ باشند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، کشف 500 کیلو کوکائین در اسپانیا

تخم مرغ در برابر غلات

تخم‌مرغ در برابر غلات
جام جم آنلاین: پژوهشی جدید نشان می‌دهد شروع روز با تخم‌مرغ، شاید بیشتر بتواند جلوی گرسنگی شما را بگیرد.

دانشمندان دریافتند افرادی که در وعده صبحانه تخم‌مرغ می‌خورند، دیرتر از کسانی که یک کاسه غلات می‌خورند، گرسنه می‌شوند.

دانشمندان حدس می‌زنند پروتئین موجود در تخم‌مرغ، بیشتر از پروتئین موجود در گندم، افراد را سیر نگه‌می‌دارد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، تخم‌مرغ در برابر غلات

رویایی که دنیا را متحول کرد

سفر کپسول فضایی دراگون، آغازگر عصر نوین فضایی است
رویایی که دنیا را متحول کرد
جام جم آنلاین: ایلان ماسک (Elon Mask) چهل ساله، اصالتا اهل آفریقای جنوبی است. اما از دوران جوانی به ایالات متحده مهاجرت کرده است و در بدو ورود زود دانست که دنیای آینده در اختیار اینترنت، انرژی‌های پاک و فضاست.

او که هم‌اکنون سکان تجاری‌سازی سفرهای فضایی با محصولات ارزان‌قیمت را در دست دارد، سابق بر این شرکت بزرگ Paypal، بزرگ‌ترین موسسه مالی اینترنتی را پایه‌گذاری کرده بود که جابه‌جایی پول برای خریدهای دنیای مجازی را مدیریت می‌کرد. او همچنین یکی از مدیران اصلی شرکت تسلاست که قصد دارد اتومبیل‌های آینده را با الکتریسیته براند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، رویایی که دنیا را متحول کرد

نقش تغییرات آب و هوا بر سلامت روانی افراد

نقش تغییرات آب و هوا بر سلامت روانی افراد
جام جم آنلاین: سال گذشته، یک پسر افسرده و پریشان 17 ساله را به بخش روانپزشکی بیمارستان سلطنتی کودکان در ملبورن استرالیا آوردند. او از نوشیدن آب امتناع می‌کرد.

این نوجوان که از خشکسالی مربوط به گرمایش جهانی کره‌ زمین نگران بود، تصور می‌کرد در صورت نوشیدن آب، میلیون‌ها نفر جان خود را از دست خواهند داد. پزشکان، پرونده‌ او را نخستین نمونه‌ «توهم گرمایش جهانی کره‌ زمین» نامگذاری کردند.

روبرت سالو روانپزشک مسوول بخشی که این نوجوان در آن بستری شده بود، چند بیمار با اختلالات روانپزشکی و اضطراب‌های مربوط به گرمایش جهانی کره‌ زمین به علاوه‌ کودکانی که درباره‌ فجایع طبیعی مربوط به تغییرات جهانی آب و هوا کابوس می‌دیدند را معالجه کرده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، نقش تغییرات آب و هوا بر سلامت روانی افراد

«گیشه» جان دوباره می طلبد

«گیشه» جان دوباره می طلبد
جام جم آنلاین: فیلم‌های در نوبت نمایش که در جشنواره سی‌ام فیلم فجر به نمایش درآمد همگی توان دارند کمی فشار را از دوش سینماداران بردارند، اما اتفاق‌ها و حرف‌ها نشان از آن دارد که به این آسانی چنین اتفاقی نمی‌افتد.

بسیاری بر این باورند که اکران فیلمی پرفروش می‌تواند کمی انگیزه به سینماداران و البته اهالی سینما تزریق کند و از این فضای سرد و بی‌روح و ناامیدکننده سینمای ایران بیرون بیاید.

اتفاق‌های خانه سینما، بحران مخاطب و حتی شکست خوردن فیلم‌های کمدی و خنده‌دار همگی از آن نشان دارد که سینمای ایران با مشکلی رو‌به‌روست که بسرعت باید راه‌حلی برای آن پیدا کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، فرهنگ و سینما، «گیشه» جان دوباره می طلبد

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >