سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نادال سلطان رولان گاروس

نادال سلطان رولان گاروس
جام جم آنلاین: رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو مردان جهان امروز در دیدار فینال تنیس انفرادی مردان گرانداسلم رولان گاروس پاریس نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک مردان جهان را شکست داد و برای هفتمین بار فاتح این تورنمنت معتبر شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیدار فینال تنیس انفرادی مردان گرانداسلم رولان گاروس پاریس که بر اثر بارش باران عصر یکشنبه نیمه تمام مانده  و ادامه  آن به امروز موکول شده بود سرانجام با پیروزی نادال خاتمه یافت.

رافائل نادال در چهارمین ست این دیدار نوواک جوکوویچ را با نتیجه 5-7 شکست داد و در مجموع  در چهار ست و با نتایج  4-6 ، 3-6 ، 6-2 و 5-7 برای هفتمین بار فاتح گراند اسلم رولان گاروس پاریس شد که یک رکورد مطلق برای او محسوب می شود.

در عین حال ، نادال نشان داد زمانی که مصدوم نباشد سلطان بی چون و چرای  زمین خاک رس است. نادال که سال گذشته از مصدومیت رنج می برد در سه فینال متوالی گراند اسلم های تنیس مغلوب جوکوویچ شده بود. همین مساله موجب شد تا تنیسور صرب جایگاه نادال را در صدر تنیس حرفه ای مردان به خود اختصاص دهد. مترجم: بهرام افتخاری.

(جام جم)



کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، نادال سلطان رولان گاروس

تنهایی؛ قصه غم انگیز سالمندان

تنهایی؛ قصه غم انگیز سالمندان
جام جم آنلاین: مادربزرگ هر بار که سرفه می‌کند خس‌خس ریه‌اش بلند می‌شود و هر بار این اتفاق می‌افتد حامد نوه او که سر میز غذا است با قهر و بدگویی بلند می‌شود. اوایل پدرش با چشم غره یا تشری او را سر جایش می‌نشاند، اما حالا دیگر حامد بزرگ شده است و خودش باید بفهمد درست و نادرست چیست. متاسفانه حامد فقط منتظر مرگ پیرزن است. او این را حتی با وقاحت به خود پیرزن هم گفته است.

 

این رفتار چیزی است که حمید از بچگی آموخته است. مادرش همیشه زیرگوش او می‌خواند که بالاخره او می‌میرد و من از مزاحمتش راحت می‌شوم. او از وسواس‌ها و بدخلقی‌های مادر شوهرش می‌گفت و تا می‌توانست حمید را از او دور می‌کرد و الان که حمید این بدرفتاری‌ها را با مادربزرگ می‌کند او چندان هم ناراحت نیست.

ریشه‌های بدرفتاری

سوءرفتار با سالمندان یا سالمندآزاری ازجمله پیامدهای افزایش تعداد سالمندان در خانواده‌ها و کوچک شدن فضای خانه و اختلاط بیش از حد فضاهای خصوصی افراد است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، تنهایی؛ قصه غم انگیز سالمندان

کودک 11 ساله بحرینی در دادگاه

عجیب‌ترین محاکمه قرن
کودک 11 ساله بحرینی در دادگاه
جام جم آنلاین: درحالی که رژیم آل خلیفه ده‌ها کودک را از بیم گسترش اعتراض‌ها و نگرانی از تخت پادشاهی خود تحت بازداشت دارد، امروز یکی از عجیب‌ترین محاکمه‌های قرن حاضر را با محاکمه کودکی 11 ساله رقم می‌زند.

امروز بحرین شاهد یکی از مشهورترین محاکمه‌های تاریخ معاصر است محاکمه‌ای وحشیانه و عجیب که علیه ساده‌ترین مفاهیم حقوق کودک صورت می‌گیرد.

امروز قرار است "علی حسین" کودک 11 ساله بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه که از حمایت آمریکا و انگلیس برخوردار است، به اتهام تهدید علیه امنیت ملی محاکمه شود.

این کودک که یک ماه قبل در مسیر بازگشت از مدرسه توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه دستگیر شده بود، به زندان سیاسی منتقل شده و امروز دادگاه وی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، کودک 11 ساله بحرینی در دادگاه

تحول بنیادین در صدور گواهینامه

برنامه پلیس راهور در سال 91
تحول بنیادین در صدور گواهینامه
جام جم آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: تحول بنیادین در نظام صدور گواهینامه و نیز آموزش متقاضیان گواهینامه، نهادینه کردن قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی از برنامه های پلیس راهور در سال 91 می باشد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در اولین نشست مطبوعاتی سال 91 در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش تخلفات حادثه ساز و سرعت غیرمجاز در سال 90، گفت: متوسط میانگین سرعت خودرو، حدود 10 کیلومتر کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در سال گذشته، خودروهای پراید، وانت پیکان و وانت نیسان بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، تحول بنیادین در صدور گواهینامه

قدردانی صهیونیستها از \هیتلر\

قدردانی صهیونیستها از "هیتلر"
جام جم آنلاین: شهرک نشینان صهیونیست با نوشتن جملاتی روی دیوار موزه ای که برای یادبود "هولوکاست" در قدس ایجاد شده، از هیتلر قدردانی کرده و وجود او را برای "اختراع" این ماجرای ساختگی و غصب سرزمین فلسطین مهم دانستند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، شهرک نشینان در این نوشته ها  که به زبان عبری است، از آلمان نازی تمجید کردند.

جمله های نوشته شده روی دیوار این موزه عبارتند از: "از هیتلر به دلیل سازماندهی این ماجرای عالی قدر دانی می کنیم، به خاطر او ما اکنون یک کشور در سازمان ملل متحد داریم" .. "هولوکاست به خواست رهبری صهیونیسم ایجاد شد" .. "اگر هیتلر نبود، صهیونیستها هولوکاست را اختراع نمی کردند" .. "صهیونیستها هولوکاست را هدایت کردند" .. "جنگ صهیونیستها، به یهودیان ربطی ندارد".

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، قدردانی صهیونیستها از "هیتلر"

دستگیری سارق لوازم خودرو

اعتراف به 50 فقره سرقت
دستگیری سارق لوازم خودرو
جام جم آنلاین: رییس کلانتری 139 مرزداران با اشاره به دستگیری یک سارق در شمال غرب تهران، گفت: متهم به 50 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس کلانتری 139 مرزداران گفت: شب گذشته گشت 110 این یگان هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود در خیابان «جلال آل احمد» به فردی که در بین خودروهای پارک شده پرسه می زد مشکوک شده و وی را به طور نامحسوس تعقیب کردند.

وی افزود: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا اینکه ماموران در یک لحظه این مظنون که قصد باز کردن در یک خودروی پراید پارک شده در کنار خیابان توقف کرده بود، دستگیر کرده و در همان محل تحت بازجویی قرار دادند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، دستگیری سارق لوازم خودرو

تهران بر اساس برنامه اداره میشود

شهردار تهران در جمع خبرنگاران:
تهران بر اساس برنامه اداره می‌شود
جام جم آنلاین: شهردار تهران با بیان این که طرح تفصیلی ، تهران را بعد از 45 سال بر اساس برنامه اداره می کند، گفت: به نظر من بهترین کاری که در این طرح اتفاق افتاد آن است که مفسده بزرگی را از بدنه شهرداری از بین خواهد برد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر محمدباقر قالیباف صبح امروز در حاشیه ملاقات مردمی در مرکز نظارت همگانی 1888 در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برآورد خسارت وارد آمده به مترو و این که بخش هایی که تحت پوشش بیمه نبوده است چگونه توسط شهرداری تامین می شود، گفت: برآوردی که توسط اعضای شورای شهر نیز اعلام شد 22 میلیارد تومان بوده که تقریبا همان 21.5 میلیارد تومانی است که ما برآورد کردیم و معتقدیم که بیشتر از آن نیز نبوده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، تهران بر اساس برنامه اداره می‌شود

صدور 200 قرار بازداشت علیه منافقین

وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد:
صدور 200 قرار بازداشت علیه منافقین
جام جم آنلاین: وزارت حقوق بشر عراق از صدور 200 قرار بازداشت از سوی مجامع داخلی و بین المللی علیه اعضای گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

"حیدر حسین العکیلی" در گفتگو با روزنامه الصباح عراق اظهار داشت: 150 قرار بازداشت از سوی دادگاههای عراقی و 50 قرار دیگر از سوی اینترپل علیه منافقین صادر شده است.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته در اردوگاه اشرف، افزود: این احکام بازداشت تاکنون به اجرا  نرسیده است، چون نزدیک شدن نیروهای عراقی به اردوگاه منافقین باعث ایجاد درگیری میان دو طرف می شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، صدور 200 قرار بازداشت علیه منافقین

تیراندازان المپیکی مشخص شدند

با اعلام رییس فدراسیون
تیراندازان المپیکی مشخص شدند
جام جم آنلاین: تیراندازان اعزامی به المپیک لندن با اعلام سیدمهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی مشخص شدند.

با اعلام سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی ابراهیم برخورداری در رشته تپانچه بادی و مه‌لقا جام بزرگ و الهه احمدی در رشته تفنگ بادی به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های المپیک 2012 لندن شرکت می‌کنند.

هاشمی اعلام ذخیره‌های این نفرات را منوط به مجوز کمیته ملی المپیک دانست. (فارس)

(جام جم)



کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تیراندازان المپیکی مشخص شدند

جنگ نابرابر با تیمهای آسیایی

امکانات فوتبال باشگاهی ایران به هیچ‌وجه قابل مقایسه با آسیایی‌ها نیست
جنگ نابرابر با تیم‌های آسیایی
جام جم آنلاین: رقابت‌های فوتبال باشگاهی آسیا قدمتی 30 ساله دارد. گرچه این رقابت‌ها تا امروز با تغییراتی در شکل برگزاری مواجه شده و بعد از سال 1971 نیز به وقفه‌ای 16 ساله دچار شد.

اما از ابتدای شکل‌گیری آن به سال 1967 تا امروز که مسابقات در 2 منطقه غرب و شرق آسیا برگزار شده و 8 تیم راه یافته از هر دو منطقه، در مرحله یک چهارم نهایی و از طریق قرعه‌کشی با هم مبارزه می‌کنند، این لیگ فرصتی را فراهم آورده است تا تیم‌های آسیایی از این طریق بر سطح کیفی فوتبال خود افزوده و پیشرفت کنند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، جنگ نابرابر با تیم‌های آسیایی

<      1   2   3   4   5   >>   >