سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت پول نفت ایران «بهروز» شد

پرداخت پول نفت ایران «به‌روز» شد
جام جم آنلاین: در حالی که پیشتر نگرانی‌هایی درباره وصول درآمدهای حاصل از فروش نفت ایران به خاطر اعمال تحریم‌ها وجود داشت،‌ بانک مرکزی دیروز به طور رسمی از رفع این نگرانی‌ها و به‌روز شدن پرداخت پول نفت ایران از سوی همه کشورها خبر داد.

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، رسانه‌های غربی در شش ماه اخیر تبلیغات گسترده‌ای را برای اثرگذاری تحریم مالی و بانکی ایران، بویژه تحریم بانک مرکزی آغاز کرده بودند که با وجود فروکش کردن آن، کم و بیش ادامه دارد.

بنابر تحلیل این رسانه‌ها، تحریم‌کنندگان به دنبال آن هستند که از طریق عدم انجام مبادلات بانکی بین‌المللی با بانک‌های ایرانی و بانک مرکزی، ایران را از دریافت وجوه حاصل از فروش نفت خود محروم کرده و به این ترتیب فشار اقتصادی را بر کشور افزایش دهند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، پرداخت پول نفت ایران «به‌روز» شد

نجات منطقه یورو با یورو 2012

نجات منطقه یورو با یورو 2012
جام جم آنلاین: تحقیقی با عنوان" سوکرنومیکز"( تلفیقی از واژگان فوتبال و اقتصاد) انجام شده که اختصاص به رقابت های یورو 2012 در لهستان و اوکراین دارد که از روز جمعه آغاز شده و در آن چندین سناریو پیرامون یک پرسش ارائه شده است : پیروزی چه کشوری دوباره اقتصاد اروپا را به حرکت درمی آورد؟

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از لکسپانسیون،  اقتصاددانانی که مدعی اند کارشناسان بی چون و چرای فوتبال هستند در رابطه با پرسش "پیروزی چه کشوری دوباره اقتصاد اروپا را به حرکت درمی آورد؟ " معتقدند که چند تیم به هیچ عنوان نباید پیروز این رقابت ها شوند. انگلستان، دانمارک و سوئد ( انگلستان و سوئد با فرانسه هم گروه هستند) از جمله تیم هایی هستند که نباید فاتح رقابت های یورو 2012 شوند. چرا؟ چون این کشورها عضو حوزه واحد پولی یورو نبوده و پیروزی آنها موجب تحریک بیشتر بدبینی به یورو می شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، نجات منطقه یورو با یورو 2012

شکست لالههای نارنجی

یورو 2012
شکست لاله‌های نارنجی‌
جام جم آنلاین: دیدار تیم‌های هلند و دانمارک از گروه B رقابت‌های یورو 2012 موسوم به گروه مرگ با شکست نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین، دیدار نخست گروه B که موسوم به گروه مرگ است بین تیم‌های دانمارک و هلند در ورزشگاه متالیست شهر خارکف اوکراین برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تیم دانمارک به پایان رسید.

هلند که بازی روان خود را همیشه به رخ حریفان می‌کشد این بار مقابل تیم دانمارک نتوانست به نتیجه برسد و در مقابل این دانمارک بود که توانست با یک بازی حساب شده و حفظ توپ به گل برتری برسد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، شکست لاله‌های نارنجی‌

\شاراپووا\ فاتح رولان گاروس شد

"شاراپووا" فاتح رولان گاروس شد
جام جم آنلاین: ماریا شاراپووا تنیسور روس سید یک بانوان جهان امروز در فینال تنیس انفرادی بانوان گراند اسلم رولان گاروس پاریس سارا ارانی تنیسور ایتالیایی را شکست داد و فاتح این تورنمنت معتبر تنیس جهان شد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماریا شاراپووا 25 ساله در فینال رولان گاروس سارا ارانی تنیسور ایتالیایی که با شگفتی به این مرحله راه یافته بود را در دو ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 2-6 شکست داد و فاتح این گراند اسلم یکی از چهار گرانداسلم فصل حرفه ای تنیس شد.

شاراپووا متولد سیبری با پیروزی در رولان گاروس به ده تنیسور تاریخی پیوست که توانسته اند جام قهرمانی هر چهار گرند اسلم تنیس حرفه ای جهان را به دست آورند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، "شاراپووا" فاتح رولان گاروس شد

پخش زنده مذاکرات 1+5 در مسکو

رییس رسانه ملی پیشنهاد داد؛
پخش زنده مذاکرات 1+5 در مسکو
جام جم آنلاین: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به افول عقلانیت سیاسی در غرب گفت: پیشنهاد می‌کنیم مشروح مذاکرات آینده گروه 1+5 با جمهوری اسلامی ایران در مسکو به صورت زنده از شبکه‌های جهانی پخش شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ عزت‌الله ضرغامی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان از آمادگی رسانه ملی برای پخش مشروح این مذاکرات به زبان‌های زنده دنیا ازشبکه‌های جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: این اقدام گام مؤثری در جهت اعتمادسازی و تنویر افکار عمومی مردم دنیا در تشخیص قوت استدلال، میزان پای بندی به حقوق قانونی ملت‌ها و صداقت طرفین مذاکره خواهد بود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، پخش زنده مذاکرات 1، 5 در مسکو

قدرت ایران در سایه اسلام به وجود آمده است

آیت‌الله امامی کاشانی خطیب نمازجمعه تهران:
قدرت ایران در سایه اسلام به وجود آمده است
جام جم آنلاین: خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه آن چیزی که موجب بیداری اسلامی در یمن و بحرین، مصر و دیگر کشورها شد سلاح و قدرت اسلحه نبود، گفت: دو موضوع مثبت و منفی پیدایش بیداری اسلامی و جنبش‌های اخیر در کشورهای دنیا را موجب شده است که نکته مثبت مربوط به ایران و نکته منفی مربوط به رفتارهای غلط کشورهای غربی است.

آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه تهران تاکید کرد: نکته مثبت ایران مطرح کردن اسلام و به دنبال اسلام رفتن بود که قانون اساسی خود را براساس اسلام تدوین کرد و عزت و اقتدار ملی، شخصیت ایرانی و قدرت اول منطقه‌ای شدن در سایه اسلام به وجود آمد.

امام جمعه موقت تهران یادآورشد:دنیا با ماشینی روبرو شده است که خالی از معنویات است لذا وظیفه همه ما این است که از محیط زیست آن طور که خدا آن را آفریده است محافظت کنیم و از آن بهره ببریم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، قدرت ایران در سایه اسلام به وجود آمده است

راهبرد چهار گانه فتنه گران

راهبرد چهار گانه فتنه گران
جام جم آنلاین: سایت جرس ارگان فتنه سبز با انتشار مقاله ای با عنوان«جنبش سبز و افق پیش رو» به قلم رجبعلی مزروعی راهبرد چهار گانه برای فتنه گران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ارائه داد.

در این مقاله با تاکید براجماع سبزها برای معرفی یک نامزد آمده است: در حوزه عملیاتی ما باید راهبردهای چهارگانه آگاهی بخشی، خیابان، مذاکره و مصالحه، و انتخابات را بصورت مکمل و متناسب با شرایط حادث در دستور کار داشته باشیم، و همزمان سازماندهی افراد را در قالب هسته‌های سبز پیگیری کنیم.

مزروعی نوشته است:باید آمادگی اینرا داشته باشیم که در شرایط مساعد بتوانیم با بالفعل کردن نیروی اجتماعی جنبش تناسب و توازن قوا را بنفع خودبرهم زنیم و راه را بسوی اصلاحات گشاده داریم. نیروی تحولخواه  اکنون آرام گرفته و خفته بنظر می رسد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، راهبرد چهار گانه فتنه گران

رییس جمهوری به تهران بازگشت

رییس جمهوری به تهران بازگشت
جام جم آنلاین: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری که در راس هیاتی بلند پایه برای شرکت در دوازدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های شانگهای به چین سفر کرده بود،عصر امروز وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال رسمی محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری قرار گرفت.

 در مراسم استقبال از رییس جمهوری و هیات همراه، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، مصطفی محمد نجار وزیر کشور، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورز، وعلی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.

اجلاس سران کشورهای عضو شانگهای 17 و 18 خرداد ماه در پکن برگزار شد و رییس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس سخنرانی کرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، رییس جمهوری به تهران بازگشت

قیمت جهانی طلا کاهش یافت

قیمت جهانی طلا کاهش یافت
جام جم آنلاین: بهای جهانی طلا امروز(جمعه) کاهش یافت و در بازار لندن به یک هزار و 571 دلار و 29 سنت در هر اونس رسید.

بهای طلا برای تحویل در ماه اوت (11 مرداد تا 10 شهریور) در بازار نیویورک نیز امروز نزدیک دو درصد کاهش یافت و به قیمت میان روزی نسبتا پایین یک هزار و 556 دلار و چهار سنت رسید.

سرمایه گذاران، به ویژه پس از جمعه گذشته، به افزایش بهای طلا امیدوار بودند زیرا بن برناک رییس بانک مرکزی آمریکا گفته بود، بانک مرکزی قصد دارد از سیاست انبساط پولی در سطح وسیعتری استفاده کند.

جمعه گذشته، وزارت کار آمریکا اعلام کرد، سطح اشتغال این کشور در ماه مه (12 اردیبهشت تا 11 خرداد) کمتر از انتظار افزایش یافته و نرخ بیکاری از هشت و یک دهم درصد به 2/8 درصد رسیده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، قیمت جهانی طلا کاهش یافت

میلیونر مالباخته در دام اداره مالیات

میلیونر مالباخته در دام اداره مالیات
جام جم آنلاین: یک پیمانکار یونانی که خدمتکارش مبلغ یک میلیون یورو را از گاوصندوق خانه اش سرقت کرده اکنون باید به اداره مالیات توضیح دهد که این پول را چگونه به دست آورده و آیا مالیات آن را پرداخته است یا خیر.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستانی آتن به واحد مبارزه با پولشویی و فساد مالی دستور داده تا تحقیق کند آیا پیمانکار مالباخته یک میلیون یورو به سرقت رفته را به اداره مالیات یونان اطلاع داده بود یا خیر. پولی که این پیمانکار تصور می کرد در جای امنی در خانه اش در حومه مرفه نشین وولا در جنوب آتن قرار داده است.

پیمانکار مالباخته که صاحب یک شرکت تامین وسایل انفورماتیک است به ماموران پلیس گفته بود این مبلغ را اخیرا از فروش یکی ازاملاکش دریافت کرده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سرگرمی، میلیونر مالباخته در دام اداره مالیات

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >