سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تساوی لهستان و یونان

یورو 2012
تساوی لهستان و یونان
جام جم آنلاین: نخستین دیدار رقابت های یورو 2012 امشب بین لهستان یکی از میزبانان این رقابت‌ها و یونان در استادیوم ورشو برگزار شد که حاصل آن تساوی یک بر یک بود.

به گزارش جمعه شب جام جم آنلاین به نقل از رویترز، لهستان در برابر یونان نتوانست از موقعیت میزبانی استفاده کند. لهستان در نیمه اول با گل دقیقه 17 روبرت لواندوفسکی یک بر صفر پیش افتاد. در آخرین دقیقه نیمه اول نیز سوکراتیس پاپاستاپولوس که نخستین کارت زرد و در پی آن نخستین کارت قرمز این رقابت ها را دشت کرد از بازی اخراج و یونان 10 نفره شد.

در نیمه دوم برتری لهستان و 10 نفره بودن یونان ظاهرا حکایت از این داشت که لهستانی در پایان این دیدار جشن پیروزی را برگزار خواهند کرد. اما در دقیقه 14 نیمه دوم گل دیمیتریس سالپینگیدیس آب سردی بود که روی تیم لهستان و طرفداران آن در استادیوم ورشو ریخته شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تساوی لهستان و یونان

کرم ضدآفتاب مالید و آتش گرفت

کرم ضدآفتاب مالید و آتش گرفت
جام جم آنلاین: برت سیگورث ، مرد آمریکایی برای مهمانانش در حیاط خانه باربیکیو درست می‌کرد که ناگهان بدنش آتش گرفت.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از ال، مهمانان برت با دیدن این صحنه به سوی او دویده و با هر وسیله ای که در دسترس بود  آتشی که از بدن او بر می خاست را خاموش کردند و با  فرا رسیدن ماموران آتش نشانی برت به بیمارستان انتقال یافت.

پس از آزمایش و نیز اظهارات برت مشخص شد  دقایقی قبل از اینکه او در مقابل باربکیو بایستد کرم ضد آفتاب مارک " بانانا بوت" به بدنش مالیده بود.

دکتر دارل ریگل، متخصص پوست در دانشگاه نیویورک می گوید: اغلب کرم های ضد آفتاب به صورت اسپری حاوی مقداری الکل هستند و به احتمال زیاد بخار الکل کرم ضدآفتابی که برت استفاده کرده بود موجب آتش گرفتنش شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سرگرمی، کرم ضدآفتاب مالید و آتش گرفت

نادال در فینال رولان گاروس

نادال در فینال رولان گاروس
جام جم آنلاین: رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو مردان جهان امروز موفق شد داوید فرر تنیسور هم وطنش را در مرحله نیمه نهایی گراند اسلم رولان گاروس پاریس به سختی شکست داده و برای هفتمین بار به فینال این تورنمنت معتبر تنیس جهان راه یابد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از رویترز، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی ملقب به سلطان زمین های خاک رس در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی مردان رولان گاروس در دیداری که یک ساعت و 46 دقیقه به طول انجامید داوید فرر تنیسور هموطنش را در سه ست پیاپی و با نتایج 2 - 6 ، 2- 6 و 1- 6 درهم شکست و در طول هشت سال اخیر برای هفتمین بار به فینال این گراند اسلم راه یافت.

نادال در مرحله یک چهام نهایی نیکلاس آلماگرو دیگر تنیسور هموطنش را در سه ست متوالی و با نتایج  6-7 ، 2- 6 و 3- 6 شکست داده بود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، نادال در فینال رولان گاروس

جوکوویچ و نادال درفینال رولان گاروس

جوکوویچ و نادال درفینال رولان گاروس
جام جم آنلاین: نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک مردان جهان امشب در دیدار مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی مردان گرانداسلم رولان گاروس راجر فدرر تنیسور سوئیسی سید سه مردان جهان را شکست داد تا در فینال این تورنمنت معتبر با رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو جهان روبرو شود.

به گزارش جمعه شب جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، نوواک جوکوویچ تنیسور صرب در دیدار نیمه نهایی گراند اسلم رولان گاروس درس خوبی به راجر فدرر سوئیسی داد و او را در سه ست متوالی و با نتایج 4-6 ، 5-7 و 3- 6 شکست داد.

در دیگر دیدار این مرحله که چند ساعت زودتر برگزار شده بود، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی ملقب به سلطان زمین های خاک رس داوید فرر تنیسور هموطنش را در سه ست پیاپی و با نتایج 2 - 6 ، 2- 6 و 1- 6 درهم شکست و برای هفتمین بار در طول هشت سال اخیر به فینال این گراند اسلم راه یافت.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، جوکوویچ و نادال درفینال رولان گاروس

طرح دولت برای بهبود فعالیت کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
طرح دولت برای بهبود فعالیت کشاورزی
جام جم آنلاین: وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ در کشور حدود 36 میلیون هکتار اراضی داریم که از حدود 18 میلیون هکتار آن برای کشاورزی استفاده می شود بنابراین باید امکان استفاده از 18 میلیون هکتار دیگر را فراهم کنیم.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، صادق خلیلیان به شناسایی این اراضی بلا استفاده و مستعد برای کشاورزی اشاره کرد و افزود: طرح دولت در این زمینه به صورت عملیاتی تا یک ماه آینده با پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می شود.

وی افزود: منابع تسهیلاتی تامین شده است و فارغ التحصیلان بیکار ، افراد بیکار محلی و افراد خبره در اولویت این طرح قرار دارند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، طرح دولت برای بهبود فعالیت کشاورزی

اعتصاب معدنکاران در اسپانیا

اعتصاب معدنکاران در اسپانیا
جام جم آنلاین: معدنکاران اسپانیایی در اعتراض به کاهش دستمزدهایشان روز پنجشنبه نیز دست از اعتصاب نکشیدند.

اعتصاب شماری از کارگران معادن در حالی به یازدهمین روز رسیده است که آنان تعدادی از جاده ها و خطوط راه آهن را نیز مسدود ساخته اند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، اعتصاب معدنکاران در اسپانیا

قیمت نان شنبه اعلام میشود

قیمت نان شنبه اعلام می‌شود
جام جم آنلاین: معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه قیمت نان حتما شنبه نهایی و اعلام خواهد شد، گفت: تعیین قیمت نان با استاندار تهران است و نیازی به اخذ مصوبه از کارگروه کنترل بازار نیست.

نعمت‌الله ترکی با تاکید بر اینکه کار کارشناسی کارگروه تعیین قیمت آرد و نان همچنان ادامه دارد، گفت: این کارشناسان در روزهای پنجشنبه و جمعه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در نهایت، در جلسه‌ای که فردا (شنبه) در استانداری تهران برگزار می‌شود، قیمت نهایی آرد و نان را تعیین و اعلام خواهند کرد.

وی افزود: قیمت نان باید بر اساس آنالیز قیمتی آرد تعیین شود و تا زمانی که اعلام نهایی در این رابطه صورت نگرفته است، هیچ نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، قیمت نان شنبه اعلام می‌شود

این نمایندهها چه کارها که نباید بکنند

این نماینده‌ها چه کارها که نباید بکنند
جام جم آنلاین: هر کشوری با هر نوع حکومتی به نظم و رابطه تعریف شده‌ای نیاز دارد. ابتدا باید قانونی برای تنظیم روابط تعریف شود و در وهله دوم باید دستگاهی این قوانین را اجرا کند و در مرتبه آخر باید دستگاهی تعریف شود تا چنانچه فرد یا دستگاهی در اجرای قوانین، تخلفی مرتکب شد، متخلف را بر اساس قوانین موجود مجازات کند. بنابراین قوه قانونگذاری (یا همان مجلس)‌، قوه مجریه (یا همان دولت)‌ و قوه قضاییه در هرکشوری باید وجود داشته باشد.

این قوا به هیچ عنوان نباید در کار یکدیگر مداخله کنند، اما رابطه‌ای که بین این قوا تعریف شده، بیانگر آن است که مجلس علاوه بر قانونگذاری، ابزاری به عنوان نظارت نیز دارد و هرگاه که قوه مجریه یا قوه قضاییه در اجرای مسوولیت‌های خود قصوری داشته باشد، مجلس می‌تواند با ابزارهای مختلفی که دارد، درخصوص عملکرد آنان به نوعی اعمال نظر کند و به همین خاطر است که گفته شده مجلس در راس امور است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، این نماینده‌ها چه کارها که نباید بکنند

امنیت انرژی بهانه اشغالگری است

دبیر شورای عالی امنیت ملی:
امنیت انرژی بهانه اشغالگری است
جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به سوء استفاده برخی قدرت ها از مقوله تامین امنیت انرژی در سطح جهانی اعلام کرد: متاسانفه این بحث به بهانه و سرپوشی برای اشغال کشورهای مستقل و مداخله در امور داخلی آنها تبدیل شده است.

سعید جلیلی امروز( جمعه) در نشست بین المللی امنیتی سن پترزبورگ افزود: در قرن حاضر شاهد هستیم که به بهانه انرژی کشورهایی اشغال می شود، مداخلات نظامی در امور داخلی کشورهای مستقل صورت می گیرد و خون های بی گناهان بر زمین ریخته می شود.

وی اظهار داشت: در واقع می توان گفت که امروزه در حقیقت مقوله امنیت انرژی خود موجب ناامنی در بسیاری از مناطق جهان شده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، امنیت انرژی بهانه اشغالگری است

به اجرا هم فکر میکنم

به اجرا هم فکر می‌کنم
جام جم آنلاین: حسن جوهرچی متولد 1347 در تهران است. وی لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. بازی در سینما را سال 1367 با فیلم « در تاریکی» که بعد از 15 سال کامل شد، شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما سال 1370 فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود. اما با بازی در سریال «در پناه تو» در سال 1377 به‌ شهرت رسید.

جوهرچی در حال حاضر مجموعه «منظومه آتش» را از شبکه شما روی آنتن دارد. وی در این مجموعه نقش مهندس جوانی به نام سیاوش را بازی می‌کند.

شخصیت سیاوش پارسا در مجموعه منظومه آتش چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیاوش از مهندسان طرح مهمی در پارس‌جنوبی، عسلویه است. مسائل خانوادگی و نیز حضور برخی از آشنایان و اقوام در عسلویه باعث بروز مشکلاتی می‌شود که موقعیت او را به خطر می‌اندازد. بازگشت برادر طرد شده‌اش سیامک (مهدی امینی‌خواه) به خانواده باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که دامنه آن به منطقه ویژه پارس‌جنوبی و مردم عسلویه نیز کشیده می‌شود، تا جایی که موقعیت سیاوش را هم به خطر می‌اندازد. اما او تصمیم می‌گیرد با کوشش و همکاری دوستانش این طرح بزرگ را راه‌اندازی کند و ماموریتش را انجام دهد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، رادیو و تلویزیون، به اجرا هم فکر می‌کنم

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >