سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصویربرداری عملیات کرکس به نیمه رسید

تصویربرداری عملیات کرکس به نیمه رسید
جام جم آنلاین: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «عملیات کرکس» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، محصول مرکز سیمافیلم به نیمه رسید.

سکانس های مربوط به پارک های «ملت» و «زمرد پایداری» به اتمام رسیده و صحنه های مربوط به لوکیشن های داخلی و خیابانی در حال تصویربرداری است.

همچنین در حال حاضر کاوه ایمانی مشغول تدوین همزمان فیلم است تا پس از پایان کامل تصویربرداری نسخه اولیه کار به منظور بازبینی تحویل سیمافیلم شود.

بنا بر این گزارش، قصه این فیلم درباره خواهر و برادری است که به دلیل توجه بیش از حد والدین نسبت به دخترشان؛ فرزند پسر دچار حس حسادت و جنس خفیفی از انتقامجویی می شود  و همین امر سبب می شود که دست به کار خطرناکی بزند و این آغاز ماجراست.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، رادیو و تلویزیون، تصویربرداری عملیات کرکس به نیمه رسید

مهمانان ویژه در شبکه تهران

مهمانان ویژه در شبکه تهران
جام جم آنلاین: پخش سریال جدید جواد رضویان با نام «مهمانان ویژه» از فردا (شنبه) در شبکه تهران آغاز می‌شود.

شبکه تهران سیما مدتی است که پخش تبلیغات تلویزیونی این سریال را آغاز کرده و قرار است این سریال از فردا- 20 خرداد- در روزهای زوج ساعت 20:30 پخش شود.

تکرار سریال مهمانان ویژه نیز روز بعد از همین شبکه پخش خواهد شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، رادیو و تلویزیون، مهمانان ویژه در شبکه تهران

نامه اسد به کوفی عنان

نامه‌ اسد به کوفی عنان
ضرب الاجل برای خلع سلاح شورشیان
جام جم آنلاین: سوریه با تعیین ضرب‌الاجلی 24 ساعته برای خلع سلاح شبه‌نظامیان ضد دولتی، هشدار داده است پس از پایان این مهلت اقدامات نظامی شدیدی علیه آن‌ها انجام خواهد داد.

به گزارش پرس تی‌وی، یک منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود گفت که بشار اسد، رییس جمهور سوریه در نامه‌ای به کوفی عنان، نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب این این تصمیم را اعلام کرده است.

گزارش‌ها حاکی است در حال حاضر حدود 280 ناظر سازمان ملل برای نظارت آتش‌بس پیشنهادی ماه مارس عنان که در طرح شش ماده‌ای صلحش ذکر شده است در سوریه حضور دارند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، نامه‌ اسد به کوفی عنان

منشی صدام اعدام شد

منشی صدام اعدام شد
جام جم آنلاین: مسئولان عراقی حکم اعدام "عبد حمید محمود التکریتی" منشی شخصی صدام دیکتاتور سابق عراق را اجرا کردند.

 به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، عبد حمید محمود التکریتی مشهور به عبد حمود روز پنجشنبه اعدام شد.

التکریتی یکی از سران برجسته رژیم صدام و چهارمین فرد تحت تعقیب در فهرست نیروهای آمریکایی بعد از صدام و دو فرزندش قصی و عدی بود.

حیدر السعدی سخنگوی وزارت دادگستری عراق گفت: وزارت دادگستری حکم اعدام مجرم عبد حمود التکریتی منشی شخصی صدام را براساس یکی از مواد قانون دادگاه جنایی عالی عراق درباره جرایم نسل کشی انسانی صادر کرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، منشی صدام اعدام شد

ادامه تظاهرات دانشجویان کانادایی

ادامه تظاهرات دانشجویان کانادایی
جام جم آنلاین: شهر مونترال کانادا روز پنجشنبه نیز شاهد حضور صد‌ها دانشجو در خیابان‌های این شهر بود که در اعتراض به قانون افزایش شهریه دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری تظاهرات کرده بودند.

بر اساس گزارش‌ها در جریان برگزاری این تظاهرات دستکم 20 نفر از سوی نیروهای پلیس دستگیر شده‌اند.

بن بست در مذاکرات نمایندگان دانشجویان و دولت محلی «کبک» در خصوص چگونگی افزایش شهریه‌ها سبب شده تا باردیگر اعتراض‌ها از سر گرفته شود.

دانشجویان همچنین از آغاز تظاهرات گسترده از روز شنبه در مونترال خبر داده‌اند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، ادامه تظاهرات دانشجویان کانادایی

با اجرای ارکستر ملی ایران

با اجرای ارکستر ملی ایران
نوای «ای ایران» در کویت طنین‌انداز شد
جام جم آنلاین: ارکستر ملی ایران پنج‌شنبه شب نوای «ای ایران» را در میان سیل مخاطبان کویتی و ایرانیان ساکن این کشور در سالن «مسرح الدسمه» طنین‌انداز کرد.

ارکستر ملی ایران که به منظور حضور در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کویت به این کشور دعوت شده بود، شب گذشته قطعاتی از روح‌الله خالقی از جمله «حالا چرا»، «رنگارنگ»، «یار امید»، «می ناب»، «ای ایران» و... را به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی «علیرضا قربانی» اجرا کرد.

بنا بر این گزارش، حضور «ارکستر ملی ایران» که مورد استقبال رسانه‌‌های کویت نیز قرار گرفته بود، خیل عظیم مخاطبان را به سالن «مسرح الدسمه» آورده بود که به گفته مسوولان جشنواره و مقامات سفارت ایران بی سابقه بوده به کونه ای که بیش از 300 نفر از مخاطبین و علاقمندان به دلیل کمبود جا امکان حضور در سالن را نیافتند

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، فرهنگ و سینما، با اجرای ارکستر ملی ایران

چاپ قرآن فارسی ممنوع است

چاپ قرآن فارسی ممنوع است
جام جم آنلاین: مدیر اجرایی و ارتباطات مرکز طبع و نشر قرآن کریم از ممنوعیت چاپ ترجمه صرف قرآن موسوم به قرآن فارسی خبر داد و گفت: سازمان دارالقرآن فقط به قرآن‌های با شیوه رسم‌المصحف مجوز چاپ می‌دهد.

محمد بابایی ضمن بیان حساسیت جهان اسلام به رعایت رسم‌المصحف در نگارش قرآن کریم، گفت: تمام کشورهای اسلامی حساسیت زیادی به رعایت رسم‌المصحف دارند و اگر کشوری از این روش تبعیت نکند آن کشور را تحریف کننده قرآن می‌دانند.

وی در خصوص دلایل مرکز طبع و نشر قرآن کریم مبنی بر الزامی شدن شیوه رسم‌المصحف، اظهارداشت: موضوع هماهنگی مصحف جمهوری اسلامی با سایر کشورهای اسلامی به جهت وحدت رویه یک دلیل مصلحتی است و دلایل علمی متعددی برای اثبات این موضوع وجود دارد.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، فرهنگ و سینما، چاپ قرآن فارسی ممنوع است

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ویدیویی تهران

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ویدیویی تهران
جام جم آنلاین: پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران در مراسمی با حضور شورای برگزاری این رویداد هنری در موسسه رسانه های تصویری رونمایی شد.

این مراسم با حضور محمدرضا عباسیان، جمعی از دست اندرکاران رویداد یاد شده و احسان برآبادی مدیر هنری و طراح پوستر جشنواره فیلم ویدیویی تهران برگزار شد.

پوستر اصلی جشنواره نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران، با بهره‌گیری از مفاهیم، موضوعات و عناوین بخش‌های مختلف جشنواره و با استفاده از تکنیک ‌های گرافیکی و بصری طراحی شده است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، فرهنگ و سینما، رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ویدیویی تهران

قابل استفاده در موبایل و تبلت

قابل استفاده در موبایل و تبلت
رونمایی از شیشه فوق باریک انعطاف پذیر
جام جم آنلاین: نوع جدیدی از شیشه فوق باریک انعطاف پذیر به نام «ویلو» که می توان آن را دور دستگاه های الکترونیکی پیچید رونمایی شد.

این شیشه توسط شرکتی ساخته شده است که پیش از این، شیشه «گوریلا» را ساخته بود. «گوریلا» برای صفحه نمایشگر بسیاری از دستگاه های الکترونیکی همراه استفاده می شود.

«ویلو» هفته گذشته در نمایشگاه «نمایشگر اطلاعات» در بوستون عرضه شد.

از این شیشه علاوه بر استفاده برای صفحه نمایشگر تلفن های هوشمند، می تواند برای نمایشگرهایی که مسطح نیستند نیز استفاده کرد‌ اما تا زمانی که چنین نمایشگرهای راحتی، به بازار عرضه شود، این شیشه می تواند برای ابزارهای الکترونیکی همراه که در حال نازک تر شدن هستند استفاده شود.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، قابل استفاده در موبایل و تبلت

عرضه تبلت ایرانی تا پایان خردادماه

عرضه تبلت ایرانی تا پایان خردادماه
جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت تولیدکننده اولین تبلت ایرانی گفت: تبلت «دیمو» با جدیدترین فناوری روز دنیا در کشور تا پایان خرداد ماه تولید و عرضه می شوند.

رضا مریداوی گفت: تبلت های «دیمو» اولین تبلت های ایرانی در سطح کشور خواهند بود که با بهره گیری از سرمایه ایرانی و کار ایرانی تا پایان ماه جاری عرضه می شوند.

وی افزود: جدیدترین تبلت های ایرانی «دیمو» با برخورداری از فناوری روز دنیا در دو سایز هفت اینچی و 9.7 اینچی روانه بازار دیجیتال کشور می شوند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، عرضه تبلت ایرانی تا پایان خردادماه

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >