سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای طرح برخورد با مالخران

اجرای طرح برخورد با مالخران
جام جم آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح گسترده برخورد با مالخران و فروشندگان متخلف لوازم دست دوم خودرو و منزل و افراد مرتبط با سارقان در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی‌ نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح گسترده برخورد با مالخران و افراد مرتبط با سارقان در شهر تهران خبر داد.


وی با بیان این‌که پلیس پایتخت جلسات لازم را در این خصوص با مسوولان صنوف اوراقچی، سمساری‌ها و فروشندگان لوازم دست دوم خودرو و منزل برگزار کرده و هشدارهای لازم را داده است افزود: طی چند هفته گذشته ماموران پلیس پایتخت،مالخران و افراد مرتبط با سارقان را در تهران شناسایی کرده‌اند.

سردار ساجدی نیا ادامه داد:به همین منظور پلیس تهران بزرگ طرح گسترده‌ای را برای برخورد با سارقان و مالخران در دستور کار داده و بر این اساس طی چند روز آینده مرحله اول اجرای این طرح که برخورد با مالخران و افراد مرتبط با سارقان است در سطح وسیعی از پایتخت به اجرا درخواهد آمد.

رییس پلیس پایتخت با بیان این که در زمینه سرقت در پایتخت در سال جاری رشدی را شاهد نبودیم گفت: در عین حال برخورد جدی با سارقان به ویژه سارقان خودرو و لوازم خودرو نیز در دستورکار پلیس است که از سوی پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس پیشگیری و آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سردار حسین ساجدی نیا در پایان با اشاره به این‌که چشمان تیز بین پلیس و دست توانمند قانون همواره مواظب و نگهبان مال،جان و ناموس مردم است،تصریح کرد:از شهروندان به خصوص خانواده‌ها انتظار داریم هرگونه اطلاعات خبری خود و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی 110تهران بزرگ اطلاع بدهند تا در مدت زمان کمتری برخورد قانونی با اینگونه جرایم صورت پذیرد.

(جام جم)

http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100814219921



کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، اجرای طرح برخورد با مالخران