سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حامیان مالی ربع پهلوی!

افشای نام حامیان مالی رضا پهلوی


نشریه نیویورکر آمریکا حامیان مالی رضا پهلوی را معرفی کرد .
یکی از افراد اپوزیسیون خارج از کشور به خبرنگار پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی نیویورکر گفته است که «رضا پهلوى به دیدار امیر قطر، امیر بحرین، پادشاه مراکش و خاندان آل سعود رفته و از همه با آنها پول گرفته است.»
نیویورکر مى‌نویسد بودجه‌ی فعالیت‌هاى رضا پهلوى در دهه‌ی هشتاد میلادى از جانب «سیا»(CIA) تهیه مى‌شد اما پس از واقعه‌ی «ایران ـ کونترا» این بودجه کمتر شده است. از حامیان مهم شاهزاده در کنگره‌ی آمریکا، سناتور جمهورى‌خواه از ایالت کانزاس «سام برانـبَک» است که با طرح لایحه‌اى می‌خواست صد میلیون دلار کمک به گروه‌هاى مخالف نظام ایران و شبکه‌هاى رسانه ای و تلویزیونى آنها تخصیص دهد.حامى دیگر رضا پهلوى «مایکل لدین» است که هم اکنون براى ستاد فکرى «انستیتوى آمریکن انتر پرایز» کار می‌کند.
بر اساس این گزارش مایکل لدین سه سال پیش به گروهى از ضد انقلابیون مقیم لوس آنجلس گفته بود: من با گروههاى ضد دولت در ایران تماس دارم. به من بیست میلیون دلار بدهید تا انقلابى را که می‌خواهید راه بیندازم.

 

به نوشته‌ی نیویورکر، رضا پهلوى از مشاورت سیاسى احمد اویسى (برادر ژنرال اویسی)، پرویز ثابتى (سرپرست پیشین ساواک) و باقر پرهام (جامعه شناس ضد انقلاب ایرانی) بهره می‌گیرد. مشاور اصلى رضا پهلوى، شهریار آهى است که در رژیم گذشته رابط شاه و کاخ سفید بود و هم اکنون طراح استراتژى و نویسنده‌ی سخنرانى‌هاى شاهزاده است.
این گزارش حاکی است گروه ورشکسته ضد انقلاب دیگرى که حامیانی در میان محافظه کاران آمریکا و نیز کنگره‌ی این کشور دارد، سازمان منافقین است. از آنجا که نام این سازمان در فهرست گروههاى تروریستى وزارت امور خارجه قرار دارد، کمک به آن غیرقانونى است. به همین منظور منافقین با کمک نماینده شان على صفوى از سه تشکل غیر دولتی آمریکا که با کنگره رابطه بسیار نزدیکی دارند مبالغی را دریافت می کنند.


 



کلمات کلیدی :

موج تازه مسیحیت

موج تازه ترویج مسیحیت در ایران


همزمان با غفلت برخی مسئولان فرهنگی، موجی تازه‌ای از ترویج مسیحیت با اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گسترده،‌ ارزش‌های فرهنگی مردم ایران را هدف قرار داده است.
هرچند به دلیل دلبستگی عمیق مردم ایران به اسلام و اهل بیت پیامبر(ص)، میزان توفیق چنین تلاش‌هایی بسیار محدود است، در عین حال، یک سازمان فعال در زمینه مسیحیت، مدعی است که این دین در کشور مسلمان ایران از طریق تکنولوژی رسانه‌ای، در حال گسترش است.
به گزارش «کریستین تودی»، شمار زیادی از مسلمانان ایران از راه ماهواره، ‌اینترنت و دیگر رسانه‌های ارتباط جمعی، اطلاعات بیشتری را درباره عیسی مسیح(ع) به دست می‌آورند.
«استفان دگروت»، کارمند مؤسسه «درهای باز خاورمیانه» می‌گوید: «رسانه‌های جدید به شدت در حال به دست آوردن شهرت هستند و در آینده، نقش مهمی در تقویت کلیسا خواهند داشت».
مسلمانان در کشورهای محدودی مانند ایران، معمولا تنها پس از رخدادهایی معجزه‌آسا مانند دیدن رویا و تجربیات درونی به مسیحیت روی می‌آورند.در حالی که دولت ایران، اقلیت‌های مسیحی را به رسمیت شناخته و به آنان اجازه حضور در صحنه‌های اجتماعی را داده است، معمولا در جلوی کلیساها نگهبانانی هستند تا مطمئن شوند افرادی که وارد کلیسا می‌شوند، اقلیت هستند. این در حالی است که مسلمانانی که به اسلام پشت کرده و به دین دیگری بگروند، از بسیاری حقوق محروم می‌شوند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ایام به یاد ماندنی

بازخوانی خاطرات سوم تیر 84

ایام به یاد ماندنی


برای شنیدن نسخه جدید آهنگ یار دبستانی ( یادآور روزهای شیرین تیر 84 ) کلیک کنید.


دوستان در‌خواسته کرده بودند تا من هم مثل بقیه وبلاگ نویسان  عزیز خاطرات سوم تیر 84 را بازگو کنم. اگر چه یادآوری حوادث پایانی سال 83 و بهار 84 خود یک مثنوی 70 من است. اما در امتثال امر دوستان عزیزم، به گوشه‌ای از خاطرات خود از آن روزها می پردازم.
زمستان سال 83 و بهار 84 من در روزنامه سیاست روز بودم. کسانی که با مشی این روزنامه آشنایی دارند می‌دانند که این روزنامه جزء روزنامه‌های اصولگرای کشور است که اتفاقا به واسطه رفاقت مدیر مسئول آن با دکتر احمدی‌نژاد از مدافعان ایشان در دوران شهرداری بود. اما نمی دانم چه شده بود که این آقای مدیر‌مسئول در ایام انتخابات ریاست جمهوری برخلاف عقیده دوستان نزدیک خود به یکباره عضو ستاد انتخاباتی دکتر لاریجانی شده بود.
به هر حال همین امر باعث شده بود تا جلسات شورای تیتر روزنامه که قبلا نیم ساعت بیشتر طول نمی‌کشید گاهی به دو ساعت و بیشتر هم بینجامید و بحث‌های گسترده بین اعضای جلسه صورت گیرد.


جالب تر اینکه در همین جلسه تعدادی طرفداری دکتر قالیباف را می‌کردند. عده‌ای از حامیان دکتر احمدی نژاد بودند و بقیه هم مدافع دکتر لاریجانی. نکته اشتراک همه این بود که نباید هاشمی رئیس جمهور شود.
راستی یادم رفت ، یک نفر هم طرفدار دکتر توکلی بود که با کناره‌گیری ایشان به صف حامیان احمدی نژاد پیوست.
به هر حال غرض این بود که عرض کنم تمام هم و غم ما در آن روزهای عجیب و به یاد ماندنی در روزنامه این بود که بتوانیم اولا در جهت اجماع اصولگرایان اقدامی کرده باشیم و دیگر اینکه با روشنگری و بیان کاستی‌های دولت های سابق به خصوص دولت هاشمی از روی کار آمدن مجدد ایشان جلوگیری کنیم.
حساب دوم خردادی‌ها هم که روشن بود. چنان مردم از آنها ناراضی بودند که اصلا نیازی به روشنگری نداشت.
روزها می گذشت و هیچ خبری از اجماع نبود و شورای تیتر ما که نماد بسیار کوچکی از جامعه اصولگرایی آن روزها بود کماکان محل بحث و دعوا بود. هر کس با استناد به نظرسنجی مورد نظر خود سعی می کرد نامزد مورد حمایت خود را در راس نشان دهد و دیگران را در رده‌های پایین‌تر و نتیجه این بود که باید بقیه به نفع نامزد مورد حمایت ایشان کناره‌گیری کند.
اما برای خود من ( البته باید عرض کنم که در مرحله اول به  دکتر احمدی نژاد رای ندادم) از روز سه شنبه 24/3/84 تقریبا مسجل شده بود که احمدی نژاد نفر اول انتخابات است . روز چهارشنبه هم که محسن رضایی انصراف داد، شانس احمدی نژاد بیشتر شد.
شبهای پایانی تبلیغات ، بچه‌های بسیج با شور و حرارت فراوان و بدون توجه به دستورات رده‌های بالاتر سپاه تمام هم و غم خود را برای تبلیغ دکتر احمدی نژاد به کار گرفته بودند و بدون هیچ چشمداشتی شب و روز به فعالیت می پرداختند.
روز رای گیری به عنوان سرناظر یکی از شعبه‌های جنوب شهر تهران بودم و از همان ساعات ابتدایی رای‌گیری مشخص بود که احمدی نژاد در راس است اما کماکان دلهره داشتم.
اما مرحله دوم مرحله نفس گیر تری بود. انواع و اقسام کارشکنی ها و تخریب ها علیه دکتر باعث شد تا همه دوستداران نظام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیرند تا از روی کار آمدن مجدد باند‌های ثروت و قدرت جلوگیری کنند
البته لازم به ذکر است که حماقت برخی از دوستان نادان آقای هاشمی نیز در این مرحله بی تاثیرنبود. (مراجعه به مصاحبه‌ آقایان مرعشی و نوبخت در بخش گفتگوی خبری 22:30)
به هر حال روزهای سختی برای دلسوزان نظام بود. اما به حول و قوه الهی و با درایت ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بازهم نتیجه‌ای فراتر از تصور همه شکل گرفت.
سوم تیر باز هم سر ناظر صندوق بودم. اما این بار خیالم راحت تر از هفته قبل بود. همه فقط یک کلمه را می‌نوشتند: «محمود احمدی نژاد»
ساعات پایانی شب یعنی حدود ساعت 11 شب بود که یکی از دوستان که عضو شورای سردبیری کیهان بود زنگ زد و خبر داد که تیتر روز بعد کیهان این است.
 



کلمات کلیدی :

کشف پیکر شهدا

کشف پیکر شهدای ایران در فاو


منابع محلی عراقی در جنوب استان بصره عراق از کشف پیکرهای شهدای ایرانی در اطراف شبه جزیره فاو و جزیره سهیل (واقع در روبروی جزیره مینو ایران) خبر می‌دهند.
تحفص و انتقال شهیدان با اشغال کشور عراق توسط نیروهای آمریکایی وانگلیسی 4 سال است که به تاخیر افتاده است. منابع عراقی که در مرز شلمچه این خبر را در اختیار خبرنگار ما گذاشتند از تعداد دقیق این شهداء‌ اظهار بی‌اطلاعی کردند. آنها می‌گویند حضور اشغالگران عراق مانع جدی تفحص این شهداء است.

 

از سوی دیگر کسب اطلاع شد پیکرهای شهدای ایران در اطراف شبه جزیره فاو مربوط به عملیات والفجر 8 و تک‌ها و درگیری‌های سالهای دفاع مقدس در این نقطه با بعثی‌ها بوده است.
همچنین در جزیره سهیل نیز که سابقه‌ کشف پیکرهای شهدای ایرانی در آن وجود دارد احتمال وجود پیکرهای مطهر شهداء وجود دارد. این اخبار در حالی منتشر می‌شود که احتمال وجود پیکرهای چند تن از شهدای عملیات کربلای 5 نیز در کنار جاده ساحلی صالحیه در نزدیکی شلمچه عراق نیز وجود دارد پیشتر منابع محلی عراقی از وجود 200 شهید ایرانی در جزیره ام الرصاص خبر داده بودند.


 



کلمات کلیدی :

انتقاد سید حسن خمینی از رسانه ملی

انتقاد سید حسن خمینی از صدا و سیما


سید حسن خمینی گفت: این انتقاد به تلویزیون خودمان وجود دارد که چرا باید مجموعه مستندی چون «روح‌الله» را تلویزیون المنار لبنان بسازد.
سید حسن خمینی نوه حضرت امام راحل در اولین جلسه ستاد سیاستگذاری و نظارت بر اجرای ماده 108 قانون برنامه چهارم توسعه گفت: تشکیل این ستاد ثمره یک تجربه‌ بلندمدت در حوزه‌ اندیشه‌ امام(ره) است و ان‌شاءالله کار این ستاد زمینه‌ساز کار فرهنگی در سطح کشور شود و با حسن انتخاب مجموعه برای تشکیل ستاد و همدلی و تلاش دوستان، آینده خوبی را برای نظام اسلامی‌مان در پیش داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: این گفته رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند «این انقلاب بی‌نام امام در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» به نوعی استراتژی سیاسی و اجتماعی کشور است و همه‌ مراسم‌هایی که به یاد امام(ره) شکل می‌گیرد نشان می‌دهد که اگر در کشور ما عزت و عظمتی است در اثر اقبال مردم به اندیشه‌ ایشان است.
وی همچنین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب زمانی گفته بودند که ما هر کجا چیزی ساخته‌ایم آن را به نام امام(ره) نامگذاری کرده‌ایم چرا که اگر اسم امام در مکانی باقی بماند قطعا تضمین بیشتری وجود دارد که راه و اندیشه‌ امام باقی بماند و بقای اندیشه امام تضمینی برای بقای دین در عرصه‌ جامعه است.
وی با اشاره به پخش مستند «روح‌الله» از تلویزیون در ایام سالگرد ارتحال امام در خرداد امسال گفت: این مستند کار بسیار خوبی بود ولی اولا این انتقاد وجود دارد که چرا تلویزیون خود ما نباید چنین مجموعه‌ای بسازد و تلویزیون المنار لبنان باید این مستند را بسازد ولی مسئله اصلی این است که سازندگان این مجموعه به دلیل دوری از فضای زندگی امام خمینی اشتباهات فاحشی را در این مستند انجام داده بودند که اگر موسسه تنظیم و نشر آثار امام فراغت بیشتری داشت می‌توانست به این مسایل نظارت کند.


 



کلمات کلیدی :

بازسازی حرمین عسگریین

بازسازی حرمین عسگریین به دست هنرمندان فارس

هنرمندان استان فارس با حمایت مردم شهرستان‌ها و روستاهای این استان، ضریح، گلدسته‌ها، گنبد و بقاع حرمین عسگریین را تا پایان سال 87 بازسازی می‌کنند.
واحد خبر حوزه هنری اعلام کرد در این طرح که از بهار سال 85 پس از اولین تعرض به حرمین آغاز شده، دهها هنرمند خاتمکار، تذهیبکار، طلاکار و کاشیکار حرمین آن دو امام بزرگوار را بازسازی و تزئین خواهند کرد.
ساخت ضریح امامان هادی و حسن عسگری (ع) توسط هنرمندان فسا و دانشگاه شیراز انجام می‌شود و گنبد و گلدسته‌های حرمین این دو بزرگوار را نیز هنرمندان آباده و شیراز بازسازی می‌کنند. بقاع متبرکه عمه، مادر، جد و پدر بزرگوار حضرت مهدی (عج) نیز بر اساس معماری پیشین بقاع با هنر استادان خاتمکار شیراز مزین می‌شود.مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان، بوانات، خرم بیدر، اقلید، آباده، لامرد، خنج، مهر، فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، جهرم، زرین دشت، فسا، سپیدان، نورآباد ممسنی، کازرون و شیراز هزینه‌های این طرح را تقبل کرده‌اند. بانوان خیر استان فارس هزینه طلاکاری و گنبد و گلدسته‌ها را بر عهده گرفته و خیرین شیرازی نیز هزینه سنگ و آجر صحن و حرم را تامین کرده‌اند.
حوزه هنری فارس با به کارگیری هنر هنرمندان خود و نیز با ارائه نظرات کارشناسی هنری و ساخت فیلم مستند از مراحل بازسازی ساختمان عتبات عالیات، در انجام این طرح همکاری کرده است.


 



کلمات کلیدی :

ایران از نگاه آمریکا

ایران از نگاه آمریکائی‏ها


زرق و برقهای غربی و زینت اسلامی

گزارشی که می خوانید، در یکی از شماره های اخیر هفته نامه آمریکایی نیوزویک به قلم مایکل هرش ، گزارشگر اعزامی این نشریه به تهران درج شده است. طبعا انتشار این گزارش به معنی تایید آن نیست و خواننده ایرانی خواهد فهمید که روزنامه نگار آمریکایی با وجود ادعای لمس واقعیتهای جامعه ایران، فرصت یا شاید ادراک کافی برای این کار نداشته است. انتشار بدون کم و کاست این گزارش، می تواند به خواننده ایرانی از درک و نگاهی که نخبگان و هیات حاکمه آمریکا به جامعه ایران دارند، برداشت نزدیک تری بدست دهد.


 

در ابتدا مضحکترین دروغهای غرب در مورد ایران را کنار بگذاریم چرا که برخلاف تصورات، تهران پایگاهی نظامی مجهز که آماده جنگ با شیطان بزرگ است (تصویری که این روزها توسط جرج بوش رییس جمهوری آمریکا ارائه می شود) نیست . در این دو روز من دقیقا دو سرباز ایرانی را زیر نظر گرفتم .یکی بالای برجک، نگهبانی می داد و در گرمای 35 درجه با بی حوصلگی به فرودگاه مهرآباد خیره شده بود و دیگری که در مرخصی بود در مرکز شهر خرید می کرد.

 

جالب توجه ترین مساله درباره زنان ایرانی شیک بودن آنهاست. خیلی از مردهای ایرانی هم رو به رفتارهای زنانه آورده‏اند.
بعد از انقلاب چند سالی طول نکشید که مغازه های لوکس دوباره سروسامانی گرفتند و از مشتریان بخصوص خارجی ها و حتی آمریکایها استقبال کردند . جواهرات، کیفهای دستی چرمی و تولیدات غربی با مارکهای معروف همگی اینجا مهیاست . این درحالی است که با وجود سختگیری های شدید دولت در مورد رعایت حجاب که رسانه های غربی پوشش خبری گسترده ای از آن داده بودند، هنوز هم مواردی در خیابانها مشاهده می شود . نیروهای بسیج که پیش از این در بیشتر اماکن تهران گشت زنی می کردند، هنوز هم در خیابانها تردد می کنند ولی در عین حال سعی دارند زیاد جلوی مردم ظاهر نشوند، اما پس از تلاش برای اجرای طرح عفاف، ظاهرا دولت قصد دارد آن را کنار بگذارد. در حقیقت جالب توجه ترین مساله درباره زنان ایرانی شیک بودن آنهاست . علیرغم اینکه حتی در گرمای تابستان دستها و پاها باید محفوظ باشند ولی بیشتر زنها با پوششهایی خاص تردد می کنند . شلوارهای جین سنگشور شده، آرایش کامل و همچنین بینی های عمل شده که جراحی زیبایی را به یک تجارت بزرگ در ایران تبدیل کرده و روسریهای رنگی که از پشت سرشان درحال افتادن است . 

ادامه مطلب...

منبع خبر نافذ



کلمات کلیدی :

وصیت ‏نامه آیت الله فاضل (ره)

انتشار وصیت نامه و نامه ای از آیت الله فاضل لنکرانی (ره)

از وارستگی مرجع بزرگ شیعه مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ محمد موحدی معروف به فاضل لنکرانی مطالب زیادی شنیده و منتشره شده که هر کدام نشان دهنده رمز محبوبیت مرجعیت و نفوذ این نهاد معنوی و دینی در عمق جان مردم است . نفوذ معنوی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در تشییع تاریخی و باشکوه پیکر پاک ایشان توسط مردم در قم تجلی یافت .
به گزارش نافذ، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت، دیروز یک نامه و یک وصیت نامه به خط خود مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به دستمان رسید که اولی مربوط به 1/4/1384 و دومی آخرین وصیت نامه ایشان است که در تاریخ اول رمضان المبارک 1427 مطابق سوم مهرماه 1385 نوشته شده و بخش دیگری از وارستگی این فقیه مجاهد را نشان میدهد.

 

از شما دعوت می کنیم متن این دو نوشته را مطالعه نمائید.


متن اول

بسم الله الرحمن الرحیم
بعدالحمد والصلوه علی محمد والال مخفی نماند که فرزند عزیزم محمدجواد فاضل لنکرانی که بحمدالله و المنه با نظارت مستقیم اینجانب بدرجه رفیع اجتهاد رسیده و سالیان متمادی است که به بحثهای خارج فقه و اصول اشتغال دارد و دارای رسائل و تالیفات متعددی می باشد در کارهای مربوط به اینجانب مخصوصا پس از مسئولیت مرجعیت که بسیار مسئولیت خطیری است یار و مددکار اینجانب بوده بطوری که اگر کمک ایشان و برادرش احمد آقای موحدی که تمام وقت خویش را در اختیار کارهای من قرار داده نبود شاید با کسالتهای گوناگون و متعددی که دارم از عهده همه کارها برنمی آمدم البته حتی در جزئی ترین کار با استجازه و اجازه حقیر اقدام می نمایند .

علاوه بر مسئولیت مزبور در امور موسسه فقهی ائمه اطهار علیهم السلام که برای آن ساختمان معظمی دردست داریم و در آن موسسه عده ای از فضلای محترم اشتغال بدرسهای خارج مخصوص دارند و علاوه کتابهای متعددی از آنجا انتشار یافته و پاسخگوئی بمسائل مختلف توسط اینترنت داده می شود و دارای کتابخانه تخصصی فقه می باشد که در آن حدود 20 هزار جلد کتاب موجود است همینطور موسسه ای که در مشهد مقدس دایر کرده ایم و سالهای چندی است که گروهی از فضلا و دانشمندان علاوه بر علوم حوزوی متداول تدریس و تدرس آن بکیفیت مخصوص بعلوم دیگر نیز در آنجا اشتغال دارند و نیز موسسه ای که در کشور سوریه دردست اقدام و تمامیت است و از نظر موقعیت محلی دارای امتیاز می باشد و غرض از تاسیس آن تربیت عده ای فاضل و دانشمند در نزدیکی قبر مطهر حضرت زینب کبری سلام الله علیها می باشد.
علاوه وظیفه مهم شهریه حوزه علمیه قم با متجاوز از پنجاه هزار طلبه و شهریه مشهد مقدس و اصفهان و متجاوز از سیصد حوزه علمیه شهرستانها که اداره مجموع بسیار مشکل و خطیر است از وظایف اینجانب است که به تنهائی از عهده این امر نمی توانم برآیم و اگر کمک و مساعدت این دو برادر نبود قطعا ناتوان بودم و در کارهای مزبور دو شعبه دفتر در تهران و یک شعبه در مشهد مقدس و یکی در افغانستان و دیگر در مسکو و برخی در جاهای دیگر وجود دارد که می بایست کمال ارتباط با آنها حفظ شود و مشکلات حوزه ها از یک طرف و اشاعه و ترویج مکتب تشیع بوسیله آنها انجام گیرد و حل شود و نیز کارهای مختلف دیگر که جای ذکر آنها نیست باید بصورت مطلوب عملی گردد و ضمنا ناگفته نماند که تمامی اعلامیه ها و پیامهائی که در مقاطع مختلف در رابطه با امور مذهبی و سیاسی داده می شد مربوط به اینجانب است و مخصوصا آنچه را که روزنامه جمهوری اسلامی منعکس می نمود و در رابطه با آنها مخصوصا بدو اعلامیه افتخار می کنم یکی اعلامیه ایکه بمناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها سالیان زیادی منتشر نمودم و دیگر اعلامیه ایکه بمناسبت عدم جواز نقض حکم امام (قدس سره ) در مورد ارتداد سلمان رشدی و وجوب قتل او صادر کردم و در مقابل برخی از روشنفکران که خیال می کردند مقتضای مصلحت کنار آمدن با سلمان رشدی است و در این رابطه مقدماتی را تهیه دیده بودند مقاومت نموده و شدیدا با آنان برخورد کردم .
امیدوارم که همه این کارها و تحمل مشکلات بیش از حد مرضی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد و افتخار سربازی واقعی آنجناب از ما سلب نشود که بالاترین افتخار همین است به امید روزی که با فرج مقدسش تمام مشکلات حل شود و غالب اینها سامان پذیرد اللهم عجل لولیک الفرج و متعنا بذلک فوق ما نترقب و نامل .
محمد فاضل لنکرانی
1/4/1384

متن دوم

بسم الله الرحمن الرحیم
آخرین وصیت اول ماه رمضان المبارک 1427 (مطابق سوم مهرماه 1385 )
کتابهای اینجانب در شرح تحریرالوسیله حضرت امام خمینی (قدس سره ) بنام تفصیل الشریعه قسمت مهم آنرا که چاپ شده و شاید تابحال در حدود سی جلد باشد طبق مصلحت عمل شود البته به راحتی دردسترس فضلائی که بالفعل از آنها استفاده می کنند قرار داده شود و قسمت دیگر را چاپ نموده و بهمین کیفیت عمل نمایید.
کتابهای چاپی اینجانب که قسمتی در منزل مسکونی باجک وجود دارد و قسمتی در اطاق بزرگ حسینیه مرحوم والد و قسمتی در جائی که اینجانب معمولا روزها در آنجا می نشینم در درجه اول میل دارم که همه آنها را در یکجا جمع نموده و مورد مراجعه مراجعین قرار گیرد البته برخی از آنها را که بنده زاده محمدجواد برای کتابخانه شخصی خود نیاز دارد می تواند برای آنجا بردارد و در درجه دوم هر جا که صلاح باشد.
حسینیه که بعنوان دفتر اینجانب معروف است وقف شرعی برای مرحوم آیت الله والد (قدس سره ) می باشد میل دارم روضه جمعه و دهه اول محرم و ایام فاطمیه در آنجا برگزار شود و چنانچه بعلتی مانند سیل و زلزله و واقع شدن در مسیر خیابان و امثال آنها امکان نداشته باشد در محل دیگری برگزار نمایید.
اموالی را که از این حقیر باقی می ماند یا در شهریه طلاب حوزه علمیه قم صرف شود و یا در اداره موسسه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام و تشخیص آن بعهده وصی اینجانب می باشد البته در شهریه لازم نیست تمام و بنحو کمال داده شود بلکه بمقدار مصلحت .
میل دارم که در لندن که دروازه دنیا و خانه دوم همه کشورها است موسسه ای برای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و نشر معارف شیعه اثنی عشریه تاسیس گردد.
لازم است تذکر دهم که محمدجواد و احمدآقا که سالیان درازی است دفتر اینجانب را بصورت آبرومند اداره می کنند و اجرتی دریافت نمی نمایند مورد تشکر اینجانب هستند چون کار آنها بالمآل مربوط به آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد.
خانه مسکونی فعلی در محله باجک کوچه 8 متری رضوی ملک خانواده محترم حاجیه خانم لاجوردی می باشد خانه و لوازم و امکاناتی که در آنجا وجود دارد از قبیل فرش و ظرف و کولر و امثال آن به ایشان داده شود.
وصی حقیر در جمیع موارد فوق بنده زاده محمدجواد می باشد و ناظر احمدآقا.
چنانچه فرزندان من بخواهند رضایت مرا در آن عالم از دست ندهند از هرگونه اختلاف بپرهیزند بالخصوص در امور مالی دنیوی بی ارزش که موجب از بین رفتن آبروی اینجانب و آبروی خودشان در میان مردم و جامعه می باشد و ضمنا معلوم باشد تمام اموالی که باینجانب ارتباط دارد هیچکدام مال شخصی اینجانب نیست بلکه مربوط به سهمین می باشد و هیچکدام از ورثه در این اموال حقی ندارند.
محمد فاضل لنکرانی

 



کلمات کلیدی :

یانگوم بیچاره!!!

انتشار فیلم غیر اخلاقی منتسب به یانگوم !

فیلم منتسب به بازیگر یک سریال خارجی در بازار غیرقانونی CD فروشان تهران عرضه شد.
مدتی است عده ای سودجو با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهری در قصر" ، یک CD غیر اخلاقی را به دروغ به بازیگر نقش اول این سریال منتسب و آن را روانه بازار غیرقانونی CD فروشان تهران کردند.

پیش از این نسخه کامل این سریال که محصول کشور کره جنوبی است بر روی پنج DVD به زبان اصلی و با زیرنویس انگلیسی روانه این بازار شده بود اما اخیرا یک CD غیراخلاقی که بازیگر نقش زن آن چهره ای شبیه به بازیگر سریال جواهری در قصر (لی یانگ ای) دارد، روانه بازار غیرقانونی CD شد که البته با سرعت عمل نیروی انتظامی، همچون دیگر CD های غیر اخلاقی عرضه شده در ماه های اخیر از تکثیر گسترده باز ماند.گفتنی است سریال جواهری درقصر بر اساس نظر سنجی صدا و سیما با 164هزار و 195 رای دومین سریال پربیننده محسوب می‌شود و به دلیل نمایش در 54 کشور جهان شهرتی جهانی یافته است.
لی یانگ ای، بازیگر این سریال نیز پس از اولین حضورش در تلویزیون به عنوان مدل، لقب دختر اکسیژن را گرفت اما پس از ایفای نقش یانگوم به اوج شهرت خود رسید. او جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم "اژدهای آبی" در سال 2005 و Beaksang Art Awards را در سال 2006 برای فیلم "همراهی با بانوی انتقام" به دست آورد. وی همچنین یکی از نمایندگان و پیام‌آوران سازمان یونیسف در دنیا است.


 



کلمات کلیدی :
<   <<   6   7