سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش قیمت سکه و ارز

کاهش قیمت سکه و ارز
جام جم آنلاین: قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با کاهش مواجه شده‌اند به طوری که سکه تمام طرح قدیم از 710 به 707 هزار تومان، طرح جدید از 706 به 701 هزار و 500 تومان، نیم سکه از 354 به 349 هزار تومان و نیم سکه از 185 به 182 هزار و 500 تومان کاهش یافته است.

در همین حال، قیمت هر گرم طلای 18 عیار که روز گذشته از مرز 72 هزار تومان هم عبور کرده بود، امروز به 71 و هزار و 630 تومان کاهش یافته، ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به حدود یکهزار و 570 دلار رسیده است.

از بازار ارز هم خبر می‌رسد قیمت دلار در بازار آزاد تهران از 1910 تومان روز گذشته به حدود 1900 تومان در حال حاضر کاهش یافته است، قیمت یورو و پوند نیز به ترتیب 2400 و 2960 تومان گزارش شده است که نسبت به روز گذشته کاهش نشان می‌دهد.(مهر)

( متن خبر... )

 



کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، تیر 91، کاهش قیمت سکه و ارز

اختلاس 100میلیاردی در کرج

9 نفر بازداشت شدند
اختلاس 100میلیاردی در کرج
جام جم آنلاین: رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 9 نفر به اتهام فساد مالی در کرج خبر داد .


محمد صادق مهدوی راد  به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : بخشی از پرونده این متهمان مربوط به سو استفاده های مالی از بانک ها و بخشی دیگر مربوط به پرونده فساد مالی نمایندگی بیمه ایران در استان البرز است .

وی، میزان اختلاس از منابع بانکی را حدود 100 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : اکنون تمام متهمان بازداشت شده اند و پرونده آنان برای ارجاع به دادگاه در حال آماده شدن است .

( متن خبر... )

 



کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، تیر 91، اختلاس 100میلیاردی در کرج

سکسکه 27 ساله

 

سکسکه 27 ساله
جام جم آنلاین: باب تیلور مرد آمریکایی حدود 27 سال است که به طور بی وقفه سکسکه می کند.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از لافو، هر روز صبح بابب تیلور که ساکن شهر بریستول ایالت تنسی است بلافاصله پس از بیدار شدن یک لیوان آب می نوشد تا بلکه معجزه‌ ای رخ داده و این سکسکه 27 ساله برای همیشه پایان یابد.

باب برای حل این مشکل به پزشکان زیادی مراجعه کرده است که به گفته آنها این سکسکه عذاب آور ناشی از یک مشکل عصبی است که موجب این اسپاسم ها می شود و شاید با یک عمل جراحی باب از این وضع نجات یابد.

باب شکایت دارد که پزشکان مشکل او را به اندازه کافی جدی نمی گیرند در حالی که وی بی اندازه از این مشکل رنج می برد.

بنابراین باب تلاش کرد از طریق اینترنت راه حل هایی را برای رفع سکسکه اش بیابد. وی می گوید: همه چیز  را امتحان کردم ولی هیچ فایده ای نداشت. حتی یک قاشق پر خردل بسیار تند خوردم که  گلو و معده ام را سوزاند اما افاقه نکرد.

دکتر کوریل متخصص در این زمینه خاطرنشان می کند: مردان سه برابر زنان دچار سکسکه بی وقفه می شوند.علاوه براین سکسکه می تواند نشانه یک بیماری نامشخص باشد که دیر یا زود شخص دچار سکسکه به آن مبتلا خواهد شد. مترجم: بهرام افتخاری.

( متن خبر ... )

 



کلمات کلیدی : جام جم، دانش، تیر 91، سکسکه 27 ساله

طرح کنترل پایانه ها و ایستگاههای مترو

بازداشت 28 متهم
طرح کنترل پایانه‌ها و ایستگاههای مترو
جام جم آنلاین: رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت صبح امروز ضمن اشاره به اجرای طرح کنترل و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی تهران، از دستگیری 28 متهم طی روز گذشته در این مناطق خبر داد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری ماموران یگان انتظامی مترو، اقدام به پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی شهر تهران کردند.

وی افزود: بر این اساس، کلیه نیروهای مستقر در یگان انتظامی متروی تهران، ضمن استقرار در نقاط حساس و متهم ایستگاه های مترو، ضمن برقراری آرامش محیط برای مسافرانی که از مترو استفاده می کنند، اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و کنترل پایانه ها و ایستگاه های مترو کردند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، ویژه نامه، تیر 91، طرح کنترل پایانه‌ها و ایستگاههای مترو

تلویزیونهای سه بعدی

فناوری مدرن نمایش سه‌بعدی FPR عصر نوینی از تلویزیون‌های سه‌بعدی را نوید می‌دهد
تلویزیون‌های سه‌بعدی
جام جم آنلاین: لطفا یک لحظه چشم‌هایتان را ببندید و یک صحنه سیاه و سفید با موزیک متنی به سبک فیلم‌های صامت را تصور کنید.

 

مکان باید جایی در لندن باشد و یک عالمه خانم و آقا را تصور کنید که با لباس‌های مربوط به حدود صد سال پیش ایستاده‌اند دور یک جوان اسکاتلندی که تلاش داشت به آنها بقبولاند آنچه در دستگاه پرسروصدای مکانیکی او می‌بینند، چهره همکارش است که از فاصله دوری دارد به آنجا مخابره می‌شود. همچنان که او سر و دستش را تکان می‌داد، مردم هم می‌توانستند تصویر متحرکش را ببینند و باور کنند که دنیا خیلی پیشرفت کرده است!

این نمایش خیابانی که صد البته بیش از 50 تا 60 سال تحقیق و پژوهش ده‌ها دانشمند و مهندس و مخترع از روسیه تا آلمان و فرانسه پشت آن نهفته بود، اولین تجربه بشر از دیدن تلویزیون بود. تلویزیون بی‌کیفیتی که باید حدس می‌زدی آنچه می‌بینی انسان است یا سایه یک موجود دیگر!

از آن سال تا به امروز که از تصویربرداری تا دیده شدن تصویر در تلویزیون‌های بزرگ و شفاف و رنگی خانه شما فقط یکی دو ثانیه‌ای زمان می‌برد، کارکرد اصلی تلویزیون‌ها ـ که نمایش صوت و تصویر بود ـ مثل خیلی از مظاهر تمدن دیگر بتدریج به موضوعی فرعی تبدیل شده‌ است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، دانش، تیر 91، تلویزیون‌های سه‌بعدی

انهدام باند سارقان داخل خودرو

انهدام باند سارقان داخل خودرو
جام جم آنلاین: با پیگیری ماموران آگاهی زنجان یک باند دو نفره سارقان داخل خودرو متلاشی و این متهمان به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مصطفی طلوعی گفت: ماموران آگاهی زنجان پس از دریافت اخباری مبنی بر سرقت لوازم و قلعات داخل خودرو از طریق شکستن شیشه های خودرو ها توسط یک باند ، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند سارقان دو مرد بوده که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت طعمه های خود را شناسایی و پس از شکستن شیشه های خودرو ها اقدام به سرقت می کنند.

رییس پلیس آگاهی زنجان اضافه کرد: ماموان، متهمان را شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته متهمان که قصد داشتند از یک دستگاه خودرو سرقت کنند توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند.

سرهنگ طلوعی با بیان اینکه موتورسیکلت متهمان نیز توقیف شد، گفت: در بازجویی های بعمل آمده هر دو متهم به نام های «م – ق» و «ح – م» به 15 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یک دیگر در سطح شهرستان زنجان اعتراف که از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی زنجان اظهارداشت: همچنین این ماموران موفق شدند سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.



کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، تیر 91، انهدام باند سارقان داخل خودرو

دنیزلی استعفا کرد

عذرخواهی از هواداران پرسپولیس
دنیزلی استعفا کرد
جام جم آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن مشکلات شخصی خود رسما از سرمربیگری سرخپوشان تهران کناره گیری کرد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی‌اش را رفع کند، امروز جمعه در آخرین مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواهی از وی و هواداران از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد.

مدیر عامل سرخپوشان از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

سردار محمد رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد.

در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد: شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و به دلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سردار محمد رویانیان ضمن اطمینان خاطر به هواداران اعلام داشت: باشگاه پرسپولیس جهت جذب سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره با چند مربی می باشد که پس از جمع بندی نهایی، سرمربی جدید پرسپولیس به زودی معرفی خواهد شد.

( متن خبر ... )



کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تیر 91، دنیزلی استعفا کرد

دستگیری سارقان زورگیر

دستگیری سارقان زورگیر
جام جم آنلاین: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ شش مرد و زن که با تشکیل شبکه ای اقدام به زورگیری از مسافران می کردند را دستگیر کردند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، هفتم اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض با طرح شکایتی گفت:  توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ مورد تهدید و سرقت وجوه نقد قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: ساعت 22و 30 دقیقه هفتم اردیبهشت از خیابان مرزداران سوار یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ با سه سرنشین شده و در صندلی عقب ماشین نشستم. هنوز زمان زیادی از حرکت ماشین نگذشته بود که ناگهان سرنشین عقب پژو با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه ، مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد و سرویس طلایی کرد که آنرا برای مراسم ازدواج با همسرم خریداری کرده بودم. پس از سرقت تمامی این اموال مرا در خیابان اسکندری پیاده و به سرعت از محل متواری شدند اما توانستم در آخرین لحظه شماره پلاک خودرو آنها را به خاطر بسپارم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، تیر 91، دستگیری سارقان زورگیر

آلمان 4 یونان 2

سیاسی‌ترین بازی یورو 2012
آلمان 4 یونان 2
جام جم آنلاین: یونان که در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و در حال تجربه ریاضت اقتصادی است در فوتبال نیز با شکست سنگین 4 بر 2 مقابل آلمان، ریاضت فوتبالی را هم تجربه کرد و این در حالی بود که مرکل صدر اعظم آلمان و ساماراس نخست وزیر جدید یونان این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش جام جم آنلاین شب گذشته دو تیم آلمان و یونان در چارچوب مسابقات جام ملت‌های اروپا 2012 در ورزشگاه گدانسک لهستان به دیدار هم رفتند و در یک نبرد نفس گیر این آلمان بود که پیروز از میدان بیرون آمد و راهی مرحله بعد مسابقات شد.

ژرمن‌های قهرمانی این دوره از مسابقات را که در سر می‌پرورانند از همان ابتدای مسابقات یورو 2012 عزم خود را برای قهرمانی نشان داده‌اند و این بار نیز یونان بحران زده را 4 بر 2 مغلوب خود کردند.

در بازی شب گذشته آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم در جایگاه ویژه حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد و در هر بار گل زدن تیم کشورش مانند دیگر تماشاگران به شادی و پایکوبی می‌پرداخت.حضور مرکل در ورزشگاه این بازی را از هر جهت سیاسی‌تر کرده بود چون آلمان و یونان بر سر بحران اقتصادی اروپا و اقتصاد به هم ریخته یونان با هم اختلافاتی پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تیر 91، آلمان 4 یونان 2

تسریع در اجرای فاز دوم هدفمندی

باهنرتاکید کرد:
تسریع در اجرای فاز دوم هدفمندی
جام جم آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تاخیر دولت در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: دولت به علت تاخیر در اجرا کردن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها تخلف کرده و هر روز که می گذرد این تخلف انباشته تر می شود.

محمدرضا باهنر در واکنش به برخی گمانه زنی ها در مورد توافق دولت و مجلس برای عدم اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها، گفت: من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. تفاهم و توافق یعنی قانون و مجلس قانون را تصویب کرده و دولت ملزم به اجراست .

وی تصریح کرد: اگر دولت تشخیص داده است که در اجرایی کردن قانون تصویبی مجلس دچار مشکل می شود، باید لایحه اصلاحی خود را در اسرع وقت تقدیم مجلس کند.

وی با بیان اینکه مجلس هیچ تعهدی برای تصویب کردن لایحه اصلاحی دولت نخواهد داد، خاطرنشان کرد: تصویب شدن لایحه اصلاحی دولت بستگی به این دارد که این لایحه با چه رویکردی به مجلس تقدیم شده باشد و قاعدتا با تعامل و گفتگو و قانع کردن نمایندگان باید انجام شود.(مهر)

( متن خبر... )



کلمات کلیدی : جام جم، اقتصادی، تسریع در اجرای فاز دوم هدفمندی، تیر 91
<      1   2   3   4   5      >