سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آلمان 4 یونان 2

سیاسی‌ترین بازی یورو 2012
آلمان 4 یونان 2
جام جم آنلاین: یونان که در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و در حال تجربه ریاضت اقتصادی است در فوتبال نیز با شکست سنگین 4 بر 2 مقابل آلمان، ریاضت فوتبالی را هم تجربه کرد و این در حالی بود که مرکل صدر اعظم آلمان و ساماراس نخست وزیر جدید یونان این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش جام جم آنلاین شب گذشته دو تیم آلمان و یونان در چارچوب مسابقات جام ملت‌های اروپا 2012 در ورزشگاه گدانسک لهستان به دیدار هم رفتند و در یک نبرد نفس گیر این آلمان بود که پیروز از میدان بیرون آمد و راهی مرحله بعد مسابقات شد.

ژرمن‌های قهرمانی این دوره از مسابقات را که در سر می‌پرورانند از همان ابتدای مسابقات یورو 2012 عزم خود را برای قهرمانی نشان داده‌اند و این بار نیز یونان بحران زده را 4 بر 2 مغلوب خود کردند.

در بازی شب گذشته آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم در جایگاه ویژه حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد و در هر بار گل زدن تیم کشورش مانند دیگر تماشاگران به شادی و پایکوبی می‌پرداخت.حضور مرکل در ورزشگاه این بازی را از هر جهت سیاسی‌تر کرده بود چون آلمان و یونان بر سر بحران اقتصادی اروپا و اقتصاد به هم ریخته یونان با هم اختلافاتی پیدا کرده‌اند.


در این دیدار نخست وزیر جدید یونان نیز در وزرشگاه حاضر بود و چهره مغمومش نشان از عدم رضایت باخت تیم کشورش در مقابل آلمان بود.

ژرمن‌ها از ابتدای بازی تا پایان بر توپ و زمین مسلط بودند که ننیجه آن 4 گل در دقایق 39 ، 60 ، 69 و 74، توسط لام، خدیرا، کلوزه و رویس بود.

یونان نخستین گل خود را در دقیقه 54 توانست توسط ساماراس به ثمر برساند و گل دوم نیز از نقطه پنالتی زده شد.

به این ترتیب یونان حذف شد و آلمان به مرحله بعد صعود کرد تا منتظر دیدار ایتالیا و انگلیس باشد تا با برنده این بازی به رقابت بپردازد.

( متن خبر ... )

 



کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تیر 91، آلمان 4 یونان 2