سفارش تبلیغ
صبا ویژن

>>معاون هنری وزارت ارشاد:‌

>>معاون هنری وزارت ارشاد:‌ پیگیر بودجه‌ی خانه تئاتر هستیم <<

معاون هنری وزارت ارشاد:‌
پیگیر بودجه‌ی خانه تئاتر هستیم
امیدواریم "تئاترشهر" همزمان با "عیدفطر" بازگشایی شود

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم مجموعه‌ی تئاترشهر در عید سعید فطر بازگشایی شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو که با خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت‌وگو می‌کرد.

 

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم مجموعه‌ی تئاترشهر در عید سعید فطر بازگشایی شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو که با خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که مجموعه تئاترشهر در تاریخ اعلام شده‌ی قبلی بازگشایی شود تا گروه‌هایی که در نوبت اجرا قرار دارند بتوانند آثارشان را طبق برنامه از پیش تعیین شده، اجرا کنند.

ایمانی خوشخو درباره وضعیت اجرای نمایش‌هایی که بلافاصله بعد از تعمیرات تئاترشهر نوبت اجرا دارند گفت: این نمایش‌ها طبق برنامه از قبل اعلام شده ، اجراهای خود را پی می‌گیرند، چرا که برنامه کاری گروه‌های نمایشی از آغاز سال مشخص بوده است و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی نیروها، بازسازی همزمان با عید سعید فطر به پایان برسد.

معاون هنری وزارت ارشاد درباره بودجه خانه تئاتر نیز به ایسنا گفت: بودجه‌ی تشکل‌های همچون خانه تئاتر به شکل کلی از وزارتخانه گرفته می‌شود و حمایت معاونت هنری بیشتر جنبه کاری دارد و شامل کمک‌های کلی و تشریفاتی نیست.

ایمانی در پایان از انجام پیگیری‌هایی برای پرداخت بودجه خانه تئاتر خبر داد و افزود: معاونت پشتیبانی به دنبال این است که بودجه تشکل‌ها زودتر پرداخته شود تا بتوانند فعالیتهای خود را پیگیری کنند.

گفتنی است: اواخر تیر ماه، مدیرعامل خانه تئاتر از مشخص نبودن وضعیت بودجه این تشکل اظهار تاسف کرد.

ایرج راد به ایسنا گفته بود: متاسفانه هنوز مبلغ بودجه و همین‌طور راه‌های پرداخت آن مشخص نشده است و تا زمانی که تکلیف بودجه مشخص نشود، نمی‌توانیم برنامه‌های مورد نظر خود را عملی و اجرایی کنیم.

انتهای پیام

منبع ایسنا



کلمات کلیدی :