سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزئیات دیدار انتخاباتی با هاشمی/ کسی به نفع من کنار نرود

جزئیات دیدار انتخاباتی با هاشمی/ کسی به نفع من کنار نرود
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تشریح دیدارش با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در دیداری که با آقای هاشمی داشتم مذاکراتی کردیم که وی تاکید داشت، با توجه به ضرورت وجود و تضارب اندیشه ها و افکار در انتخابات فعلا نیازی به کناره گیری بنده نیست.

محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم ختم مرحوم مرتضایی فر که عصر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دیدار اخیرش با آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: در این دیدار بحثهای مختلفی مطرح شد از جمله اینکه آقای هاشمی اصرار داشت افراد مختلفی که دارای برنامه و نظرات متفاوتی هستند بهتر است در صحنه انتخابات حاضر باشند و حرفشان را بزنند.

 

به گزارش مهر، وی افزود: آقای هاشمی به بنده گفت لزومی نمی بیند در حال حاضر کسی به نفع وی انصراف بدهد.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تصمیم شما کنار کشیدن به نفع هاشمی در دقیقه 90 است تصریح کرد: بله حتما این موضوع مطرح است اجازه بدهید جلوتر برویم تا شرایط مشخص شود.

 

وزیر بازرگانی دوران اصلاحات در پاسخ به این سوال که چرا با وجود کاندیداتوری آقای هاشمی نامزد شدید ادامه داد: بنده نمی دانستم ایشان کاندیدا می شود.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا قرار است آقای هاشمی به نفع آقای روحانی کنار برود گفت: چنین چیزی نشنیدم و بهتر از خود آقای روحانی بپرسید.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که با وجود تشکیک وارد کردن در انتخابات از سوی آقای هاشمی در سالهای 84 و 88 چطور می توان به وی اعتماد کرد افزود: بهتر است همه به قانون احترام بگذاریم بنده از طرف آقای هاشمی نمی توانم نظری بدهم اما اگر همه به قانون ملتزم باشیم مشکلی به وجود نمی آید.

 

101

http://jamnews.ir/detail/News/181899



کلمات کلیدی : جزئیات دیدار انتخاباتی با هاشمی/ کسی به نفع من کنار نرود