سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سید محمد خاتمی:

سید محمد خاتمی

حرکت‌های دانشجویی نقش تاثیرگذاری در عرصه‌ی سیاسی دارند

اعضای شورای مرکزی تشکل کانون وحدت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با رییس جمهور سابق کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش خبرهفته به نقل از روابط عمومی بنیاد

اعضای شورای مرکزی تشکل کانون وحدت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با رییس جمهور سابق کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به خبرهفته به نقل از روابط عمومی بنیاد باران، در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رییس موسسه‌ی بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، با اشاره به سوابق شهر تبریز، جنبش دانشجویی این منطقه را از پایگاه‌های مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های گوناگون سیاسی دانست.

وی در بخشی از سخنانش گفت: امیدوارم حرکت‌های دانشجویی به عنوان حرکت‌هایی تاثیرگذار بتوانند نقش خود را به خوبی در عرصه‌های سیاسی ایفا کنند.

در این دیدار که بعد از اقامه‌ی نماز جماعت به امامت سید محمد خاتمی در دفتر وی برگزار شد، ابتدا سید جواد کاظمی دبیر کانون وحدت اسلامی دانشجویان ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های تشکل مطبوع خود، از آمادگی کامل این تشکل برای حضور فعال در عرصه‌ی انتخابات مجلس هشتم و همراهی با اصلاح‌طلبان خبر داد

منبع ایسنا



کلمات کلیدی :