سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واشنگتن پست: شش ماه زندان یا 74 ضربه شلاق برای احمدی نژاد

واشنگتن پست: شش ماه زندان یا 74 ضربه شلاق برای احمدی نژاد
«احمدی‌نژاد با همراهی مشایی در دفتر ثبت‌نام نامزدی، قانون‌شکنی کرده است. این اتهام می‌تواند قابل تنبیه با شش ماه زندان یا 74 ضربه شلاق باشد.»

روزنامه واشنگتن پست، در گزارشی به بررسی "تخلف انتخاباتی احمدی‌نژاد" پرداخته و می نویسد: «نگهبان قانون اساسی ایران روز یکشنبه گفت احمدی‌نژاد به خاطر همراهی مشاور خود در روز ثبت‌نام ریاست جمهوری جرمی مرتکب شده است... این موضوع می‌تواند کار را برای اسفندیار رحیم مشایی که قرار است برای انتخابات تایید صلاحیت شود مشکل کند.

 

شورای نگهبان در مورد صلاحیت تمام نامزدها تصمیم‌گیری می‌کند. مشایی یکی از 680 نفری است که برای ریاست‌جمهوری نامزد شده اند، اما تنها چند نفر به رقابت نهایی راه پیدا می‌کنند.

 

fiplrbpsus025oc8ebs.jpg (600×377)

 

تلویزیون ایران به نقل از عباسعلی کدخدایی گفته‌ است این تخلف احمدی‌نژاد به قوه قضاییه کشور ارجاع داده می‌شود. کدخدایی گفته است، احمدی‌نژاد با همراهی مشایی در دفتر ثبت‌نام نامزدی، قانون‌شکنی کرده است.

 

این اتهام می‌تواند قابل تنبیه با شش ماه زندان یا 74 ضربه شلاق باشد.»

 

mrg9snuwce45da12k2qt.jpg (588×392)

 

در ادامه این گزارش که از سوی روزآنلاین ترجمه و منعکس شده، با بیان اینکه "احمدی‌نژاد به شدت سعی دارد مشایی به عنوان جانشین او انتخاب شود"  آمده است: «مشایی از دیرباز همراه احمدی‌نژاد بوده است. پسر رئیس‌جمهور با دختر مشایی ازدواج کرده است. تلویزیون دولتی ایران روز شنبه چهره خندان احمدی‌نژاد را به همراه مشایی نشان داد که دست او را به نشانه حمایت بالا برد. مخالفان احمدی‌نژاد به دفعات او را متهم به استفاده از هر فرصتی برای تبلیغ مشایی می‌کنند.»

 

واشنگتن پست در پایان آقایان "علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف، حداد عادل و سعید جلیلی" را "نیروهای وفادار به انقلاب و رهبر ایران" لقب داده و می نویسد: «تا اینجا به نظر می‌رسد سنگینی وزنه به سمت این چهار نفر است.»

 

2jpsbz1i2mikxh2fyou7.jpg (865×744)

 

111

http://jamnews.ir/detail/News/181590



کلمات کلیدی : واشنگتن پست: شش ماه زندان یا 74 ضربه شلاق برای احمدی نژاد