سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناگفته های ائتلاف از زبان منوچهر متکی

ناگفته های ائتلاف از زبان منوچهر متکی
گفتند بیایید قرعه کشی کنیم و من گفتم منطقی پشت قرعه انداختن نیست ما چهارچوب تعیین کرده ایم و لذا گفتند بین خودمان رای گیری کنیم من گفتم شرکت نمی کنم!
منوچهر متکی اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته نظرسنجی ها در جلسه ما مطرح شد اما به دلایلی نتیجه نظرسنجی مورد اقبال قرار نگرفت و دوستان گفتند باید خودمان یک نفر را انتخاب کنیم ، بنده گفتم نمی شود ما قاعده گذاشته ایم ، گفتند بیایید قرعه کشی کنیم و من گفتم منطقی پشت قرعه انداختن نیست ما چهارچوب تعیین کرده ایم.

 

به گزارش عصرایران، منوچهر متکی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص ائتلاف پنج نفره و ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: روحیه  کار جمعی داشتن لازمه پذیرش مسئولیت هاست  و بنده به این حرف اعتقاد کامل دارم. در بحث ائتلاف ما فکرکردیم تعداد کاندیدهای اصولگرایی را کاهش بدهیم کار خوبی است و توصیه بزرگان هم همین بود.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ ما در ابتدا ائتلافی 3 گانه بودیم و بعد 2 نفر دیگر که از  طرف جامعه روحانیت می خواستند نامزد بشوند آمدند و  5 نفر شدیم برای چگونگی کار وتصمیم گیری در جلسات ائتلاف دو مصوبه داشتیم.

 

اولین مصوبه این بود که هر تصمیمی بین این پنج نفر گرفته می شود  بر اساس اتفاق آرا باشد یعنی هر پنج نفر موافق باشند و مصوبه بعدی هم این بود که این جمعیت یک خروجی داشته باشد و آن یک نفر هم براساس نظرسنجی ها انتخاب شود . ما بین خودمان سازکار داشتیم و بنده هم تماما" به این ساز کار اعتقاد دارم  و این را یک مبنای درست می دانم.

 

متکی در ادامه علت ثبت نامش اظهار داشت:چهارشنبه هفته گذشته نظرسنجی ها  در جلسه ما مطرح شد اما به دلایلی  نتیجه نظرسنجی مورد اقبال قرار نگرفت و دوستان گفتند باید خودمان یک نفر را انتخاب کنیم ، بنده گفتم نمی شود ما قاعده گذاشته ایم.

 

وی افزود: گفتند بیایید قرعه کشی کنیم و من گفتم منطقی پشت قرعه انداختن نیست ما چهارچوب تعیین کرده ایم و لذا گفتند بین خودمان رای گیری کنیم من گفتم شرکت نمی کنم!

 

وی تصریح کرد: همانطور که مولا علی (ع) گفت : ما فرزندان منطقیم و به هرسو منطق و دلیل سیر کند ما به آن تمایل داریم . نهایتا دوستان آمدند و به گونه دیگر که فعلا قصد گفتن ندارم  به برادر و دوست عزیزم آقای ابوترابی رسیدند.

 

این فعال سیاسی در پایان گفت: تنها کسی که در ائتلاف باقی مانده است من هستم به جهت اینکه ائتلاف دو محور اساسی داشت که به انها پایبند نماندند.

 

103

http://jamnews.ir/detail/News/181287



کلمات کلیدی : ناگفته های ائتلاف از زبان منوچهر متکی