سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیح احمدینژاد درباره حمایت از یک نامزد

 

 

توضیح احمدی‌نژاد درباره حمایت از یک نامزد

رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری راجع به حرف وحدیث های مربوط به اقدام دیروز رئیس جمهور در ستاد انتخابات گفت: بالاخره کشور ما کشور حرف و حدیث است.

رئیس جمهور پس از جلسه عصرامروز هیات دولت گفت: دولت درباره سفرهای استانی تعهد داده است و انشاء الله سعی می کنیم تا این سفرها را تا ماه مبارک رمضان به اتمام برسانیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر محمود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شما چرا حکم رئیس سازمان نظام پزشکی را امضاء نمی کنید گفت: من امروز قصد مصاحبه ندارم فقط آمدم با شما خوش و بش کنم.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری راجع به حرف وحدیث های مربوط به اقدام دیروز رئیس جمهور در ستاد انتخابات گفت: بالاخره کشور ما کشور حرف و حدیث است.

خبرنگار دیگری از رئیس جمهور خواست درباره سفر آفریقایش بگوید که آقای احمدی نژاد گفت: تا پایان این ماه به منظور حضور در یک اجلاس بین المللی به تایلند می روم و پس از بازگشت به تهران بلافاصله راهی کشور اکوادور خواهم شد تا در مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور آقای کورآ و همچنین پیگیری مسائل دوجانبه شرکت کنم سپس این کشور را به مقصد اتیوپی ترک می کنیم تا در مراسم پنجاهمین سال تاسیس اتحادیه آفریقا که الان سازمان وحدت آفریقاست شرکت کنم.

خبرنگار دیگری از رئیس جمهور پرسید تا کنون چند بار مرخصی گرفته اید که وی پاسخ داد همین یکبار را مرخصی گرفته ام.

خبرنگار دیگری پرسید آقای زاکانی گفته است که آن یازده روز شما نیز مرخصی محسوب می شود، آقای احمدی نژاد در پاسخ گفت: آن دورکاری بود.

خبرنگار دیگری از رئیس جمهور پرسید اقدام دیروز شما حرف و حدیث زیادی داشت به گونه ای که امروز گفته شد این کار تخلف بود ؟ رئیس جمهور گفت: بالاخره رئیس جمهور هر کاری می کند حرف و حدیث زیاد است.

یک خبرنگار دیگر مجددا راجع به امضا نشدن حکم رئیس سازمان نظام پزشکی توسط رئیس جمهور پرسید که آقای احمدی نژاد پاسخ داد من در جریان نیستم اما یک انتخاباتی بود که آن موقع مشکلاتی داشت و گزارش آن هنوز پیش من نیامده است.

خبرنگار دیگری از آقای رئیس جمهور پرسید اگر مهندس (مشایی ) را همراه خود در سفرهای استانی ببرید آیا شائبه انتخاباتی ندارد گفت: ما مهندس در دولت زیاد داریم.

خبرنگار دیگری بلافاصله پرسید در صورتی که صلاحیت آقای مشایی احراز نشود کاندیدای دیگری دارید که رئیس جمهور پاسخ داد شما که دیروز آنجا (ستاد انتخاباتی کشور بودید ) به سخنان ما  گوش می دادید.

http://www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1041521671153445027



کلمات کلیدی : توضیح احمدی‌نژاد درباره حمایت از یک نامزد