سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتباط هاشمی با مشایی

 

ارتباط هاشمی با مشایی
حداد عادل درباره حضور هاشمی و مشایی به طور همزمان در وزارت کشور و اینکه آیا این دو ارتباطی با هم دارند یا خیر افزود: ما تفکر احمدی‌نژاد، مشایی و هاشمی را نمی‌پسندیم اما حضور این دو با هم و اینکه در آخرین دقایق آقای هاشمی ثبت‌نام کرد تعجب‌آور است.

غلامعلی حدادعادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در مورد کاندیداتوری هاشمی و مشایی چیست، تصریح کرد: راه ما از آنها جداست و ما به جریانی که پشتیبان آقای هاشمی یا مشایی است تعلق نداریم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: البته بسیار روشن است که جریان اصولگرا به این دو جریان که هاشمی و احمدی‌نژاد در آن حضور دارند تعلق نداشته و راهش از آنها جداست.

 

حداد عادل درباره حضور هاشمی و مشایی به طور همزمان در وزارت کشور و اینکه آیا این دو ارتباطی با هم دارند یا خیر افزود: ما تفکر احمدی‌نژاد، مشایی و هاشمی را نمی‌پسندیم اما حضور این دو با هم و اینکه در آخرین دقایق آقای هاشمی ثبت‌نام کرد تعجب‌آور است؛ هاشمی صریحا یا می‌گفت نمی‌آیم یا می‌گفت نمی‌گویم که نمی‌آیم.

عضو ائتلاف پیشرفت یادآور شد: البته به صورت قانونی هر کس می‌تواند در ساعت تعیین شده برای ثبت‌نام برود؛ شاید احمدی‌نژاد از این موضوع بدش نمی‌آید که صحنه انتخابات آینده دو قطبی شود و شاید از اینکه هاشمی آمده خوشحال شده باشد به تصور اینکه مثل دو دوره 84 و 88 می‌‌تواند با دو قطبی کردن فضای انتخابات نتیجه‌ای بگیرد.

 

وی با بیان اینکه این دو جریان وجه اشتراکی دارند و آن این است که گروهی از مردم حزب‌اللهی و اصولگرا به هر دو جریان انتقاد دارند، افزود: دو قطبی بودن انتخابات ماه بعد از نوع 84 و 88 نیست بلکه دو قطبی بودن انتخابات اینگونه است که به جای مشایی یا احمدی‌نژاد اصولگرایان و هاشمی قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات به سمت دو قطبی بودن می‌رود، اظهار داشت: اینکه انتخابات دو قطبی یا سه قطبی شود تابع بررسی‌های شورای نگهبان است و این احتمال هست اگر کاندیدای موردنظر دولت تائید صلاحیت نشود در این صورت دوقطبی شکل نمی‌گیرد.

 

حداد عادل درباره وحدت بین اصولگرایان نیز خاطرنشان کرد: اگر در ائتلاف بنده، آقای قالیباف، آقای ولایتی، آقای ابوترابی و دیگران هم بگویند ما در انتخابات حضور داریم احتمال پیروزی کم است؛ در واقع باید گفت این هوشمندی را در بین اصولگرایان می‌بینیم که به سمت وحدت پیش بروند.

عضو ائتلاف پیشرفت درباره انتخاب نامزد از سوی جامعتین نیز گفت: خود جامعتین نگفته‌اند که مصداق تعیین کنیم؛ نظر جامعه مدرسین و روحانیت محترم است ولی آنها هنوز به جمع‌بندی روی یک فرد نرسیدند اما ما با آنها در ارتباط هستیم.

 

111

http://jamnews.ir/detail/News/180952

 



کلمات کلیدی : ارتباط هاشمی با مشایی