سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمدی نژاد: آن 11 روز دورکاری بود!/ از مشایی بپرسید

احمدی نژاد: آن 11 روز دورکاری بود!/ از مشایی بپرسید
وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان شما اعلام کرده‌اند رییس‌جمهور 11 روز هم قبلاً به مرخصی رفته بود، اظهار داشت: آن 11 روز دورکاری بود.
محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که تا کنون چند بار به مرخصی رفته‌اید؟ گفت: یک بار‌که دیروز بود.

به گزارش تسنیم، وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان شما اعلام کرده‌اند رییس‌جمهور 11 روز هم قبلاً به مرخصی رفته بود، اظهار داشت: آن 11 روز دورکاری بود.

 

 

رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که حرف و حدیث درباره حضور دیروز شما در وزارت کشور به همراه اسفندیار رحیم مشایی زیاد است، گفت: به هر حال ما کشور حرف و حدیث هستیم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که عده‌ای از مقامات اعلام کرده‌اند اقدام دیروز شما خلاف قانون بوده است، گفت: بالاخره رییس‌جمهور هر کاری کند، حرف و حدیث درباره‌ی آن زیاد است.

 

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مشایی ردصلاحیت می‌شود؟‌ گفت: شما دیروز در وزارت کشور حضور داشتید و سخنان وی را شنیدید.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا آقای مهندس در ادامه سفرهای استانی شما را همراهی می‌کنند یا نه؟ خطاب به این خبرنگار گفت: کدام مهندس؟ ما مهندس زیاد داریم. خبرنگاران گفتند منظورمان آقای مشایی است که وی به خبرنگاران گفت: از خود ایشان بپرسید.

 

111

http://jamnews.ir/detail/News/180955



کلمات کلیدی : احمدی نژاد: آن 11 روز دورکاری بود!/ از مشایی بپرسید