سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاط قوت و ضعف احمدی نژاد/ واکنش به رد صلاحیت مشایی

نقاط قوت و ضعف احمدی نژاد/ واکنش به رد صلاحیت مشایی
وی در خصوص واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی مشایی گفت: از خصوصیات احمدی‌نژاد این است که غیرقابل پیش‌بینی بوده و رفتارهایش را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی من نگران واکنش ایشان نیستم و امیدوارم واکنش ایشان غیرطبیعی نباشد.

غلامعلی حدادعادل در پاسخ به سوالی درباره نقاط مثبت و ضعف دولت احمدی‌نژاد گفت: پرکاری از نقاط مثبت این دولت بود؛ در این دولت عموماً افرادی پرکار و سالم روی کار بودند و ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم، سفرهای استانی، مسکن مهر و پافشاری بر مبانی انقلاب در سیاست‌های هسته‌ای خوب بود، اما بیان مطالبی مانند نفی هولوکاست که بهانه دست رسانه‌های اسرائیلی داد، باعث شد برخی از حرف‌های درست آقای احمدی‌نژاد شنیده نشود که مسئله خوبی نبود.

 

 

به گزارش فارس، وی همچنین درباره نقاط ضعف دولت یادآور شد: بی‌توجهی به قانون، انحراف فرهنگی و سپردن مسئله فرهنگی به دست کسانی که حتی تصمیمات دوره اول احمدی‌نژاد را نفی می‌کردند و عدم تعامل و تفاهم با قوای دیگر از نقاط ضعف احمدی‌نژاد بود.

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم  در پاسخ به سوال دیگری در خصوص واکنش احمدی‌نژاد در برابر عدم تائید صلاحیت کاندیداهای دولت گفت: از خصوصیات احمدی‌نژاد این است که غیرقابل پیش‌بینی بوده و رفتارهایش را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی من نگران واکنش ایشان نیستم و امیدوارم واکنش ایشان غیرطبیعی نباشد.

 

111

http://jamnews.ir/detail/News/180958



کلمات کلیدی : نقاط قوت و ضعف احمدی نژاد/ واکنش به رد صلاحیت مشایی