سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادعای مشاور هاشمی: رفسنجانی بعد از تماس تلفنی با دفتر رهبری ثبت

ادعای مشاور هاشمی: رفسنجانی بعد از تماس تلفنی با دفتر رهبری ثبت نام کرد

سایت بی بی سی در خبری بخش هایی از  آخرین مطلب وبلاگ "غلامعلی رجایی"، یکی از مشاوران اکبر هاشمی رفسنجانی را آورده و می نویسد: «دیروز علی مطهری و چند تن از نمایندگان مجلس به دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رفته و از او خواسته اند در انخابات ثبت نام کند: "در آخر ملاقات حاج آقا با صراحت سخنانی گفت. از جمله اینکه قصد حضور نداشته است ولی اصرار بسیار مردم و گروههای مختلف مقاومت ایشان را برای نیامدن تمام کرده است.

 

ایشان می گفت: من باید با رهبری مشورت کنم. اگر سکوت کردند می آیم و به تکلیفم در برابر مردم و خدا عمل می کنم ولی اگر مخالفت کردند حتما نمی آیم.

 

اعضای جلسه با نا امیدی اتاق ایشان را ترک کردند. دو سه گروه دیگر هم چند نفره به دیدارایشان رفتند و همین عبارات را شنیدند. ساعت چهار و نیم بعد از ظهر بود که سه تن از مشاورین خدمت ایشان رسیدیم و صحبتهایی داشتیم. فرمودند: بعد از پیغامهایی که از دیشب داده اند هنوز منتظر نظر رهبری هستند.

 

ساعت داشت به پنج نزدیک می شد و یک ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام... خدمت ایشان عرض شد این همه افرادی که در این چند ماه به دیدار شما آمدند و به شما اصرار کردند بیایید، اکنون منتظر جوابی از شما هستند. اگر نمی آیید خوب است دلیل نیامدنتان را به مردم بگویید و بیانیه ای صادر کنید و دلایل نیامدنتان را به آنان توضیح دهید. پذیرفتند و به ما فرمودند متنی تهیه کنیم. فورا از محضرشان مرخص شدیم و به اتاق مجاور رفتیم و مشغول تهیه متن پیشنهادی شدیم.

 

ساعت حدود پنج و نیم بود و متن داشت تمام می شد که که حاج آقای علی خانی به در اتاق آمد و فریاد زد: آقای رجایی، حاج آقا برای ثبت نام حرکت کردند، جا نمانید! باورم نمی شد. معلوم شد در تماسی که با یکی از اعضای موثر دفتر رهبری داشته اند از صحبت هایی که رد و بدل شده مخالفتی را از سوی رهبری احساس نکرده اند.»

 

لازم به ذکر است گذشته از تاکتیک گذاشتن هزینه آمدن و یا نیامدن آقای هاشمی بر عهده رهبری،  بخش هایی از ادعا های مطرح شده در صفحه آقای رجایی که البته بی بی سی نیز به آنها نپرداخته است، از سوی برخی شخصیت ها تکذیب شده است.

 

 http://jamnews.ir/detail/News/180938

 



کلمات کلیدی : ادعای مشاور هاشمی: رفسنجانی بعد از تماس تلفنی با دفتر رهبری ثبت نام کرد