سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات در رسانه های ضد انقلاب/ ازانتخابات آزاد در دقیقه نود تا

 

 

انتخابات در رسانه های ضد انقلاب/ ازانتخابات آزاد در دقیقه نود تا اولین بیانیه هاشمی
 

 

رادیو فرانسه:  یک روز پس از آن که احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم مشایی را برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری همراهی کرد، هیأت مرکزی نظارت بر این انتخابات، این اقدام احمدی‌نژاد را «مجرمانه» تشخیص داد. یک نماینده مجلس نیز خواستار طرح عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس شد.

 

 

 

رادیو فردا:  اکبر هاشمی رفسنجانی که در آخرین دقایق مهلت قانونی ثبت‌نام برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، در وزارت کشور حاضر شد و ثبت نام کرد، روز یکشنبه اولین بیانیه‌اش را در این زمینه منتشر کرد.

رییس‌جمهوری پیشین ایران در این بیانیه که در وبسایت شخصی او منتشر شده، با اشاره به مشکلات سیاسی و اقتصادی‌ای که به گفته او زمینه تأثیر تهدیدها و تحریم‌های خارجی را هموار کرده،‌ می گوید برای عمل به وظیفه انقلابی اش، نامزد ریاست جمهوری شده است.

 

العربیه: طرح شعار انتخابات آزاد از جانب رفسنجانی و اصلاح طلبان با استفاده از پلاتفرم های تبلیغاتی و "اندیشه ورزی" موجود در خارج از کشور، با توجه به تنگناهای رسانه ای درونمرزی، یک استراتژی فعال می باشد که هدف مشخصی را در چارچوب نظام و بخصوص در رقابت با طرفداران احمدی نژاد و کاندیداهای اصولگرایان تامگرا دنبال می کنند.

 

 

روز آنلاین و القای دو قطبی بودن فضای انتخابات: در این میان ثبت‌نام اکبر هاشمی‌رفسنجانی و اسفندیار رحیم‌مشایی در دقایق آخر، باعث شد تا جو فضای انتخاباتی کمی تغییر کند. به خصوص آن‌که تا آخرین ساعت‌های منتهی به پایان زمان ثبت‌نام آرا، هنوز مشخص نبود که آیا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وارد انتخابات خواهد شد یا خیر.

 

 

 

بی بی سی: خبرگزاری های ایران متن نامه ای را با امضای حدود 150 نماینده مجلس منتشر کرده اند که در آن به مواضع اخیر اکبر هاشمی رفسنجانی در مورد دشمنی با اسرائیل، ولایت فقیه و وضعیت موجود کشور اعتراض شده است.

http://jamnews.ir/detail/News/180876



کلمات کلیدی : انتخابات در رسانه های ضد انقلاب/ ازانتخابات آزاد در دقیقه نود تا