سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی

 

شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان درباره برنامه دولت که در ورزشگاه آزادی و با حضور صد هزار نفر برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه این شبهه را ایجاد کرده که دولت با استفاده از امکانات دولتی به دنبال انتخابات است و این بحث‌ها مطرح می‌شود،‌لذا آنها باید از مواضع تهمت پرهیز کنند و دولت کاری نکند که در دو ماهه باقیمانده به انتخابات متهم شود.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با فارس، ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی با موقعیت دولتی جرم است و هم با توجه به اینکه برنامه پنجشنبه جزء تبلیغات زودرس تلقی می‌شود جرم خواهد بود و دولت را دچار مشکلات می‌کند بنابراین امیدواریم از چنین کارهایی پرهیز کنند.



این فعال اصولگرا افزود: کاری که در حال حاضر آقای احمدی‌نژاد می‌دهد یک بدعت خطرناک است و ممکن است در آینده برخی بخواهند از امکانات دولتی استفاده کنند. هرچند این موضوع در ایران به دلیل وجود ولایت فقیه نتیجه عکس می‌دهد و اگر احمدی‌نژاد بخواهد با استفاده از ابزارهای دولتی فردی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود قرار دهد، ملت اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

اصرار خویینی‌ها بر عدم صلاحیت خاتمی

موسوی خویینی‌ها ضمن انتقاد شدید از حضور رییس‌جمهور دوران اصلاحات در انتخابات، حملات گسترده‌ای را علیه وی ترتیب داد که با واکنش سریع عناصری از حامیان فتنه مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در جریان هفته جاری بود که خبری در برخی رسانه‌های مجازی منتشر شد که البته با سانسور و عدم پوشش خبری بسیاری از رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح‌طلب و فتنه‌گران مواجه شد، «موسوی‌خویینی‌ها» در یکی از جلسات محفلی اصلاح‌طلب‌ها با اشاره به زمزمه‌های نامزدی محمد خاتمی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد شدید از وی خاتمی را فاقد قابلیت‌های لازم برای نمایندگی جریان حامی فتنه در انتخابات عنوان کرده بود.

بلافاصله پس از انتشار این اظهارات در برخی از سایت‌ها بود که تعدادی از عناصر فتنه از جمله نعیمی‌پور از عناصر جبهه مشارکت با شتاب به دیدار خویینی‌ها رفتند تا از صحبت‌های اخیر وی علیه خاتمی گلایه‌ کنند.

 موسوی خویینی‌ها ضمن تاکید دوباره بر حرف‌های اخیر خود گفته است واقعیت را گفته‌ام و باز هم روی گفته‌های خود تاکید می‌کنم. خاتمی  نمی‌تواند جریان اصلاح‌طلب را نمایندگی کند، من حق دارم نظر خود را در این خصوص بیان کنم و به حرف‌های خود اصرار دارم و معتقدم که این واقعیتی انکارناپذیر است.

 دولت دنبال قیل و قال است

سید رضا اکرمی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نامه، با اشاره به برگزاری همایش 100 هزار نفری دولت در استادیوم آزادی گفت: خود برگزار کنندگان اعلام نکردند که ما قصد برگزاری همایش انتخاباتی داریم اما از شواهد و قرائن چیز دیگری را نشان می‌دهد.

 وی با بیان اینکه اینگونه کارها پسندیده نیست ادامه داد: این همایش‌ها هزینه بالایی دارد  و معنی ندارد اقدامی اینگونه پرخرج و پرحاشیه را انجام دهیم و زمینه را برای به حاشیه کشیدن جامعه فراهم کند.

 وی ادامه داد: دولت برای رفع بیکاری و برای مشغول کردن و سرگرم کردن و قیل و قال درست کردن این کارها و چنین همایش‌ها را برگزار می‌کند.

رسوایی گنبد آهنین

منابع صهیونیستی از اصابت سه فروند موشک به شهر ایلات واقع در ساحل دریای سرخ در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر دادند.

 به گزارش  پایگاه خبری العالم، رسانه های صهیونیستی از اینکه سامانه گنبد آهنین نتوانسته این موشک ها را رهگیری کند، از ارتش رژیم صهیونیستی به سختی انتقاد می کنند.کانال 2 رژیم صهیونیستی اذعان کرد، گنبد آهنین در رهگیری موشکها در ایلات ناکام ماند.

جام جم



کلمات کلیدی : شبهه انتخاباتی برنامه ورزشگاه آزادی