سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد

 

بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد

کریستیان مرد 60 ساله خیلی زود متوجه شد که راننده آمبولانسی که او را به بیمارستان می برد در حال سکته قلبی است. به رغم سرطان پیشرفته اش و درد فراوان خود پشت فرمان آمبولانس نشسته و جان راننده را نجات می دهد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لا ووا دو نور، ماجرا بیشتر شبیه سناریوهای فیلم های آمریکایی است.  کریستیان نایه مرد 60 ساله فرانسوی باید برای بررسی پیشرفت بیماری سرطان معده اش به بیمارستان رفته و سونوگرافی می شد.

آمبولانسی او را باید از خانه اش در شهر برک به بیمارستان اوریه در شهر لیل در شمال فرانسه می برد.



پس از گذشت یک ساعت هنگام حرکت در جاده ژان - فرانسوا پینا راننده آمبولانس احساس کرد که دستهایش کرخ شده و مور مور می شود. کریستیان از او پرسید: آیا بازوهایش هم کرخ شده اند؛ با پاسخ  مثبت راننده وی متوجه شد که خطر سکته قلبی او وجود دارد.

کریستیان ابتدا با اورژانس تماس گرفت اما متوجه شد که آنها نمی توانند به موقع خود را به محل برسانند.

وی از راننده خواست آمبولانس را متوقف کند. کریستیان از داروهایی که به همراه داشت دو قرص به راننده داد: یکی برای رقیق کردن خون و دیگری برای تثبیت ضربان قلب.

او سپس به راننده گفت که سوئیچ آمبولانس را به او بدهد و خود پشت فرمان نشست. کریستیان به ژان - فرانسوا پینا گفت: جان من در معرض خطر فوری مرگ نیست اما وضع تو وخیم است.

کریستیان با به صدا در اوردن آژیر و روشن کردن چراغ ها با سرعت هرچه تمام تر به سوی نزدیک ترین بیمارستان حرکت کرد. او توانست به موقع به بیمارستان شافنر شهر لانس برسد. کارکنان بیمارستان بلافاصله به مراقبت از راننده آمبولانس پرداخته و با دادن شوک قلبی و دیگر مراقبت ها جانش را از مرگ حتمی نجات می دهند.

کریستیان سه ساعت بعد با آمبولانس دیگری عازم بیمارستان اوریه شهر لیل می شود تا سونوگرافی خود را انجام دهد.

خونسردی این بیمار سرطانی که فقط چند ماه دیگر زنده است جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات داد.



کلمات کلیدی : بیمار جان راننده آمبولانس را نجات داد