سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

آیات عظام و مراجع تقلید مکارم شیرازی ، نوری همدانی ،جوادی آملی و علوی گرگانی در پیامها ، جلسات دروس و دیدارهای خود ، از عموم مردم انقلابی دعوت کردند تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن علاوه بر ادای تکلیف ، اتحاد ، همدلی و نیز علاقه خود به اسلام و انقلاب را بار دیگر به تمامی جهانیان به ویژه استکبار و دشمنان نشان دهند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مکارم شیرازی درآغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را وظیفه ای همگانی دانست و گفت : شرکت در راهپیمایی یک تلکیف است که همه باید در روز پیروزی  انقلاب اسلامی در آن  شرکت کرده ، مشت محکمی بردهان یاوه  گویان و استکبار بزنند .

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه  فردا راهپیمایی باشکوهی در سراسرکشور برگزار خواهد شد افزود: همه باید بدانند اگردر مسیر باشیم و عقب نشینی  نکنیم دشمنان و  مزدوران آنان  عقب نشینی خواهند  کرد.

آیت الله نوری همدانی هم در درس خارج فقه خود در جمع طلاب حوزه علمیه گفت: همه مردم و هر کس به  انقلاب و امام و رهبری عقیده دارد ، باید در راهپیمایی22 بهمن با مشت های محکم و گام های استوار شرکت کند.

آیت الله نوری همدانی ، انقلاب اسلامی ایران را  زمینه ساز ظهور امام عصر(عج)  دانست و افزود : برای حفظ این نظام همه باید در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

آیت الله جوادی آملی هم در جلسه درس اخلاق خود حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  را از راههای تقوین نظام اسلامی برشمرد.

آیت الله جوادی آملی با تاکید براینکه  ایران اسلامی مملکت ولی عصر (عج ) است  افزود : آنچه از ما برمی آید این است که این نظام را تاجاییکه مقدورمان است و می فهمیمم  یاری کنیم  و اگر خود و خانواده هایمان در  راهپیمایی 22بهمن شرکت کردیم ثواب  مضاعف دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی هم در دیدار جمعی از بسیجیان گفت: یکی ازفلسفه های راهپیمایی22 بهمن یادآوری و تبیین فداکاری‌های امام و امت اسلامی در سال 57  است.

آیت‌الله علوی گرگانی  با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن گفت: راهپیمایی امسال نیز با شکوه هر چه تمام توسط مردم ایران برگزار می‌شود تا یاد و خاطره جان‌فشانی‌های سال 57 بار دیگر برای ایرانیان و همه مردم جهان زنده شود؛ یکی از فلسفه‌های این راهپیمایی به یاد آوردن همین مسئله است.

جام جم



کلمات کلیدی : دعوت مراجع عظام تقلید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن