سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه وحشت در آلمان

خانه وحشت در آلمان
جام جم آنلاین: دو پرستار سادیک مدت دو ماه بدترین شکنجه ها را به روی ساکنان یک خانه سالمندان در آلمان اعمال کرده و دو نفر از آنها را به قتل رساندند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از لومتن، خانه سالمندان الوسبرگ درغرب آلمان از بیرون همواره شبیه یک بهشت بوده است. بخش های مختلف  خدمات درمانی آن نام های زیبایی مانند" مزرعه گل ها" یا " آسمان" داشتند.

هیچ یک از اهالی روستای 8000 نفری الوسبرگ در نزدیکی شهر ساربروکن به ذهنشان خطور نمی کرد که این خانه سالمندان در واقع یک خانه وحشت باشد. از چندین ماه قبل دو پرستارمرد در بخش خدمات درمانی خود که نام" اشعه خورشید" را داشت با شکنجه، تحقیر و حتی قتل سالمندان بستری در این بخش وقت گذرانی و تفریح می کردند.

در پی شکایت یک سازمان خیریه افراد نیازمند که این خانه سالمندان را اداره می کند دو پرستار مرد به نام های دانیل 35 ساله و مایکل 25 ساله به دلیل ضرب و شتم  منجر به مرگ افراد سالمند تحت تعقیب قرار گرفتند.


کلاوس یوهان ، وکیل این سازمان خیریه گفته است: ما در اینجا مواجه با سادیسم واقعی بوده و شوکه شده ایم.

به گفته دادستان منطقه، این دو پرستار بی رحمانه افراد سالمند بی دفاع را شکنجه می کردند. پرستار جوانتر هر روز به بهانه اصلاح صورت یک مرد سالمند عمدا با تیغ  نقاط مختلف صورت او را می برید. وی که از سال 2005 استخدام شده بود برای تنبیه یک مرد سالمند دیگر که نیاز به اکسیژن داشت اکسیژن او را قطع کرده و او می پرسید: هنگامی که نمی توان تنفس کرد چه حالی به انسان دست می دهد.

پرستار دیگر که 35 سال دارد و در سال 2011 استخدام شده بود عمدا موجب مرگ دو بیمار شد. این مرد بی رحم به یکی از بیماران دزهای مرگبار مرفین تزریق کرد و او را کشت. سپس بی آنکه کمترین اطلاعی از جراحی داشته باشد یک زن سالمند را بدون بیهوشی جراحی کرده در حالی که در گوش زن بی پناه فریاد می زده" من این کار بهتر ازهر پزشک دیگری انجام می دهم». زن سالمند در این جراحی جان  سپرد.

پاول کرین، مدیر منطقه ای این سازمان خیریه که به دلیل فقدان کنترل کافی خانه سالمندان الوسبرگ که تحت مدیریتش قرار دارد باید پاسخگوی انتقادهای شدید باشد، گفته است: این دو بیمار روانی از قدرت خود سوء استفاده کرده اند. وی مدعی شد: به دلیل کمبود پرسنل در بخش پرستاری خانه سالمندان ما ناگزیریم بدون کسب اطلاعات کافی هر شخصی که درخواست کار می کند را استخدام کنیم. برای این گونه مشاغل ما متقاضان زیادی نداریم.

براساس نتایج تحقیقات دادستانی منطقه، این دو پرستار سادیک،همکارانشان در سایر بخش ها که مظنون به اقدامات مشکوک آنها شده بوده اند را تهدید می کردند. یکی از کارکنان این خانه سالمندان اعتراف کرده است: ما هرگاه از دانیل و مایکل توضیح می خواستیم با دیواری از سکوت مواجه می شدیم.

وی افزوده است: سرانجام روزی متوجه به سرقت رفتن داروهای ضد درد و اموال شخصی بیماران شدیم و مدیریت را در جریان گذاشتیم.

دادستانی منطقه ساربروکن از افشای هویت کامل این دو مرد سادیک تا پایان تحقیقات و محاکمه آنها خودداری کرده اما گفته است که بسیاری از اموال ارزشمند بیماران از جمله ساعت های طلا یا جواهرات را در کمدهای شخصی این دو نفر کشف کرده است. مترجم: بهرام افتخاری.

( متن خبر ... )



کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، تیر 91، خانه وحشت در آلمان