سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتباط با عالم اجنه!!

اطلاعات جدیدی از یک مدعی ارتباط با عالم ارواح و اجنه

چندی پیش در برخی رسانه ها اخباری مبنی بر بازداشت خانمی که در منطقه چیذر تهران مدعی ارتباط با عالم ارواح و نیابت از ائمه بوده و از این طریق از مردم اخاذی می کرده است ، منتشر شد.
این خانم که «ب.ب» نام دارد در منطقه چیذر تهران زندگی می کند ، تحصیلاتش دوم راهنمایی است و با بهره گیری از آموزش های پدرش(که او نیز رمال است) مدتی است شروع به ادعاهای ماورایی نموده است. پدر این فرد که از قبل از انقلاب رمال و دعانویس بوده و مدعی است که کارهای خود را از مرتاضان هندی یاد گرفته است ، مدتی در ورامین و اکنون در مشهد ساکن است.
خانم ب مدعی است که با عالم ارواح و اجنه در ارتباط بوده و دارای همزاد جنی است که برخی کارهای روزمره او را انجام می دهد. به عنوان مثال در یک جلسه زنانه شرکت می کرده اما بعدا" مدعی می شده که فرد شرکت کننده در جلسه همزاد او بوده و خود وی در آن تاریخ در سفر سوریه بوده است. یا از برخی افراد پول قرض می کرده اما بعدا" آن را به همزاد خود نسبت می داده است.
بنا بر این گزارش ، اقدامات این فرد به گونه ای بوده که عده زیادی فریب او را خورده و حرف هایش را باور می کرده اند. خانم ب عطر مخصوصی به خود زده و مدعی بوده که این عطر از عرق بدنش متصاعد می شود و برخی خانم ها عرق صورت و بدن او را پاک کرده و به لباس و بدن خود می مالیده اند تا عطر جاودانه بگیرند!
خانم ب همچنین به برخی افرادی که نزدیکانشان فوت کرده اند عنوان می کرده که فرد متوفای وابسته به آنها در عالم برزخ سرگردان است و آنها باید مبلغی پرداخت کنند تا از سرگردانی رهایی یابد. شگرد خانم ب در این مواقع این بوده که پس از خواندن اورادی و انجام محاسباتی در حضور افراد ، مبلغ فدیه (برای رهایی متوفا از سرگردانی) را به صورت ریز (مثلا" دو میلیون و چهار صد و بیست و سه تومان!) بیان می کرده تا ادعا واقعی تر به نظر برسد!
این گزارش حاکی است خانم ب مبالغ دیگری را از افراد به عنوان رد مظالم و جرایم گناهان و... دریافت می کرده است. وی همچنین به عنوان تهیه جهیزیه برای دختران مستمند و...از مردم پول می گرفته است که محل هزینه این پول ها هنوز مشخص نیست.



کلمات کلیدی :