سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داروی شفابخش ترفند زن شیاد

داروی شفابخش ترفند زن شیاد
جام جم آنلاین: زنی شیاد که به بهانه تهیه دارو برای درمان دردپای زن میانسال او را فریب داده و طلاهایش را دزدیده بود،تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه زن جوانی به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی گفت: در حال رفتن به خانه‌ام در شمال غرب تهران بودم که یک زن جوان با عجله به من نزدیک شد. او پس از احوالپرسی، خودش را همسایه جدیدمان معرفی کرد و با ادعای این که از همسایه‌ها شنیده که پاهای من درد می‌کند، دارویی را نشانم داد و گفت با مصرف این دارو، پادردت بسرعت درمان می‌شود. با حرف هایش اعتمادم به وی جلب شد و او را به خانه‌ام دعوت کردم.

شاکی با اشاره به نحوه به سرقت رفتن طلاهای میلیونی‌اش گفت: زن غریبه ادعا کرد برای آماده کردن داروی شفابخش، یک پیاله نمک و قند و مقادیری طلا لازم است تا در ظرفی بریزد.

وی اضافه کرد: من مواد مورد نیاز را در اختیارش قرار دادم و او پس از مخلوط کردن آن، قبل از این که دارو را با پارچه‌ای به پاهایم ببندد، از من خواست پتویی بیاورم.

وی یادآور شد: برای آوردن پتو به اتاق خواب رفتم اما هنگام بازگشت نه از زن جوان خبری بود و نه از النگو و زنجیر طلای گرانبهایم. خودم را بسرعت به خیابان رساندم اما نتوانستم او را پیدا کنم.

با دستور قضایی بازپرس گلی‌پور، رییس شعبه 13 دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده به پایگاه دوم آگاهی تهران ارسال شد. با چهره نگاری ، تحقیق در این باره برای دستگیری زن شیاد ادامه دارد.

(جام جم)

http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100814451125



کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، داروی شفابخش ترفند زن شیاد