سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهانت به ارزش‏های انقلاب

اهانت یک بازیگر زن به ارزشهای انقلاب

ف .م بازیگر مطرح سینما که به تازگی در سفری به آمریکا در کنفرانس دستاوردها  و چالشهای ایران شرکت کرده  طی مصاحبه ای نظرات شایان توجه و قابل تاملی را بیان کرده است.
کنفرانس دستاوردها و چالشهای ایران به همت بنیاد پژوهشهای ایران که مورد حمایت جدی مراکز امنیتی آمریکا قرار دارد در ایالت مریلند برگزارشده و برای شرکت در آن از برخی بازیگران زن ایرانی دعوت به عمل آمد، اما وزارت خارجه آمریکا از میان آنان تنها به ف.م اجازه حضور در آمریکا را داد.
ف. م  در حاشیه این کنفرانس و درمصاحبه با رادیو فردا (وابسته به سیا) با تقسیم بندی نسلهای معاصر ایران به نسل  قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و متولدین سالهای انقلاب گفته است که در سالهای بعد از انقلاب پیدایش سبک جدیدی در فیلمسازی که با حذف سه عامل سکس، خشونت و الکل همراه بود، عملا سینمای  ایران را از مهم ترین وجوه جاذبه در سینما محروم کرد و در نتیجه زنان در  سینما حذف شدند.
وی توضیح نداد در صورت حذف زنان از سینمای ایران ،امثال وی در سینمای کدام کشور و کدام نظام مطرح و مشهور شده اند.
بنا بر این گزارش، وی در ادامه مصاحبه خود سینمای ایران را در دوره پس از انقلاب و با حضور مدیرانی چون بهشتی و انوار را مترقی ارزیابی نمود و گفت: ولی امروز در سینمای ایران، زنان حضوری بی کفایت و سطحی دارند.
گفتنی است این بازیگر زن که ید طولایی در مصاحبه های این چنینی و در حمایت از حقوق به ظاهر از دست رفته زنان در سینمای ایران در سالهای پس از انقلاب و تمسخر ارزشهای دینی ملت ایران دارد،پیش از این نیز به همراه ح . ج  بازیگر هم تیمی خود در فیلمهای متعدد، به استهزاء برخی سروده های مذهبی و انقلابی پرداخته  و هشت سال دفاع مقدس را مورد توهین و هتاکی قرارداده بود.




کلمات کلیدی :