سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مفسدان اخلاقی در بیت‏المقدس

حضور مفسدان اخلاقی در بیت‏المقدس

رژیم صهیونیستی با موافقت در مورد برگزاری جشنواره سالانه فاسدان و منحرفان جهان در شهر مقدس و تاریخی قدس آشکارا به مسجدالاقصی و مسلمانان اهانت کرده و زمینه های ارائه چهره مخدوش و غیر واقعی بی بند و باری خاورمیانه را در رسانه های جهانی فراهم کرده است...
به گزارش باشگاه خبرنگاران جهان اسلام هر روز شاهد تعرض به شهر تاریخی و مقدس قدس و مسجدالاقصی است و بی آنکه نسبت به اتفاقاتی که در این شهر می گذرد واکنشی نشان دهد، گذرا از کنار آن عبور می کند تا اینکه کار از کار بگذرد .
رژیم اشغالگر اسرائیل فعالیتهای خود را با اشغال فلسطین، ساخت زیرگذر در مسجدالاقصی، ساخت کنیسه، تخریب ساختمانهای شهر، اخراج فلسطینیان و خالی کردن برخی مناطق از شهروندان مسلمان فلسطینی، ساخت واحدهای مسکونی برای یهودیان به ویژه برای متمولان انگلیسی و آمریکایی به منظور یهودی سازی شهر اسلامی قدس ادامه داد تا اینکه طی اقدامات اخیر خود ضمن اجازه راهپیمایی به افراد بی بند و بار و لاابالی، به آنها اجازه داد که در فضای معنوی و ملکوتی نزدیک دیوارهای مسجدالاقصی گرد هم آمده و به هتاکی بپردازند .
عملی که سال گذشته به دلیل ترس از عکس العمل مسلمانان به ویژه مردم فلسطین از اجرای آن سر باز زدند و اینک با وقیحانه ترین عمل کار خود را ادامه دادند، بی آنکه از سوی رسانه ها، مردم و مجامع اسلامی مورد بازخواست قرار گرفته و مؤاخذه شوند.
این در حالی است که طی چند روز اخیر حکومت اسرائیل با تجمع و گردهمایی فاسدان، بزهکاران، افراد لاابالی، بی بند و بار و همجنس باز جهان به منظور برگزاری جشنواره سالانه در سرزمین مقدس قدس، نزدیک مسجدالاقصی و در کنار دیوار آن موافقت کرد .
از این رو هزاران نفر از فاسدان جمعه 8 تیر ماه در خیابانهای نزدیک مسجدالاقصی با آواز خواندن و سر دادن شعارهای منافی اخلاق به رد اسلام پرداختند و رسانه های گروهی عبری نیز با پوشش خبری و تصویری این جشنواره، هیجانهای گروههای فاسد و بزهکار جهان را از اسرائیل ابلاغ و بر حمایت اسرائیل از آنها تأکید کردند.

به مناسبت این روز جهانی سازمان فاسدان و منحرفان عالم به نام " افتخار جهان" بیانیه ای صادر کرده که در آن آمده شهر قدس را به علت عرق و اصالت دین در خاورمیانه انتخاب کرده است.  سال گذشته که اولین جشنواره برگزار شد، بسیار مشتاق بودند که آن را در قدس برگزار کنند تا حق آنها به شهروندان عرب و فلسطینی اثبات شود، بنابراین هیچ مکانی را بهتر از قدس نیافتند. اما سال گذشته به دلیل ترس از واکنشهای مسلمانان و به ویژه مردم فلسطین، این جشنواره را در شهر رم نزدیک مقر پاپ برگزار کردند و امسال با حمایتهای رژیم اشغالگر اسرائیل در قدس برگزار شد.  
این سازمان اعلام کرد: زیر پا گذاشتن مسائل دینی در قدس از اهداف برگزاری این جشنواره بوده تا تعرضات خود را به جهان اسلام و تعرض به ارزشهای دینی و اجتماعی مسلمانان شهر قدس اعلام کنند .
این در حالی است که اسرائیل طی یک برنامه تلویزیونی هدف از برگزاری این جشنواره را نشان دادن روحیه بی بندوباری در خاورمیانه خواند. 



کلمات کلیدی :