سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش بیگانگان در آشوب‏های تهران

افشای نقش عوامل بیگانه در آشوب‏های دیشب تهران

چه کسانی پمپ بنزین های پایتخت را به آتش کشیدند؟

یک منبع مطلع ، منابع اصلی به اتش کشیدن پمپ بینرینهای پایتخت را فاش کرد.
بنابرین گزارش، سرویسهای جاسوسی اسرئیل و امریکا که طی ماه های گدشته تلاش های  گسترده ای برای فروپاشی حکومت از درون اغاز کرده بودند با همکاری گروهی از عوامل مشکوک داخلی پس از انتشار خبر غافلگیر کننده ی سهمیه بندی بنزین  اقدام به اتش سوزی بی مورد تعداد زیادی از پمپ بنزینهای پایتخت کردند.
خبرنگار انتخاب می افزاید: سرویس های جاسوسی امریکا و اسرائیل طی ماه های گذشته پس از ناموفق شدن در حمله ی نظامی به ایران، استراتژی فروپاشی نظام از درون را با تحریک نمودن توده های مختلف مردم و برخی عوامل مشکوک اغاز کرده است.

گفتنی است ماه گذشته، رسانه های مختلف جهان به نقل از رییس سازمان سیا از دستور و پیگیری جدی جرج بوش  برای به ثمر رساندن استرتژی مذکورخبر داده بودند.

همچنین لازم به ذکر است که برخی جریانات مشکوک داخلی که وابستگی آنها به بیگانگان برای همگان آشکار است، شب گذشته همراه با سایر شبکه های ماهواره‏ای فارسی زبان مردم را به اشوب و اغتشاش دعوت می‏کردند.

نکته جالب اینکه متاسفانه برخی از بلاگرهای پارسی بلاگ نیز شب گذشته و در اقدامی هماهنگ با ماهواره های ضد انقلاب اقدام به درج اخبار نادرست و پیام‏های عمومی تحریک کننده نمودند که در نافذ آمادگی دارد تا در صورت تداوم این گونه اقدامات ضد ملی زوایای پنهان این وبلاگ‏ها را منتشر نماید.



کلمات کلیدی :