سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنینهای پوشیده از طلا

پلیس تایلند کشف کرد:
جنین‌های پوشیده از طلا
جام جم آنلاین: پلیس تایلند اعلام کرد هنگام بازرسی ساک دستی یک مرد بریتانیایی تایوانی تبار شش جنین سرخ شده و پوشیده از ورقه های طلا را کشف کرده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس تایلند خاطرنشان کرد: در محله چینی های بانکوک یک مرد بریتانیایی تایوانی تبار توسط ماموران پلیس متوقف شد و هنگام بازرسی ساک دستی این مرد 28 ساله ماموران شش جنین سرخ شده و پوشیده از ورقه های طلا را که در مراسم جادوی سیاه مورد استفاده قرار می گیرند، پیدا کردند.


چو هوک کوان به ماموران گفت که این جنین ها را چند روز قبل از یک تایوانی  در بانکوک به مبلغ 200 هزار بات( معادل 5 هزار یورو) خریداری کرده و قصد داشته آنها را به تایوان برده و به شش برابر قیمت به فروش برساند.

سرهنگ ویوات کامجامنان، افسر عالیرتبه پلیس بانکوک تاکید کرد: این مرد قصد داشت جنین ها را به افرادی که معتقد به جادوی سیاه بوده و گمان دارند برایشان شانس و ثروت به همراه خواهد داشت بفروشد.

وی تصریح کرد: این جنینن ها به طور مرده متولد شده  بنابر این مرد بریتانیایی به اتهام حمل غیرقانونی اجساد با مجازات یک سال زندان و جریمه ای به مبلغ 2000 هزار بات مواجه است.

براساس رسوم جادوی سیاه تایلندی و برخی جوامع چینی که به کلی با جادوی سیاه جوامع سیاهپوست متفاوت است، جنین های مرده می توانند برای مالکان آنها شانس و اقبال و ثروت در برداشته باشند و معمولا این جنین ها را در جایگاه مقدسی در داخل خانه ها یا محل کسب و کار قرار می دهند. مترجم : بهرام افتخاری.

پی نوشت: جام جم



کلمات کلیدی : جنین‌های پوشیده از طلا