سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند

رئیس پلیس راهور تهران: رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند

رئیس پلیس راهور تهران از احضار رانندگان پرخطر با خودروهایشان و شرکت آنان در کلاس های آموزشی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ها، سردار حسین رحیمی، دیروز با اشاره به این که پلیس راهور تهران طی هفته های گذشته طرح های ویژه ای را در بزرگراه های پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه آغاز کرده است افزود: بر این اساس بیش از 1500 خودرو رانندگان متخلف در این مدت توقیف و روانه پارکینگ ها شدند. از سوی دیگر با حدود 40 هزار راننده متخلف نیز برخورد شده است.
وی با اشاره به این که پلیس راهور تهران هم اکنون 3 طرح ویژه شبانه را در دست اجرا دارد گفت: بر این اساس در طرح ویژه تشدید برخورد با تخلفات شبانه با تخلفات حادثه ساز و لایی کشی، کامیون های متخلف و خودروهای آلاینده برخورد می شود.
رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که طرح ویژه شناسایی رانندگان متخلف حرفه ای و حادثه ساز در بزرگراه های تهران از هفته گذشته آغاز شده است افزود: بر این اساس این دسته از رانندگان با کمک تیم های نامحسوس، بازرسان افتخاری نامحسوس، دوربین های سرعت سنج ثابت و خودرویی، تیم های پلیس بزرگراه و تیم های ویژه بازرسی پلیس راهور تهران شناسایی شده اند.
وی با تأکید بر این که تقریباً بانک اطلاعات کاملی از رانندگان پرخطر تهرانی تهیه شده است افزود: شناسایی رانندگان پرخطر در بزرگراه های تهران در هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که تخلف این دسته از رانندگان در سوابق گواهینامه آنها درج می شود خاطرنشان کرد: در ضمن این رانندگان ضمن دریافت نمره منفی در صورتی که نمرات منفی آنها به حد نصاب تعیین شده در قانون برسد گواهینامه شان توقیف شده و حق رانندگی ندارند.
وی با تأکید بر این که با تقویت انجام شده، برخورد با تخلفات شبانه خودروهای سنگین نیز با شدت انجام می شود افزود: یکی از گلایه های رانندگان تهرانی تخلف خودروهای سنگین بخصوص در شب هاست که پلیس راهور تهران در این زمینه برخورد با کامیون های متخلف را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
سردار رحیمی همچنین از شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز شهر تهران شناسایی و به صورت کتبی برای اصلاح به شهرداری اعلام شده است. تذکرهای لازم نیز در این مدت داده شده و در صورت اصلاح نشدن این نواقص خاطیان به دادگاه معرفی خواهند شد.

پی نوشت : کیهان



کلمات کلیدی : رئیس پلیس راهور تهران: رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند