سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس خبری روز



کلمات کلیدی : جام جم، تصاویر برگزیده، عکس‌‌ خبری روز

کارگر طمعکار سارق پول های گاوصندوق بود

کارگر طمعکار سارق پول های گاوصندوق بود
جام جم آنلاین: کارگر خدماتی یک شرکت پخش مواد غذایی که بیش از 12 میلیون تومان پول دزدیده بود، دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، صبح روز شنبه ششم خرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری 150 تهرانسر از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان سرقت از یک شرکت پخش مواد غذایی واقع در طبقه چهارم یک مجتمع تجاری در خیابان تهرانسر قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل، صاحب شرکت در اظهارات اولیه خود به مأموران اعلام کرد که طبق روال همیشگی، به شرکت مراجعه کردم؛ درب اصلی و حفاظ آن کاملا سالم و قفل بود اما پس از باز کردن درب و وارد شدن به داخل شرکت متوجه تخریب کامل درب گاو صندوق شدم ؛ بلافاصله با بررسی محتویات داخل گاوصندوق متوجه شدم که تمامی مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومانی را که در پایان ساعت اداری روز چهارشنبه در داخل گاوصندوق قرار داده بودم، به سرقت رفته است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، کارگر طمعکار سارق پول های گاوصندوق بود

دور دنیا به روایت عکس



کلمات کلیدی : جام جم، تصاویر برگزیده، دور دنیا به روایت عکس

کشف 700 شیء عتیقه درخوزستان

کشف 700 شیء عتیقه درخوزستان
جام جم آنلاین: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان پس از دستگیری قاچاقچیان 700 قطعه انواع اشیای عتیقه کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران نیروی انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق اشیای عتیقه توسط تعدادی قاچاقچی در استان خوزستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یکی از قاچاقچیان اشیای عتیقه را شناسایی و دستگیر و یک قطعه کتیبه عتیقه از وی کشف کردند.

متهم دستگیرشده در تحقیقات تعدادی از همدستان خود را به پلیس معرفی کرد که پس از هماهنگی با مقام قضایی، در شهرستان شوشتر شناسایی و دستگیر شدند.

از مخفیگاه متهمان نیز 700 قطعه شیء عتیقه شامل کتیبه و سکه کشف شد. کارشناسان در حال بررسی قدمت و ارزش ریالی این اشیای عتیقه هستند.

هنوز از نتیجه کارشناسی این اشیای قدیمی گزارشی منتشر نشده است.
(جام جم



کلمات کلیدی : حوادث، جام جم، کشف 700 شیء عتیقه درخوزستان

پیامدهای تحقیر مشاغل در جامعه

پیامدهای تحقیر مشاغل در جامعه
جام جم آنلاین: «بابای تو چکاره است؟»، «کجا کار می‌کنه؟»، «راستی چرا تو هیچ وقت از شغل پدرت حرف نمی‌زنی؟» و... شاید تعجب کنید اگر بگوییم جواب دادن به این سوالات ساده برای خیلی از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم.گرچه خجالت کشیدن از معرفی شغل والدین‌ خیلی هم به سن و سال ربط ندارد، اما این مشکل برای کودکان و نوجوانان که در سنین حساس‌تری هستند،‌ مشکلات و تبعات بیشتری ایجاد می‌کند.

 

کافی است دانش‌آموز باشی و شغل پدرت نظافت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر باشد، آن وقت اگر با جمع دوستانت در حیاط مدرسه نشسته باشید و از شما بپرسند «شغل پدرت چیست؟» جواب دادن به این سوال بظاهر ساده، از پاسخ به هر سوال پیچیده ریاضی و فیزیک و شیمی هم سخت‌تر می‌شود.

تعداد این بچه‌ها هم کم نیست. معلوم است صدها هزار کودک و نوجوان دانش‌آموز در مدرسه‌های ایران درس می‌خوانند که پدر و مادرشان نه دکتر هستند و نه مهندس. شاید پدر هر کدام از این بچه‌ها در گوشه‌ای از ایران پهناور، آبدارچی یک شرکت خدماتی باشد یا در کارگاه آجرپزی کار کند یا این که در کارگاه‌های ساختمانی عرق بریزد و ماسه‌ها را بار بزند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، اجتماعی، پیامدهای تحقیر مشاغل در جامعه

هدفمندی یارانه ها برای توزیع پول نبود

هاشمی رفسنجانی:
هدفمندی یارانه‌ها برای توزیع پول نبود
جام جم آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رونق زمینه کسب و کار در کشور بود نه توزیع پول بین مردم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از طلاب، استادان و دانشجویان استان کرمان مقیم شهر مقدس قم، در پاسخ به درخواست‌های مطرح‌شده برای حضور بیشتر در عرصه تحولات کشور و گفتگوی بیشتر با مردم و جوانان، بر حضور همیشگی خود در صحنه انقلاب و نظام تأکید کرد و افزود: بیش از 60 سال است که در عرصه سیاسی و مبارزاتی کشور فعال بوده و هستم و تا زمانی که توان و فایده‌ای برای کشور داشته باشم تا پایان عمر پای انقلاب و نظام ایستاده و خواهم ایستاد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، هدفمندی یارانه‌ها برای توزیع پول نبود

گزینه های دفاعی ایران

گزینه های دفاعی ایران
جام جم آنلاین: موسسه سیاست خاورنزدیک واشنگتن گزارشی درباره پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل منتشر و اعلام کرد: حمله به راکتور اتمی دیمونا در اسرائیل و پایگاههای آمریکا در منطقه از جمله گزینه های ایران در دفاع از خود در صورت حمله اسرائیل محسوب می شوند.

حمله پیشگیرانه اسرائیل علیه برنامه هسته ای ایران یک ریسک بزرگ بوده و خطر افزایش درگیری در شرق مدیترانه یا خلیج فارس را دارد.

در این گزارش آمده است: حملات موشکی علیه اسرائیل شامل حمله به راکتور هسته ای در دیمونا؛ حمله به کشورهای حامی اسرائیل، حمله علیه پایگاه های آمریکا در منطقه یا پرسنل آمریکا در در عراق و افغانستان؛ بستن تنگه هرمز؛ و حمله به منافع آمریکا در سرتاسر جهان اقدامات احتمالی ایران محسوب می شوند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، سیاسی، گزینه های دفاعی ایران

حسنی مبارک به کما رفت

سی ان ان:
حسنی مبارک به کما رفت
جام جم آنلاین: شبکه سی ان ان از وخیم شدن اوضاع جسمانی حسنی مبارک و به کما رفتن وی خبر داد.

  شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری به نقل از سخنگوی وزارت کشور مصر اعلام کرد حال «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق این کشور وخیم تر شده و به کما رفته است.

سی ان ان گزارش داد نیروهای امدادی مصر در حال انتقال مبارک از زندان طره به یک بیمارستان نظامی در جنوب قاهره هستند.

این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر اشاره ای نکرد.

رئیس جمهور سابق مصر پس از گذراندن 10 ماه محاکمه و برگزاری 49 جلسه ، از سوی دادگاه مصر به اتهام توطئه برای کشتن تظاهرکنندگان در اعتراضات ضددولتی به حبس ابد محکوم و به زندان طره منتقل شد.(فارس)

(جام جم)



کلمات کلیدی : جام جم، بین الملل، حسنی مبارک به کما رفت

تساوی فرانسه و انگلیس

یورو 2012
تساوی فرانسه و انگلیس
جام جم آنلاین: دیدار تیم‌های فوتبال انگلستان و فرانسه از گروه چهارم رقابت‌های یورو 2012 هم مانند سایر تیم‌های مدعی قهرمانی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین، از ساعت 20:30 امشب و از گروه D  رقابت‌های یورو 2012 تیم‌های انگلیس و فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا این دو تیم هم مانند سایر تیم‌های مدعی قهرمانی در اولین دیدار خود به نتیجه تساوی رضایت دهند.

 در نیمه نخست بازی ابتدا انگلیسی‌ها  صاحب گل شدند در دقیقه 30 بازی پاتریک اورا فرانسوی روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد که داور ایتالیایی این دیدار یک ضربه کاشته به سود انگلیس گرفت که استیون جرارد با سانتری زیبا خود ژولئون لسکات را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ضربه سر توپ را به درون دروازه فرانسه فرستاد.

فرانسوی‌ها با دریافت این گل بر حملات خود افزودند در دقیقه 34 ضربه سر محکم ویارا با عکس‌العمل زیبای جوهارت دروازه‌بان انگلیس دفع شد تا همچنان این برتر میدان باشد اما در دقیقه 39 بالاخره سمیر نصری با شوت از راه دور قفل دروازه انگلیس را شکست و بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان لورن بلان چندین بار با شوت‌های سرکش دروازه انگلیس را تهدید کردند اما نتیجه‌ای در برنداشت تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم فرانسه بهتر از انگلیس ظاهر شد و موقعیت‌های خطرناک زیادی را روی دروازه انگلیس طرح‌ریزی کرد.

فرانسوی‌ها با این که 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند نتوانستند به گل برسند این در حالی بود که در دقایق پایانی شوت محکم  کریم بنزما می‌توانست فرانسه را صاحب گل کند  اما جوهارت با هوشیاری کامل این توپ را مهار کرد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم مدعی قهرمانی مانند سایر تیم‌های مدعی به نتیجه تساوی رضایت دهند.

(جام جم)



کلمات کلیدی : ورزشی، جام جم، تساوی فرانسه و انگلیس

زیبا بروفه راوی کتاب دا میشود

زیبا بروفه راوی کتاب دا می‌شود
جام جم آنلاین: «زیبا بروفه» راوی هفتاد و دومین قسمت مجموعه تلویزیونی «کتاب دا» می‌شود.این قسمت از کتاب دا سه شنبه شب (23 خرداد) ساعت 20:20 از شبکه یک پخش می‌شود.

 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، هفتاد و دومین قسمت مجموعه کتاب دا را زیبا بروفه حکایت می‌کند: به همراه دخترانی که در مطب کار می‌کردند از حضور یک نیروی ستون پنجم دشمن در مطب آگاه می‌شوند و به مردهای مسجد موضوع را اطلاع می­دهند...

مجموعه «کتاب دا» بر اساس کتابی به همین نام و دربرگیرنده خاطرات سیده زهرا حسینی در گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما، به تهیه کنندگی علی تقی‌پور و کارگردانی سینا عطائیان در 120 قسمت و با همکاری 55 هنرمند زن کشورمان تولید شده و در حال پخش است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جام جم، رادیو و تلویزیون، زیبا بروفه راوی کتاب دا می‌شود

<      1   2   3   4   5   >>   >