سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناظره شهید بهشتی با کیانوری

ششم تیر از شبکه تهران پخش می‌شود؛


مناظره شهید بهشتی با کیانوری در برنامه «شیفتگان خدمت»


بخش‌هایی از مناظره شهید بهشتی با نورالدین‌کیانوری عضو حزب توده و حبیب‌الله پیمان عضو جنبش مسلمانان مبارز در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی، ششم تیر در قالب برنامه «شیفتگان خدمت» به روی آنتن می‌رود.
برنامه «شیفتگان خدمت» محصول تازه گروه سیاسی شبکه تهران است که در شب هفتم تیر روانه آنتن این شبکه خواهد شد.
بنا بر این گزارش، «بازشناسی جریان گروهک فکری منافقین»، «بررسی شرایط اجتماعی سیاسی کشور در جریان حادثه هفتم تیر، عزل بنی‌صدر و اتحاد استراتژیک بنی‌صدر و منافقین»، «‌فلسفه تأسیس حزب جمهوری اسلامی» و «ترور آیت‌الله خامنه‌ای در حادثه ششم تیر» بخش‌های مختلف این برنامه ویژه را تشکیل می‌دهند. در این برنامه برای نخستین بار بخش‌هایی از مناظره شهید بهشتی با نورالدین‌کیانوری عضو حزب توده و حبیب‌الله پیمان عضو جنبش مسلمانان مبارز در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی، ششم تیر در قالب برنامه «شیفتگان خدمت» روی آنتن می‌رود.

 

در این برنامه بخش‌هایی از مناظرات شهید بهشتی با مخالفان خویش جهت آشنایی افکار عمومی و خصوصآ نسل سوم برای نخستین بار پخش خواهد شد.
بخش دیگری از این برنامه، شامل عکس‌های ویژه‌ای از حادثه ششم تیر و ترور آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد اباذر و نیز عکس‌هایی از حزب جمهوری اسلامی خواهد بود.


در برنامه «شیفتگان خدمت»، یاران و همرزمان شهید بهشتی از جمله علی یونسی وزیر سابق اطلاعات درباره ناگفته‌های مدرسه حقانی در زمان مدیریت شهید بهشتی و آیت‌الله قدوسی صحبت می‌کنند.
همچنین فرزند شهید بهشتی، ناگفته‌هایی از منش و اخلاق سیاسی شهید بهشتی را بیان می‌کند.
حسن غفوری‌فرد عضو حزب جمهوری اسلامی در آن مقطع نیز از دیگر چهره‌های سیاسی است که در این برنامه صحبت کرده است.
برنامه «شیفتگان خدمت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدحسین سبطی، چهارشنبه ششم تیر از ساعت 15/21 تا 45/21 از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن هفتم تیرماه از 15/15 تا 45/15 پخش خواهد شد. 




کلمات کلیدی :